Tədqiq olunan 17 məhsul baxım effekti, dəri hissi, gündəlik istifadəyə yararlılıq, ətraf mühitə zərərli maddələr, etiket məlumatı və qablaşdırmadan istifadə rahatlığı kimi meyarlara əsaslanıb. Hər bir məhsul iki həftə ərzində səhər və axşam 20 nəfər tərəfindən istifadə edilib. Prosesin sonunda iştirakçıların əllərində irəliləyişlər müşahidə olunub.
Testin qalibi “dm”in öz brendi “Balea's Urea Hand Cream” olub. 100 millilitr üçün cəmi 95 sentə satılan bu məhsul baxım effekti, dəri tərəfindən sovrulma və istifadə rahatlığı daxil olmaqla bütün meyarlarda yüksək qiymətlər alıb.
Ən ucuz məhsul “Lidl's Cien Handcreme Repair” idi. 70 sentə qiyməti olan bu məhsul bütün kateqoriyalar üzrə “yaxşı” qiymət alıb, tutarlılığa görə yalnız cüzi bir xal itirib. Ümumi reytinq orta səviyyədə olub 2.3.
***
Baxım effektinə əlavə olaraq, gündəlik istifadə rahatlığı da sınaqdan keçirilib. İştirakçılar krem çəkdikdən sonra şüşəni açıb mobil telefonlarından istifadə ediblər. Bu test məhsulun tez udulduğunu və əllərdə yapışqanlıq hissi olmadığı aşkar edilib.
Maraqlıdır ki, ən bahalı məhsul bu mərhələdə uğursuz oldu. 100 millilitr üçün 39 avroya başa gələn “Calibar No 5 Kamille”, istifadə rahatlığı və udma qabiliyyətinə görə aşağı – 3,0 bal aldı.
***
Test həmçinin ətraf mühitə zərərli olan inqrediyentləri olan dörd məhsula aşağı qiymət verib. “Stiftung Warentest”ə görə, bu maddələr effektiv qulluq üçün uyğun olmayıb. Xüsusilə “Nivea”nın İntensiv “Pflege” əl kremi tərkibində çətin parçalanan “Dimetikon” maddəsinə görə tənqid olunur.