Bunu, məlumat şirkətlərini cihazlarından istifadə etməyə çalışan insanları təqib edən təhlükəsizlik kameraları ilə birlikdə müdaxilə edən qağayılar kimi təsvir etməklə göstərir.
O, həmçinin istifadəçilərin saytlar və digər alətlər arasında izlənilməsinin qarşısını alan texnologiyaları özündə əks etdirən “Apple”ın şəxsi məxfilik xüsusiyyətlərinə də işarə edir.
Bu xüsusiyyətlərə “Apple”ın şəxsi baxış rejimi adlandırdığı şey daxildir ki, bu da bu məlumatları digər şirkətlərlə müqayisədə həqiqətən məxfi saxlayır.
“Apple”ın yeni reklamı, öz məxfilik və təhlükəsizlik təcrübələrini vurğulamağa və digər platformaların potensial təhlükələrini yüngülləşdirməyə yönəlmiş uzunmüddətli reklam kampaniyalarının bir hissəsidir. Məsələn, keçən ilin eyni vaxtında sağlamlıq məlumatlarına çıxışın itirilməsi təhlükəsini vurğulamaq məqsədi daşıyan bir kampaniya başlatdı.
Lakin bu yeni kampaniya brauzer şirkətləri arasında bazar payı uğrunda mübarizənin artdığı bir dövrə təsadüf etdi. Məsələn, “Google” şirkəti “Chrome” brauzeri üçün öz reklamlarını işə saldı; o cümlədən “iPhone” istifadəçilərini bu brauzerdən öz mobil telefonlarında, eləcə də noutbuklarında istifadə etməyə təşviq etmək məqsədi daşıyan bəzi reklamları nümayiş etdirdi.
Digər brauzer şirkətləri də son illərdə bazara tamamilə yeni proqramlar təqdim etdilər. Məsələn, “Arc” adlı yeni proqram 2022-ci ildə istifadəyə verildikdən sonra getdikcə populyarlaşır və onun yaradıcıları “The Browser Company” onun satış nöqtələrindən biri kimi təhlükəsizlik və məxfiliyi qeyd edir.
“Apple”ın reklamları, keçən ay Ümumdünya Yaradıcılar Konfransı tədbirində təqdim etdiyi yeni proqram təminatının bu payız buraxılışından əvvəl gəlir. Bu yeniləmələr “iPhone” və “iPad”də, eləcə də “Mac”da “Safari”yə yeni dəyişikliklər gətirəcək, onların əksəriyyəti məxfiliyin qorunmasını daha da gücləndirməyə yönəlib.