***
Şərq-Qərb fərqinə baxdıqda; “Mercedes”, “BMW” və “Skoda”da əhəmiyyətli fərqlər var. “Mercedes” qərbdə 9,56 faiz, şərqdə 7,35 faiz; “BMW” müvafiq olaraq 8,17 faiz və 5,33 faiz; “Skoda” isə qərbdə 4,3 faiz, şərqdə isə 7,6 faiz təşkil edir. Bu vəziyyət təkcə brend üstünlük deyil, həm də iqtisadi üstünlükləri ortaya qoyur.
***
“Volkswagen”dən sonra “Opel” 8,4 faiz, “Ford” 7,0 faiz, “Audi” 6,4 faiz, “Skoda” 5,0 faiz və “Renault” 4,21 faiz payla gəlir. “Hyundai”, “Toyota”, “Peugeot” və “Kia” kimi markalar ümumiyyətlə 2-3 faiz arasında dəyişir.
***
“Verivox” təhlilinə görə, indi yeni avtomobillərin təxminən üçdə birinə cip model tipli avtomobillərə üstünlük verilir. Bundan əlavə, qara, boz və gümüş həm şərqdə, həm də qərbdə ən çox seçilən avtomobil rəngləri arasındadır.