Lids Universitetinin rəqabət hüququ üzrə dosenti Bruk iddia edir ki, “Google” öz dominant mövqeyindən faktiki və potensial rəqibləri ümumi axtarış və reklam bazarından kənarlaşdırmaq üçün istifadə edib.
İddia həmçinin “Google”u telefon istehsalçılarını “Android” cihazlarında “Google” Axtarış və “Chrome”u əvvəlcədən quraşdırmağa məcbur etməkdə ittiham edir. Bu, şirkətə axtarış reklamı qiymətlərini artıran və reklam gəlirlərindən asılı olan şirkətlərin pul itirməsinə səbəb olan rəqabətüstü reklam qiymətləri tətbiq etməyə imkan verir.
Həmçinin iddia edilir ki, “Google Safari”də defolt axtarış sistemi kimi “Google”u təyin etmək üçün “Apple”a milyardlarla avro ödəyib.
“Bu gün Böyük Britaniyada iri və kiçik biznes və təşkilatların məhsul və xidmətlərini reklam etmək üçün “Google Ads”dən istifadə etməkdən başqa, demək olar ki, heç bir seçimi yoxdur”, – Bruk bildirib.
“Bu qrup tədbiri “Google”u qanunsuz təcrübələrinə görə məsuliyyətə cəlb etmək və həddindən artıq ödənişli Böyük Britaniya reklamçıları adından təzminat tələb etməkdən ibarətdir”.
İddiada “Alphabet”in 2023-cü ildə təkcə axtarış reklamlarından 16,35 milyard avro qazandığı iddia edilir. Əgər iddia uğurlu olarsa, 1 yanvar 2011-ci il və 15 aprel 2025-ci il tarixləri arasında “Google” reklamlarını alan bütün şirkətlərə təzminat ödəniləcək.
Etirazlar Böyük Britaniya Rəqabət və Bazarlar Təşkilatının (CMA) “Google”un axtarış sistemi və axtarış reklamı bazarlarında əhəmiyyətli bir bazar payına sahib olub-olmadığını müəyyən etmək üçün araşdırma başlatdıqdan sonra baş verib.
Bu həftənin əvvəlində Yaponiya antiinhisar qanunlarını pozduğu iddiası ilə “Google”a bildirişi göndərilib ki, bu da Yaponiya mediasına görə tarixində bir ilkdir.