Tanınmış təhsil tədqiqatçısı Maykl Fullan qeyd edir: “Effektiv məktəb öz mentorlarının kollektiv öyrənməsinə və inkişafına dəstək verməlidir. Məktəb təkcə direktorun nümayişi ilə deyil, kollektiv təlim mərkəzi kimi fəaliyyət göstərməlidir”. (Fullan, Dəyişiklik mədəniyyətində aparıcı, 2001).
Digər təhsil eksperti Con Hatti deyir: “Məktəb mentorlarının əsas vəzifəsi müəllimlərin səmərəliliyini artırmaqdır. Tədqiqatlar göstərir ki, sinifdəki dəyişikliklər şagirdlərin nailiyyətlərinə mentorluqdan daha çox təsir edir. Buna uyğun olaraq, məktəb rəhbərləri müəllimləri dəstəkləməyə və onların təhsilinin keyfiyyətini yüksəltməyə diqqət yetirməlidirlər”. (Hattie, Müəllimlər üçün görünən öyrənmə, 2012).
Dünyadakı uğurlu təhsil sistemlərində məktəblərin müstəqilliyi artır və məktəb mentorlarına qazanc əldə etmək üçün daha çox səlahiyyət verilir. Məsələn, Pasi Sahlberq Fin modeli haqqında yazır: “Ən yaxşı məktəblər müəllimlərin və məktəb ictimaiyyətinin gücünə inanmaqla idarə olunur. Finlandiyada məktəb mentorları müəllimləri daha avtonom qazancları qəbul etməyə təşviq edir və bu, onların motivasiyasını artırır”. (Sahlberg, Finnish lessons 2.0, 2015).
Bütün bu fikirlər onu göstərir ki, məktəb rəhbərliyi nə qədər açıq və çevik olsa, təhsilin keyfiyyəti də bir o qədər yüksək olar. Məktəb direktorları təkcə qaydalar çərçivəsində fəaliyyət göstərən polis deyil, həm də yenilikçi düşünən, müəllim və şagirdlərə yol göstərən rəhbər olmalıdır.