Avtomobil istehsalçısı “BMW” ili mənfəətinin azalması ilə başlayıb. Rəsmi məlumata görə, Münhendə yerləşən şirkət birinci rübdə keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 26,4 faiz az, 2,2 milyard avro mənfəət əldə edib. Xüsusilə Çindəki zəif biznes “BMW”nin balansına zərər vurdu və cari rəqəmlərə heç bir təsir göstərməyən ABŞ tarifləri də il irəlilədikcə daha böyük itkilərin daha çox olacağı qaçılmazdır. Bununla belə, “BMW” öz proqnozlarına sadiq qalır.
***
Qrupun baş direktoru Oliver Zipse bildirib ki, ətraf mühit nə qədər çətin olsa, məhsullar, strategiya və çeviklik bir o qədər əhəmiyyətlidir. Şirkət "dünyada müxtəlif müştəri ehtiyaclarına" xidmət edir və beləliklə, "möhkəm nəticələr" əldə edə və illik hədəflərə doğru irəliləyə bilir.
Aprel ayında açıqlanan ilk rübün satış rəqəmləri belə yaxşı əlamət deyildi. Çin bazarındakı əhəmiyyətli azalma, Mini və “Rolls-Royce”un daxil olduğu “BMW” Group”un qlobal satışlarını qırmızıya itələdi. Qrup ümumilikdə 586 000 avtomobil tədarük edib ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,4 faiz azdır. Bu, bir il əvvəlkindən 7,8 faiz az olmaqla 33,8 milyard avro dövriyyə ilə nəticələnib.
***
“BMW” öz gəlirlərinin azalmasında tək deyil və alman rəqibləri ilə müqayisədə o qədər də pis nəticə vermir. Əzəli rəqib “Mercedes” birinci rübdəki gəliri kütləvi şəkildə – 43 faiz azalaraq 1,73 milyard avroya düşüb. Onun digər əsas rəqibi “Audi” (“Volkswagen”), əvvəlki ilin onsuz da çox zəif olan müqayisəli rübünə görə cəmi 630 milyon avro, mənfi 14,4 faiz mənfəət bildirdi. Almaniyanın bir nömrəli və “Audi”nin ana şirkəti olan “Volkswagen”də bu rəqəm 2,2 milyard avro və 41 faiz kəsir olub.
***
Alman avtomobil sənayesində və onun təchizatçıları arasında əhval-ruhiyyə pisdir. Ifo İnstitutu tərəfindən sektor üçün hazırlanan biznes mühiti indeksi mənfi 30,7 bal ilə mənfidədir. İqtisadi tədqiqatçıların fikrincə, xüsusilə ixrac gözləntiləri son vaxtlar yenidən aşağı düşüb və şirkətlər də Avropa Birliyi xaricində rəqabət qabiliyyətli mövqelərini daha pis qiymətləndirirlər.
Almaniya üçün vacib olan bu sektor iki böyük problemlə mübarizə aparır. Çində avtomobil istehsalçıları artan daxili və şiddətli qiymət rəqabəti ilə üzləşirlər. ABŞ-da Prezident Donald Trampın tarifləri ilə nə baş verəcəyi ilə bağlı qorxular xüsusilə güclüdür. Hətta ABŞ-ın “Ford” şirkəti də bu yaxınlarda Trampın ticarət siyasətinə görə milyardlarla dollar itkilərdən danışmışdı.
***
“BMW” ABŞ-da ildə 400.000-dən az avtomobil istehsal edir. Lakin onların yarıdan çoxu buradan ixrac olunur. Bu, müntəzəm olaraq Münhendə yerləşən şirkətə avtomobil dəyərinə görə ABŞ-a ən böyük avtomobil ixracatçısı kimi heyrətamiz titul qazandırsa da, digər avtomobillərin və hissələrin də ABŞ-a idxalını zəruri edir. Buna görə yüksək tariflər “BMW”yə əhəmiyyətli dərəcədə zərər verir. Tariflərin və mümkün əks tariflərin dəyəri milyardlarla dollara çata bilər.
Bununla belə, “BMW” mart ayı proqnozunu təsdiqlədi. Bunun səbəbi, qrupun cari artımların “qismən müvəqqəti” olacağını güman etməsi və öz avtomobillərinə tələbatdan əmin olmasıdır. Proqnozlar vergiqabağı mənfəətin əvvəlki il səviyyəsində, yəni 11 milyard avro ətrafında olacağını proqnozlaşdırır. Bununla belə, “BMW”, “Həqiqi biznes performansı bu gözləntilərdən kənara çıxa bilər”, – xəbərdarlığını edib.