“Amerika gəmiqayırma fəaliyyətini bərpa etmək və Çinin dənizçilik, logistika və gəmiqayırma sektorlarında hökmranlıq etmək üçün əsassız hərəkətləri, siyasətləri və təcrübələrini aradan qaldırmaq üçün addımlar atılır”, – USTR-nin bəyanatında deyilir.
Açıqlamada bunun təxminən bir il davam edən araşdırmadan sonra baş verdiyi və bu kontekstdə ictimaiyyətin fikirlərinin də nəzərə alındığı qeyd edilib.
Açıqlamada qeyd olunub ki, yeni tədbirlər iki mərhələdə həyata keçiriləcək və ilk 180 gün ərzində heç bir ödəniş tətbiq edilməyəcək.
Bu müddətin sonunda Çində yerləşən gəmi sahibləri və operatorlarından ABŞ səfərinə düşən xalis tonaj əsasında, Çin istehsalı olan gəmilərin operatorlarından isə xalis tonaj və ya konteynerə görə haqq alınacağı və bu ödənişlərin mərhələli şəkildə artırılacağı bildirildi.
Açıqlamada, üç il ərzində reallaşacaq ikinci mərhələ çərçivəsində ABŞ istehsalı olan mayeləşdirilmiş təbii qaz (LNG) gəmilərini təşviq etmək üçün xarici gəmilər tərəfindən LNG daşınmasına məhdud məhdudiyyətlər tətbiq ediləcəyi və bu məhdudiyyətlərin 22 il ərzində mərhələli şəkildə artacağı bildirilib.
Açıqlamada liman avadanlıqları üçün yeni gömrük tariflərinin də gündəmdə olduğu və ictimaiyyətin bu çərçivədə fikirlərinin alındığı bildirilib.
Şərhləri şərhdə yer alan ABŞ Ticarət Nümayəndəsi Ceymison Qrir, gəmilərin və dəniz nəqliyyatının Amerikanın iqtisadi təhlükəsizliyi və sərbəst ticarət axını üçün həyati əhəmiyyət daşıdığını qeyd edərək, "Tramp administrasiyasının atacağı addımlar Çinin üstünlüyünü durdurmağa, ABŞ-ın tədarük zəncirinə olan təhdidləri aradan qaldırmağa və ABŞ-a tələb siqnalı göndərməyə başlayacaq”. – deyib.