Yalnız Hünkarın (sultan atanın) seçimini qəbul etməyən şahzadələr (məsələn Birinci Səlim Yavuz) üsyan çıxarıb, güc yoluyla taxtı ələ keçirsələrdi bu halda ənənə pozulur, müstəsna hal baş verirdi.
Sultan Səlim Trabzon elində vali idi. Saruhan sancağına qardaşı Şahzadə Qorqud təyin edilmişdi və nəzəri olaraq taxtın vəliəhdi o idi. Bu Sultan Bayazidin seçimiydi. Amma Qorqudun oğul övladı olmadığından vəliəhdliyi tam legitin sayılmırdı, gözlər taxta oturacaq şahzadəni kənarda axtarırdı. Bu durumdan da Səlim yararlana bildi. Qaynatası, Krım xanı Mengli (Məngü. İndiki «monqol» sözü «Məngü el» - əbədi, daimi el, ulus, dövlət anlamındadır) Gərayın əsgəri yardımıyla üsyan qaldırdı, birləşmiş qardaşlarını - Amasiya valisi Şahzadə Əhməd və Qorqudu məğlub edib, atasını qərarına yenidən baxmağa məcbur etdi. Sultan Bayazid Amasiyaya yola salınmaq üzrə yola salındı, amma mənzil başına yetə bilmədi, yolda öldü.
Onu Səlimin zəhərlədiyinə inanılır.
Normalda isə taxta ən layiqli (hesab edilən) namizəd Manisa sancağına çıxarılır, «əmri-vacib» «vükuu» bulunduqdan sonra buradan İstanbula, saraya gəlib cülus edirdi.
Taxta əyləşəcək şahzadə, gələcəyin hökmdarı burada idarəetməni öyrəndiyi, burada yetişdiyi, formalaşdığı üçün burada xüsusi bir siyasi mühit formalaşıb. Buranın titulyar insanları (ruhani sinfindən tütmüş tüccarınadək bütün rəiyyət) üzərində «növbəti sultanı tərbiyə edən» məsuliyyəti, minnəti, görəvi hiss etdiyindən bura insanları, sosial mühiti barədə daha irəli görüşlü, bir az islahatçı, yeniləşdirici, yeniliyi yaradan, yeni düşüncəni təyin edən fikri meydana gəlib.
Sanki bir yerlər dirilməkdə olan Osmanlıçılığın ənənəvi siyasi mərkəzinin xarakterini çatdırır. Ələ salırmışcasına.
Rəmzi dillə, rəmzlərin diliylə!