Şəraitsizlik, rüşvət, özbaşınalıq, laqeydlik ...
İlham Əliyev açdığı yolları dənizin o tayında korrupsionerlər necə bağlayır
F.MƏMMƏDOV
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
“Yenilməz batareya” məhv oldu
Ukrayna ordusu Krımdakı “S-400”lərin birini vurub
-
“Özünü müdafiə hüququ çərçivəsindədir”
NATO Ukraynanın Rusiya ərazisini bombalamağa yaşıl işıq yandırıb
-
95 milyard dollarlıq yardım
ABŞ Ukrayna, İsrail və Tayvana fantastik məbləğ ayırdı
-
“NATO həmişəkindən daha güclüdür”
“Ukrayna müharibəsi təhlükəsizliyin regional deyil, qlobal olduğunu göstərdi”
-
Ukraynada çağırış yaşı aşağı salındı
Zelenski uzun müddətdir yubatdığı qanunu imzaladı
-
“Kerç partlayacaq”
Ukrayna müharibədə bütün balanslar dəyişməyə qərarlıdır
-
“Rusiya gələcəyini Pekinə girov qoyub”
Yens Stoltenberq: “Ukraynanın yeganə dəstəkçisi ABŞ deyil”
-
Tanekoya PUA zərbələri
Ukrayna Rusiyanın əsas neft emalı zavodunu vurdu
-
150 minlik ordu
Rusiyada növbəti səfərbərlik üçün yaş həddi artırıldı
-
“Cəbhədə ehtiyaclar daim dəyişir”
Ukrayna PUA istehsalına hazırlaşır
-
Ölkə sazişlə qorunmur
Ukraynaya təhlükəsizlik təminatı verə bilməyən Qərb Ermənistana vəd verir
-
Ukraynaya 1,5 tonluq bomba atıldı
SSRİ zamanı istehsal Termobarik raket döyüşdə ilk dəfə istifadə olunur
-
Ağdamın son ucu
Qərib eldə qaçqınlığın bitməsinin sevinci
-
Putinin “inanclı atəşkəsi”
Aysberqin görünməyən tərəfi
-
“Erməni vandalları Azıx mağarasında partlayış törətmişdilər”
Professor Abbas Seyidov: “İşğaldan azad edilmiş ərazilərdə beynəlxalq ekspertlərin iştirakı ilə daha geniş arxeoloji tədqiqatlar aparılacaq”
-
“Pulyuyan camaşırxana”çı ...
... Yaxud Kremlin yalanı, Vardanyanın “planı”
Regionda cərəyan edən geosiyasi toqquşmalar nəticəsində Azərbaycan üzərindən keçən nəqliyyat dəhlizinin əhəmiyyəti daha da artsa da bu dəhlizlə yükdaşımalar korrupsioner məmurların ucbatından çətinləşib.
Virtualaz.org xəbər verir ki, Azərbaycan öz ərazisindən Orta Asiyaya yükdaşımaları asanlaşdırmaq üçün əlindən gələni etdiyi bir vaxtda Xəzərin o tayında rüşvətxorlar bu səylərə zərbə vurur.
Xəbər verildiyi kimi Rusiya Türkiyə mallarının tranzitinə qadağa qoyub. Buna görə də Türkiyədən Qazaxıstana və Orta Asiya ölkələrinə göndərilən malları Azərbaycandan keçməklə Xəzər dənizi ilə Aktau limanından daşıyırlar. Bundan başqa, Rusiya prezidenti Vladimir Putin Ukrayna ilə azad ticarət zonası barədə müqavilənin ləğvi ilə bağlı fərman imzalayıb. Nəticədə Ukrayna mallarının Rusiyadan tranziti kəsilib, hazırda Ukraynadan Orta Asiyaya və geriyə gedən malların da Gürcüstan və Azərbaycan ərazisindən keçməklə Aktau limanından daşınması varinatı sınaqdan keçirilir. Amma yük maşınlarının sürücüləri Aktau limanında yüklərin rəsmiləşdirilməsi zamanı yaradılan süni əngəllərdən və həftələrlə ləngimələrdən şikayətlənir.
