Qərarın preambulasında qadın ətinin yeyilməsinin nəinki sünnət, hətta fərz, yəni ki, vacibdən də vacib olması bildirilir və faydalarından danışılır. Qeyd edilir ki, xanımların əti həm qida maddəsi kimi, həm də müalicəvi-profilaktik baxımdan faydalıdır. Əsasən 9-21 yaşlı qadınların əti məsləhətdir. Bu yaşdan yuxarı zənən əti bədənə istilik, quruluq verir, gec həzm olunur. Onu həll bişirmək, sirkə və ədviyyələrlə, o cümlədən darçın işlətməklə yemək münasibdir. Qadın əti bədəni qüvvətləndirir, kökəldir, pəhriz məqsədilə istifadə edilə bilər, sidikqovucu təsirə malikdir. Qadın budunun iliyini sürtdükdə dəridə olan şişləri yatırır və baş ağrısını sakitləşdirir. Xanımların təzə qanının arpa unu ilə təpitməsi də şişlər üçün münasibdir.
Gənc xanım əti bədənə istilik verir, kökəldir, orqanizmi möhkəmləndirir, qan əmələ gətirir. Daxili üzvləri, o cümlədən ürək, böyrək və qaraciyəri müalicə edir. Boyun və ətrafların əti daha xeyirlidir.
Qərar hissəsində isə buyurulur ki, ancaq müsəlman qadının əti yeyilə bilər. Həm də qadın kasıb ailədən olsa, lap yaxşı olar. Kafir, mürtəd, münafiq və öz əcəli ilə ölmüş zənənlərin əti halal sayılmaz. Yalnız kişi naəlac qaldıqda, yəni müharibə, aclıq, qıtlıq şəraitində acından ölməmək üçün həmin qadınların ətindən istemal edə bilər. Yeyiləcək övrət kar, kor, keçəl olmamalı, bütün əzaları yerində olmalıdır. Əri, yaxud ərinin qonaqları tərəfindən yeyilməyə könüllü razı olan övrət Cənnətə düşəcək və 1,90 sm. boyunda, istədiyi irqdən olan, 12 əzələli qılmanla keyf edəcək.