Qərar əsas “Lufthansa” brendinə şamil edilir. Satışlar artıq ayrı-ayrı marşrutlar üzrə dayandırılıb və sentyabr ayından etibarən bütün şəbəkə üzrə uçuş zamanı satış olmayacaq. “Lufthansa” artıq bir müddətdir ki, qısamüddətli uçuşlarda heç bir məhsul təklif etmir. Veb-mağazada və hava limanı mağazalarında təkliflər dəyişməz olaraq qalır.
***
Digər Alman aviaşirkətləri “Lufthansa”dan nümunə götürmək istəmirlər. “Tuifly” hava yolları Kanar adaları kimi daha uzun turist uçuşlarında güclü tələbat olduğunu bildirib. Uçuş mağazası səyahət təcrübəsinin vacib hissəsidir. “Condor” da təyyarə içi satışlarını dayandırmaq fikrində deyil. Mənfəətlilik müntəzəm olaraq nəzərdən keçirilir və xüsusilə tətil yerlərində yaxşı satışlar göstərir.
“Lufthansa” həmçinin uzun məsafəli marşrutlar üzrə bütün uçuş xidmətləri üzərində işləyir. Mətbuat katibinin təsdiq etdiyi kimi, bu aydan etibarən “Fox” layihəsində ekonom sinifdə yeni məhsul və proseslər sınaqdan keçirilməyə başlanılıb. Növbəti aylarda daha yüksək qiymətlər gələcək. “Lufthansa” vurğulayır ki, dəqiq nəyin dəyişdiriləcəyi bəlli deyil. Məqsəd pula qənaət etmək deyil, qonaqlara xidmət təcrübəsini yaxşılaşdırmaqdır. Qida və içki çeşidi genişləndiriləcək.