«Qafqazın geosiyasi strategiyası Bakı limanından başlayır»
İtaliyalı analitik: «Ələt Avrasiya regionunda ən vacib kommersiya və logistika mərkəzlərindən biri olacaq»
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
15 milyon tondan 25-ə çatdırmaq
İlham Əliyev: “Bəzi günlərdə limanda tıxaclar yaranır”
-
10858 min ton...
Birinci rübdə TRACECA ilə yükdaşımalar 6,7 faiz artıb
-
Yeni yollara ehtiyac var
Paşinyan tək Azərbaycanla yox, həm də AB və Çinlə üz-üzə qalır
-
Naxçıvan BTQ-yə qoşulur
Muxtar bölgənin blokadadan çıxması Ermənistanın planları alt-üst edəcək
-
“Bakı-Tiflis-Qars”ın cazibəsi
Dünyanın ən uzun dəmiryolu Azərbaycandan keçə bilər
-
“Bir kəmər, bir yol”un Azərbaycan hissəsi..
Dünyanın əməkdaşlıq xəritəsini dəyişəcək güc
-
“Planlarımız var”
Türkmənistan Bakı-Tiflis-Qars layihəsinə qoşula bilər
-
BTQ ilə taxıl nəqli
Bakı-Qars dəmir yolunda ilk dəfə hopperdən istifadə olunub
-
Tehran-Bakı dəmiryol xətti nə vaxt işə salınacaq?
İranlı rəsmi: “Bu, “Şimal-Cənub” nəqliyyat marşrutunun tərkib hissəsi olacaq”
-
Bakıdan İstanbula qatarla sərnişindaşıma gecikəcək
Səyahət ilkin mərhələdə Qarsa qədər davam edəcək
-
Bakı işğalçını yeni rəqabət müstəvisinə çəkir
Azərbaycan-Ermənistan iqtisadi savaşı dərinləşir - Qarabağ bu davanın qalibinə qalacaq
-
Gürcüstana ayrılan kreditin qalığı…
Bakı-Tiflis-Qars işə düşübsə 176 milyon manat niyə ayrılıb?!...
-
İlin əsas iqtisadi yekunu - BTQ, yeni neft kontraktı və manat...
Azərbaycanın tanınmış iqtisadçıları yola saldığımız ili dəyərləndirdilər
-
«BTQ inteqrasiyaya kömək edəcək»
ABŞ səfiri: «Azərbaycan getdikcə əhəmiyyətli tranzit mərkəzinə çevrilir»
-
Daha iki dövlət Ermənistanın izolyasiyasına qoşuldu
Özbəkistan və Hindistan yanvardan yüklərini BTQ və «Şimal-Cənub» nəqliyyat dəhlizi ilə daşımaq qərarı verdi
-
Ərdoğan Soçidən niyə nəticəsiz döndü?...
Azərbaycanın indiyədək yazılarda oxuduğumuz böyük geosiyasi önəmi hazırda reallığa çevrilir
Beynəlxalq İqtisadi və Siyasi Araşdırmalar İnstitutunun (IREPI) saytında «Qafqazın geosiyasi strategiyası Bakı limanından başlayır» adlı analitik məqalə dərc olunub.
İtaliyanın Beynəlxalq İqtisadi və Siyasi Araşdırmalar İnstitutunun (IREPI) analitiki Domenico Letizia Azərbaycanın şimal-cənubunu şərq-qərb dəmiryol xəttlərinə birləşdirən ən yaxın qonşu dəmiryoluna, eləcə də Azad Ticarət Zonasına dəmir yolu ilə çıxışını təmin edən Bakı limanının Qafqazın geosiyasi strategiyasında oynadığı rol təhlil edib.
Məqalədə qeyd olunur ki, Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolunun yaxın vaxtlarda işə salınmasından sonra Avropadan Mərkəzi Asiyaya, Çinə yük daşımaları üçün faydalı bir alternativ marşrut olacaq. Bakı limanı 2017-ci ilin sonunadək ilk dizayn mərhələsini başa çatdırmaq üçün illik həcmini 11,5 milyon ton və 50 min konteynerə çatdıraraq, Çin və Avropanın ticarətini asanlaşdıracaq. Regional səviyyədə yeni liman əsas Avrasiya bazarlarından ən optimal məsafədə yerləşməsi ilə, dünya ticarətinə təsir göstərəcək mühüm logistika mərkəzi olacağından xəbər verir.
Araşdırmadan alınan proqnoza görə, Bakı Beynəlxalq Dəniz Ticarət Limanı (Ələt) Avrasiya regionunda ən vacib kommersiya və logistika mərkəzlərindən biri olmalıdır. Bu, ölkənin iqtisadiyyatını gücləndirmək və diversifikasiya etmək üçün daha geniş Azərbaycan strategiyasının bir hissəsidir.
İtaliyalı analitikin gəldiyi qənaətə görə, Beynəlxalq səhnədə davam edən siyasi proseslər, şimal-cənub dəhlizi Azərbaycan üçün yeni geosiyasi prioritetlərə və Qafqazın gələcəyinə təsir edəcək. Avropa ilə Asiya arasındakı və Çin, Türkiyə və Rusiya kimi əhəmiyyətli bazarlara yaxın olan yeni Bakı limanı Avrasiyada ən böyük kommersiya mərkəzinə çevriləcək.