Gürcüstana ayrılan kreditin qalığı…
Bakı-Tiflis-Qars işə düşübsə 176 milyon manat niyə ayrılıb?!...
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
15 milyon tondan 25-ə çatdırmaq
İlham Əliyev: “Bəzi günlərdə limanda tıxaclar yaranır”
-
10858 min ton...
Birinci rübdə TRACECA ilə yükdaşımalar 6,7 faiz artıb
-
Yeni yollara ehtiyac var
Paşinyan tək Azərbaycanla yox, həm də AB və Çinlə üz-üzə qalır
-
Naxçıvan BTQ-yə qoşulur
Muxtar bölgənin blokadadan çıxması Ermənistanın planları alt-üst edəcək
-
“Bakı-Tiflis-Qars”ın cazibəsi
Dünyanın ən uzun dəmiryolu Azərbaycandan keçə bilər
-
“Bir kəmər, bir yol”un Azərbaycan hissəsi..
Dünyanın əməkdaşlıq xəritəsini dəyişəcək güc
-
“Planlarımız var”
Türkmənistan Bakı-Tiflis-Qars layihəsinə qoşula bilər
-
BTQ ilə taxıl nəqli
Bakı-Qars dəmir yolunda ilk dəfə hopperdən istifadə olunub
-
Tehran-Bakı dəmiryol xətti nə vaxt işə salınacaq?
İranlı rəsmi: “Bu, “Şimal-Cənub” nəqliyyat marşrutunun tərkib hissəsi olacaq”
-
Bakıdan İstanbula qatarla sərnişindaşıma gecikəcək
Səyahət ilkin mərhələdə Qarsa qədər davam edəcək
-
Bakı işğalçını yeni rəqabət müstəvisinə çəkir
Azərbaycan-Ermənistan iqtisadi savaşı dərinləşir - Qarabağ bu davanın qalibinə qalacaq
-
İlin əsas iqtisadi yekunu - BTQ, yeni neft kontraktı və manat...
Azərbaycanın tanınmış iqtisadçıları yola saldığımız ili dəyərləndirdilər
-
«BTQ inteqrasiyaya kömək edəcək»
ABŞ səfiri: «Azərbaycan getdikcə əhəmiyyətli tranzit mərkəzinə çevrilir»
-
Daha iki dövlət Ermənistanın izolyasiyasına qoşuldu
Özbəkistan və Hindistan yanvardan yüklərini BTQ və «Şimal-Cənub» nəqliyyat dəhlizi ilə daşımaq qərarı verdi
-
Ərdoğan Soçidən niyə nəticəsiz döndü?...
Azərbaycanın indiyədək yazılarda oxuduğumuz böyük geosiyasi önəmi hazırda reallığa çevrilir
-
Bakı reaksiya verəcəkmi?
Gürcüstan tezliklə Ermənistanı Rusiyaya birləşdirən dəmir yolunu açır
Tikintisi 10 il çəkən Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu ötən il istifadəyə verilsə də, 2018-ci ildə bu layihəyə Azərbaycan Dövlət Neft Fondu tərəfindən yenidən vəsait ayrılıb. Virtualaz.org xatırladır ki, bu, Neft Fondunun 2018-ci il üçün nəzərdə tutulan xərclər və gəlirlərinə dair dekabrın sonunda açıqladığı məlumatda əksini tapmışdı. Neft Fondunun 2018-ci il üçün büdcəsi dekabrın 28-də prezident İlham Əliyev tərəfindən təsdiqlənib.
Bəs Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu ötən ilin oktyabrında istifadəyə verildiyi halda 2018-ci ildə bu layihəyə daha 176 milyon manat (101 milyon dollar) ayrılmasının səbəbi nədir? Dövlət Neft Fondu BBC Azərbaycanca-nın bu barədə sorğusuna cavab verib. Fond bildirir ki, bu vəsait Gürcüstana ayrılmalı olan kreditin qalığı və qonşu ölkə ərazisində dəmiryolu boyu bəzi yarımçıq tikinti işlərinin tamamlanması ilə bağlıdır.
Fond xatırladır ki, bu layihə çərçivəsində Azərbaycanın Gürcüstana 775 milyon dollarlıq kredit xətti açıb. «Layihənin əvvəlindən bu günə qədər Dövlət Neft Fondu tərəfindən ümumilikdə 642.3 milyon dollar ödənilib, kredit xətti üzrə qalıq məbləğ 132,7 milyon dollardır», - fond bildirir.
Habelə Dövlət Neft Fondu bildirir ki, dəmiryolu xəttinin istifadəyə verilməsinə baxmayaraq, Gürcüstanın yeni dəmiryolu boyu inşa edilən ərazisində layihəyə aid köməkçi və bəzi infrastruktur obyektlərin, o cümlədən yeni dəmiryolu stansiyasının tikintisi ilə bağlı işlərin tamamlanması nəzərdə tutulur.
«Kreditor tərəfindən verilmiş proqnoza əsasən, bu işlərin həyata keçirilməsi üçün Neft Fondunun 2018-ci il üçün büdcəsində 102,4 milyon ABŞ dolları və yaxud 176.1 milyon manat məbləğində vəsait nəzərdə tutulub», - açıqlamada bildirilir.
Bakı-Tiflis-Qars yeni dəmiryolu xətti ötən il oktyabrın 30-da Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə prezdientlərinin iştirakı ilə işə salınıb.