Sosial mediada böyük izləyici bazası olan və bu auditoriyanın davranışına və ya satın alma qərarlarına təsir edə bilən insanlara fenomen deyilir. “Blogger” termini “YouTube” və ya oxşar platformalarda gündəlik həyatlarını, səyahətlərini və ya fikirlərini video formatında paylaşan insanlar üçün istifadə olunur.
Nobel insanların sosial şəbəkələrdə başqalarının həyatını izləməkdən həzz aldığını, lakin bütün ailənin daim diqqət mərkəzində olmağın xüsusilə uşaqların psixi sağlamlığı və inkişafı üçün mənfi nəticələrə səbəb ola biləcəyini bildirib. O, həmçinin uşaqların şəkillərinin şəxsi həyatı və onlayn istismarı ilə bağlı ciddi narahatlıqların olduğunu vurğuladı.
***
Hazırda uşaqların iştirak etdiyi kommersiya videoları valideynlərdən xüsusi icazə tələb edir. Bununla belə, Əmək Müfəttişliyi Agentliyi (Arbeidsinspectie) video yerləşdirən ailələrin sayının artması səbəbindən mövcud qaydaları tətbiq etməkdə çətinlik çəkir. Gəlir üçün hobbi və məzmun yaradılması arasındakı xətt getdikcə bulanıqlaşır.
Buna görə də hökumət bloger olan valideynləri də daxil etmək üçün icazə tələbini genişləndirməyə hazırlaşır. Bu yolla, nəzarəti asanlaşdırmaq və mümkün pozuntular zamanı məzmunda uşaqları daha tez qorumaq məqsədi daşıyır.
***
Nobel bildirib ki, valideynlər uşaqlarını tez-tez sosial mediada videolarda göstərməyin riskləri barədə daha çox məlumatlandırılmalıdırlar. Bununla belə, hökumət yalnız məlumat xarakterli fəaliyyətlərin kifayət etməyəcəyinə inanır və daha sərt hüquqi tənzimləmələri və yüksək cərimələri əhatə edən yeni təcrübələr tətbiq etməyə hazırlaşır.
Yeni qaydaların təfərrüatlarının tezliklə Nümayəndələr Palatasına təqdim ediləcəyi gözlənilir.