İrəvan özünə yer eləyir
Ermənistan Bakı-Tiflis-Qars layihəsinə qoşulmaq üçün danışıqlar aparır...
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
“S-400”ə qarşı “Brahmos”
Yunanlar tüfəngin qarşısını sapandla almaq istəyir
-
Tehran-İsfahan-Məşhəd arasında “gəzinti”
Zahidinin ölümündən əvvəlki səyahət marşrutu suallar yaradıb
-
Vaşinqton və “boz ərazi”
Bayden administrasiyasının heç vaxt dəqiq strategiyası olmayıb
-
İki general öldürüldü
İsrail İranın Dəməşqdəki konsulluğunu vurdu, Tehranda nümayişlər
-
... Avropanın ilk beşliyində
Milyarderlər məskəni, sevimli-əziz şəhər ...
-
İsrailin Hələbə hücumu
Onlarla rejim və Hizbullah yaraqlısı öldürülüb
-
Ağdamın son ucu
Qərib eldə qaçqınlığın bitməsinin sevinci
-
Bizimlə dirəşən o birilərlə barışır
İran ətrafında halqa daralıb, sanksiyalar sərtləşib
-
“Erməni vandalları Azıx mağarasında partlayış törətmişdilər”
Professor Abbas Seyidov: “İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə beynəlxalq ekspertlərin iştirakı ilə daha geniş arxeoloji tədqiqatlar aparılacaq”
-
“Pulyuyan camaşırxana”çı ...
... Yaxud Kremlin yalanı, Vardanyanın “planı”
-
Vardanyanın son sözü
Bakının cavabı necə olacaq?
-
Xəyanətin miqyası artır
Qəpik-quruş üçün vətənini, millətini satanlar...
-
Bakı AHİM-ə şikayət etdi
Beynəlxalq hüquqa uyğun təzminatın tələbi prosesi başlayır
-
Laçın-Xankəndi yolunda dinc aksiya yeddinci günündə davam edir
Azərbaycan XİN aksiyanın mahiyyətini kobud təhrif edən xarici ölkələrə cavab verib...
-
İran elitasında parçalanma?
Uğurlu inqilab üçün əsas amil
-
Düşmən bizi vahid görməlidir
Xalq hər məqamda mübarizəyə hazır olduğunu bir daha nümayiş etdirir
Ermənistan Bakı-Tiflis-Qars dəmiryol dəhlizinə qoşulmağa maraq göstərir. Virtualaz.org xəbər verir ki, bu barədə Ermənistanın nəqliyyat, informasiya texnologiyaları və rabitə naziri Vaan Martirosyan bildirib.
Nazirin sözlərinə görə, Gürcüstan dəmir yollarını Türkiyə dəmir yolları ilə birləşdirəcək Qars-Axalkalaki xəttinin tikilməsindən sonra İrəvan Ermənistan və Türkiyə arasında bu xətlə daşınmaların gerçəkləşməsi üçün danışıqlara başlayacaq.
Xatırladaq ki, Qars-Axalkalki xətti Bakı-Tiflis-Qars dəmir yol dəhlizinin bir hissəsidir. Hazırda həmin xəttin tikintisi gedir.
Gürcüstan və Rusiya hissəsində tikinti işlərinin ləngiməsi, nəticədə Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolunun işə salınmasının dəfələrlə təxirə salınması məlumdur. Xəttin tikintisi üçün Azərbaycan dövləti Gürcüstana 1 milyard dollara yaxın güzəştli kredit ayırıb. Bu dəmir yol xətti strateji əhəmiyyət daşıyır, İpək Yolu dəhlizi ilə beynəlxalq yükdaşımaları artırmaqla yanaşı Ermənistanın layihədən kənarda qalması onun təcrid olunmasını daha da möhkəmləndirəcək.
Bəs Qarabağ münaqişəsi həll edilmədiyinə və kommunikasiyalar açılmadığına görə Ermənistan Azərbaycanın əsasən maliyyələşdirdiyi bu nəqliyyat dəhlizinə necə qoşula bilər?
Vaan Martirosyan «Azadlıq» radiosunun erməni xidmətinə açıqlamasında deyib ki, Qars-Axalkalaki xətti ilə Ermənistandan Türkiyəyə və geriyə yük daşımaları ilə məsələn, Gürcüstan dəmiryolu şirkəti məşğul ola bilər.
«Bu istiqamətdə danışıqlar aparılacaq. Nəticələr barədə sizi məlumatlandıracağıq. Ermənistanın başqa dövlətlərlə ticarət dövriyyəsini artmasına yardım göstərə bilən istənilən saziş, razılaşma, əmin olun, müzakirə edilir», – nazir deyib. Rəsmi olaraq Ermənistanın Türkiyə ilə sərhədləri bağlıdır, bu iki ölkə arasında münasibətlər Qarabağ məsələsinə görə mövcud deyil. Lakin belə məlum olur ki, Türkiyə Ermənistanın ən iri ticarət tərəfdaşlarından biridir.
Ermənistanın Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, 2016-cı ilin yanvar-noyabr aylarında Türkiyə-Ermənistan arasında ticarət dövriyyəsi 145,4 milyon dollar olub. Bu, 2015-ci ilin eyni dövri ilə müqayisədə 17 faiz çoxdur. Bu göstəricilərə görə, Türkiyə Ermənistanın 7-ci ən iri ticarət tərəfdaşıdır. Çox maraqlıdır ki, erməni-türk ticarəti, az qala, əsrin dördə biri qədər bir müddətdə sərhədlərin bağlı olması fonunda gerçəkləşib. Ankara Qarabağ münaqişəsinə görə 1993-cü ilin aprelində Ermənistanla sərhədi bağlayıb.
Ermənistan hökuməti isə nəqliyyat blokadasından çıxa bilmək üçün İranla da əlaqələri dərinləşdirməyə can atır, belə ki, bu ilin sonunda qonşu ölkə ilə sərhəddə «azad iqtisadi zona» yaratmaq niyyətindədir. İqtisadi inkişaf və investisiya nazirinin müavini Ovanes Əzizyanın sözlərinə görə, azad ticarət zonası İran sərhədinin bir neçə kilometrliyində yerləşən Syunik əyalətinin kiçik şəhəri olan Agarakda yaradılacaq.
«Bu, turizmə şərait yaratmaq və hər hansı gömrük öhdəliyi olmadan adamları mal almağa həvəsləndirmək üçün vacibdir», – Əzizyan müxbirlərə deyib. «Biz həmçinin gözləyirik ki, İran tərəfi azad ticarət zonasında Avrasiya İqtisadi Birliyi və Avropa kimi digər bazarlar üçün məhsul hazırlanmasına maraq göstərəcək», – nazir müavini əlavə edib.
Ovanes Əzizyanın sözlərinə görə, bəzi İran şirkətləri artıq bu zonaya maraq göstərib. Nazir müavini ümid edir ki, bu layihə Ermənistanın İranla ticarət əlaqəsini daha da gücləndirəcək.
Tarix boyu, necə deyərlər, özümə yer elərəm, gör sənə neylərəm prinsipiylə davam edən daşnak siyasəti Azərbaycanın layihəsində özünə yer axtarır.