***
Layihə 1968-ci ildə, səyahətin qızıl dövründə başlayıb. O dövrdə “Everglades Jetport”un artan sərnişin tələbatını ödəmək və milyonlarla turisti səsdən sürətli təyyarələrlə, xüsusən də planlaşdırılan “Boeing 2707” modeli ilə daşımaq planlaşdırılırdı. Altı uçuş-enmə zolağına sahib olması və Nyu-Yorkdakı JFK Hava Limanından beş dəfə böyük olması planlaşdırılan bu nəhəng hava limanı təxminən 25 min hektar sahədə tikiləcəkdi.
O zamankı Florida qubernatoru Klod R. Kirk kiçik layihəni tərifləyərkən, “Yeni səsdən sürətli hava limanımızla Cənubi Florida Avropaya əsas qapı və Sakit okeana uçuşlar üçün başlanğıc nöqtəsi olacaq”, – demişdi.
***
Lakin bu arzular gerçəkləşmədi. 1970-ci ildə cəmi üç kilometr uçuş-enmə zolağı tikildikdən sonra təbiəti mühafizə təşkilatlarının təzyiqi ilə layihə dayandırıldı. “Everqleyds” minlərlə heyvan növünə ev sahibliyi edən kövrək bir ekosistem idi və ciddi ekoloji təhlükə altında idi. Bu ərazi indi YUNESKO-nun Ümumdünya İrs siyahısındadır.
Britaniyanın “The Sun” qəzetinin məlumatına görə, layihəyə 2 milyard dollar sərmayə qoyulması planlaşdırılırdı. Lakin layihə ləğv edildi və “Boeing 2707” heç vaxt istehsal olunmadı.
***
Tərk edilmiş uçuş-enmə zolaqları tamamilə boşa çıxmadı. Hazırda “Dade-Collier” Təlim və Keçid Hava Limanı kimi tanınan bu ərazidə pilotlar hazırlanır. Ancaq havadan, bataqlığın ortasındakı bu tərk edilmiş quruluşun xəyalpərəst görüntüsü yarımçıq qalan böyük xəyalları xatırladır. Hava limanının ərazisi indi timsahların oylağıdır.