İndi Gürcüstanın nəqliyyat dəhlizlərini araşdırma Mərkəzinin direktoru Paata Tsaqareşvili bildirir ki, Tiflis bu məsələdə balanslaşdırılmış qərar verməyə hazırlaşır. Və hökumət taxılın avtomobil yolu ilə daşınmasına 2019-cu il oktyabrın 1-dən qadağa qoymaq barədə planını dəyişib.
“Gürcüstan üçün taxılın avtomobil yolu ilə daşınmasına qadağa qoymaq aktual deyil. Hökumət daşıyıcılara seçim imkanı yaratmaq istəyir-taxılı ya avtomobil, ya dəmir yolu ilə daşımaq”,-Tsaqareişvili deyib.
Ermənistanın “Manana Qreyn” adlı iri un istehsalı şirkətinin direktoru Qurgen Nikoqosyan isə bildirib ki, rəsmi bəyanat verilməsə də Tiflisin qadağanı tətbiq etməyəcəyi haqda məlumat var. Bu da Ermənistanın un istehsalçılarına sərf edir. Çünki istənilən məhdudiyyət ziyana gətirib çıxaracaq.
Nikoqosyan deyib ki, əgər Gürcüstan qadağanı tətbiq etsə Ermənistan üçün ən qısa və ucuz marşrut-Yuxarı Lars marşrutu bağlanacaq. Belə olan halda isə taxılı Rusiyanın Novorossiysk limamından Gürcüstanın Poti limanına, oradan isə dəmir yolu ilə Yerevana daşımalı olardılar.
Rusiya taxılını dəmir yolu ilə Ermənistana daşımaq mümkündür, amma Qazaxıstan taxılı üçün bu variant keçərli olmayacaq. Belə ki, Tiflis Qazaxıstandan taxıl daşınmasının həcmini artırmaq istəyir. “Əgər Gürcüstan Qazaxıstandan taxıl nəql edəcəksə o zaman Azərbaycanın dəmir yollarından istifadə edəcək. Bizim isə Bakı ilə diplomatik münasibətlərimiz yoxdur, ona görə də həmin yol Ermənistan üçün bağlıdır”, - Nikoqosyan bildirib.
Qeyd edək ki, Tiflis ilə Bakı arasında razılaşmaya əsasən gürcü tərəfi Azərbaycan ərazisindən nəql edilən yükləri Ermənistana ötürə və ya sata bilməz.
Qazaxıstan taxılının Rusiya üzərindən Ermənistana nəqli isə Nikoqosyana görə sərfəli deyil, çünki bu marşrut baha başa gəlir. (virtualaz.org)