«Biz də qoşulacağıq...»
Ermənistan Bakı-Tiflis-Qars dəmir yoluna göz dikib
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
15 milyon tondan 25-ə çatdırmaq
İlham Əliyev: “Bəzi günlərdə limanda tıxaclar yaranır”
-
10858 min ton...
Birinci rübdə TRACECA ilə yükdaşımalar 6,7 faiz artıb
-
Yeni yollara ehtiyac var
Paşinyan tək Azərbaycanla yox, həm də AB və Çinlə üz-üzə qalır
-
Naxçıvan BTQ-yə qoşulur
Muxtar bölgənin blokadadan çıxması Ermənistanın planları alt-üst edəcək
-
“Bakı-Tiflis-Qars”ın cazibəsi
Dünyanın ən uzun dəmiryolu Azərbaycandan keçə bilər
-
“Bir kəmər, bir yol”un Azərbaycan hissəsi..
Dünyanın əməkdaşlıq xəritəsini dəyişəcək güc
-
“Planlarımız var”
Türkmənistan Bakı-Tiflis-Qars layihəsinə qoşula bilər
-
BTQ ilə taxıl nəqli
Bakı-Qars dəmir yolunda ilk dəfə hopperdən istifadə olunub
-
Tehran-Bakı dəmiryol xətti nə vaxt işə salınacaq?
İranlı rəsmi: “Bu, “Şimal-Cənub” nəqliyyat marşrutunun tərkib hissəsi olacaq”
-
Bakıdan İstanbula qatarla sərnişindaşıma gecikəcək
Səyahət ilkin mərhələdə Qarsa qədər davam edəcək
-
Bakı işğalçını yeni rəqabət müstəvisinə çəkir
Azərbaycan-Ermənistan iqtisadi savaşı dərinləşir - Qarabağ bu davanın qalibinə qalacaq
-
Gürcüstana ayrılan kreditin qalığı…
Bakı-Tiflis-Qars işə düşübsə 176 milyon manat niyə ayrılıb?!...
-
İlin əsas iqtisadi yekunu - BTQ, yeni neft kontraktı və manat...
Azərbaycanın tanınmış iqtisadçıları yola saldığımız ili dəyərləndirdilər
-
«BTQ inteqrasiyaya kömək edəcək»
ABŞ səfiri: «Azərbaycan getdikcə əhəmiyyətli tranzit mərkəzinə çevrilir»
-
Daha iki dövlət Ermənistanın izolyasiyasına qoşuldu
Özbəkistan və Hindistan yanvardan yüklərini BTQ və «Şimal-Cənub» nəqliyyat dəhlizi ilə daşımaq qərarı verdi
-
Ərdoğan Soçidən niyə nəticəsiz döndü?...
Azərbaycanın indiyədək yazılarda oxuduğumuz böyük geosiyasi önəmi hazırda reallığa çevrilir
Ermənistanda ötən gün işə düşən Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu layihəsi ilə bağlı əməlli-başlı pərtlik müşahidə olunur. Rəsmi İrəvan hökumət və ya XİN səviyyəsində hələlik bu tarixi hadisəyə münasibət bildirməyib. Bununla belə erməni ekspert çevrələrində bu, əsas müzakirə mövzusudur. Ermənistan siyasətçiləri və ekspertləri bildirirlər ki, Azərbaycan bu layihəyə 700 milyon dolları ancaq bir məqsədlə xərləyib-Ermənistanın nəqliyyat blokadasını daha da gücləndirmək.
Digər tərəfdən Ermənistanda bu nəqliyyat dəhlizinə qoşulmaq imkanlarını da nəzərdən keçirirlər və hətta buna ümidlər də var. Ermənistan parlamentinin vitse-spikeri, «Firəvan Ermənistan» partiyasından deputat və iqtisadiyyat professoru Mikael Melkumyan news.am-a bildirib ki, Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu əvvəldən siyasi əhəmiyyətə malik idi. Lakin onun mövqeyinə görə indi vəziyyət bir az dəyişib-layihə həm siyasi, həm iqtisadi baxımdan əhəmiyyət qazanıb.
«Əlbəttə, bu layihənin siyasi əhəmiyyəti əvvəldən güclü idi. Lakin eyni zamanda onun iqtisadi baxımdan əhəmiyyəti də az deyil. Bu dəmir yolu gələcək Gümrü-Qars dəmir yoluna ciddi rəqabət yarada bilər ki, erməni tərəfi üçün bu məqbul deyil», - Melkumyan bildirib.
Vitse-spiker etiraf edir ki, Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolunun açılmasından sonra Gümrü-Qars dəmir yolu əhəmiyyətini itirmiş olur. Melkumyana görə bu layihədə balanslı yanaşma və biznesin cəlb edilməsi üçün ondan iqtisadi imkanlar baxımından istifadə zəruridir.
Erməni tərəfinin layihəyə qoşulması imkanları haqda suala cavab verən Melkumyan bildirib ki, bu tamamilə mümkündür. Çünki Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu nə Türkiyə, nə Gürcüstan, nə Azərbaycan tərəfdən milliləşdirilməyib.
«Həyat göstərəcək ki, orada yükdaşıma həcmi necə olacaq. Hazırda hansısa real proqnozlar vermək çətindir», - Melkumyan əlavə edib.