İsveçrə saat istehsalçısı “Swatch”, dünən Çin və digər ölkələrdə istehlakçıları narahat edən reklam üçün üzr istədi və müvafiq bütün materialların dərhal dünya üzrə götürüldüyünü açıqladı.
“Swatch Essentials” kolleksiyasına aid reklam rolikində Asiyalı kişi modelin barmaqları ilə göz qapaqlarının kənarlarını yuxarı və arxaya çəkdiyi görünür. İsveçrə dövlət yayımçısı SRF-ə görə bu jest aşağılayıcı və irqçi olaraq qiymətləndirilir.
“Swatch” Instagram paylaşımında, “Hər hansı problem və ya yanlış anlaşılma üçün səmimi şəkildə üzr istəyirik”, – yazıb. Şirkət həmçinin məsələnin ən yüksək ciddiyyətlə həll olunacağını qeyd etdi.
SRF-in verdiyi məlumata görə, üzr mesajı Çin sosial şəbəkəsi “Weibo”da həm çin, həm ingilis dilində yayımlandı.
“Swatch”un dünən gün ərzində əməliyyat aralığı 138,20 İsveçrə frankı ilə 139,55 İsveçrə frankı arasında dəyişdi. Hissə son 10 günün 6-da 4,3% dəyər itirib.
Dünən əməliyyat həcmi təxminən 22 min hissə azalıb. Bu vəziyyət qiymətlər yüksələrkən həcmin əks istiqamətdə hərəkət etməsinə və yaxın gələcəkdə xəbərdarlıq kimi qiymətləndirilməsinə səbəb olub.
“Swatch”un ilin ilk yarısında satışları gözləntilərin altında qaldı. Bunun ən böyük səbəbi şirkətin əsas bazarı olan Çində zəif tələbatdır. Bu zəif performans şirkətin ümumi nəticələrini aşağı çəkdi və bölgədə davam edən çətinlikləri ortaya qoydu.
Irqçi reklam səbəbilə yaranan reaksiyanın satışlara töhfə verməyəcəyi isə açıq görünür.