“Biz ABŞ-dan Çinə ixracı cari tariflər işığında tənzimlədik”, – şirkət deyib.
Qərar çərçivəsində Miçiqanda istehsal olunan “F-150 Raptors”, “Mustangs”, “Bronco SUV”lərin və Kentukkidə yerləşən “Lincoln Navigators”un Çinə göndərilməsi dayandırılıb.
“Ford”un bu qərarı yüksək idxal vergilərinin avtomobil istehsalçılarına təsirini bir daha ortaya qoydu. Xüsusilə avtomobil istehsalçıları və hissələri tədarükçüləri bu siyasətlərdən ciddi şəkildə təsirlənir və “gəlmə tarifləri” adlandırılır.
“The Wall Street Journal”ın məsələ ilə bağlı məlumatlı mənbələrə istinadən verdiyi məlumata görə, daşımaların dayandırılması ilə bağlı qərar bu həftə verilib.
***
“Ford”, yığılmış avtomobillərin tədarükünü dayandırsa da, ABŞ istehsalı olan mühərrik və transmissiya hissələrini Çinə ixrac etməyə davam edəcəyini söylədi. Çində istehsal olunan “Lincoln Nautilus” modelinin yüksək gömrük rüsumlarına baxmayaraq göndərilməyə davam ediləcəyi də bildirilib.
Şirkətin daxili yazışmalarında tariflərin uzunmüddətli olacağı təqdirdə nəqliyyat vasitələrinin qiymətlərində artım ola biləcəyi bildirilib. “Reuters”in əldə etdiyi daxili qeydlərə görə, bu qiymət artımı xüsusilə yeni modellərdə müşahidə oluna bilər.
Avtomobil Araşdırmaları Mərkəzinin bu ay dərc etdiyi təhlil, Trampın tariflərinin 2025-ci ilə qədər ABŞ avtomobil istehsalçılarının ümumi xərclərini təxminən 108 milyard dollar artıracağını göstərdi.
“Ford” isə ABŞ-da satdığı avtomobillərin təxminən 80 faizini ölkə daxilində istehsal etdiyi üçün bu dalğadan nisbətən az təsirlənəcək şirkətlərdən biri hesab edilir.