Xəbər verildiyi kimi Türkiyə mallarının Orta Asiyaya tranzitini asanlaşdırmaq üçün Azərbaycan prezidenti İlham Əliyev ölkə ərazisindən dəmir yolu ilə yükdaşımaların tariflərini, habelə liman və bərə tariflərini kəskin aşağı salmaq barədə göstərişlər verib. Prezident Azərbaycan üzərindən keçən nəqliyyat dəhlizi ilə yükdaşımaları mümkün qədər asanlaşdırmaq üçün kompleks tədbirlərin görülməsini tapşırıb. Lakin belə görünür ki, qazax məmurlarının korrupsiyaya uğraması və rüşvət maraqları bu nəqliyyat dəhlizinin işləməsinə ciddi əngəl yaradır.
«Azadlıq» radiosunun qazax xidmətinin məlumatına görə Aktau limanında gözləyən, Qırğızıstandan olan Murad adlı sürücü deyir ki, onun «TIR Carnet» adlı beynəlxalq yükdaşıma sənədi var. Bu sənədə əsasən, yük 50 min dollardan artıq deyilsə, dərhal rəsmiləşdirilməlidir. Onun yükü cəmi 20 min dollarlıqdır. Ancaq ondan əlavə ödəniş qarşılığında yükünə mühafizəçi götürməyi tələb edirlər.
Aktau gömrük postunda hər 10 yük maşınına bir mühafizə maşını təhkim olunur. Bu xidmətə görə sürücülərdən hər kilometrə görə 2.5 avro alınır. Gömrük postunun rəisi Talgat Kərimovun dediyinə görə, Dövlət Gəlirləri Komitəsinin 7 oktyabr 2015-ci il qərarına əsasən, Qırğızıstana yükdaşımalar gömrük müşayiəti ilə həyata keçirilir. Məqsəd də bəzi malların Qırğızıstana çatmadan yolda Qazaxıstana boşaldılmasının qarşısını almaqdır.
Türkiyədən Qırğızıstana yük daşıyan İlqar adlı sürücü qurunun oduna yaşın yanmasından gileylənir: ««TIR Carnet» müəyyən müddət üçün verilir. Həmin müddətə biz malı mütləq təyinat yerinə çardırmalıyıq. Hansısa yük Qırğızıstana gedib çatmırsa, bundan biz niyə əziyyət çəkməliyik!?».
Bu kimi ritorik sualların müəllifləri indi Qırğızıstana çatana kimi Qazaxıstan ərazisində gömrük müşayiətinə görə azı 1000 avro ödəməli olurlar. Onlar həm də Aktau limanında minimum şəraitin belə olmadığını deyirlər.
Türkiyədən Qırğızıstana mal daşıyan Əhməd Pamuk isə Aktau limanındakı şəraitsizlikdən hiddətlənir: «Beşinci gündür ki, burdayam. Özüm də çox yorulmuşam. Tualet, duş, kafe, heç nə yoxdur. Maşının burda dayanması üçün gündə 3220 təngə (8.8 ABŞ dolları) ödəyirəm. Bakıda 7 dollar ödəyirsən, nə qədər istəsən qala bilərsən. Özü də orda hər şərait var».
Əhməd deyir ki, Türkiyədə maşını on dəfə çəkiblər, heç bir problem çıxmayıb. Amma Aktauda maşını tərəziyə çıxarırsan, problem olmasa belə, 100 dollar rüşvət verməli olursan.
«Avropada bərə ilə limana qədər gedirsən, yanacağın qurtarıbsa, pulunu verib yanacaq doldura bilirsən. Burda isə əlavə 100 dollar tələb edirlər. Əsl korrupsiyadır», - deyə İlqar əlavə edir.
Aktau limanının korporativ inkişaf idarəsinin rəisi Elena Poqosova isə Bakı limanının üstünlükləri və ucuz tariflər haqda sürücülərin iradına lakonik cavab verib: «Bizi başqa ölkələrlə müqayisə etməyin. Sualınızı yazılı şəkildə ünvanlayın».
Xatırladaq ki, Azərbaycan «İpək yolu» adlanan bu strateji nəqliyyat dəhlizi ilə yükdaşımaları asanlaşdırmaq üçün region ölkələri ilə müzakirələr aparıb. Bu «İpək yolu» dəhlizi üzərində yerləşən ölkələrin dəmiryol operatorları toplaşaraq vahid yükdaşıma tariflərinin müəyyən edilməsi barədə razılığa gəlmişdilər. Ancaq bu dəhlizin effektiv işləməsi təkcə Azərbaycandan asılı deyil. Göründüyü kimi İlham Əliyevin rüşvətxorluq və korrupsiyaya qarşı başlatdığı sərt mübarizə artıq nəticələr verməyə başladığı bir vaxtda Xəzərin o tayında vəziyyət heç də yaxşı deyil...