2024-ün dəbi
“Insignia” ilin yeni trendini müəyyən edir
KUALA LUMPUR, Fevral 2024. 2024-cü ildə dəb təkcə üslubla bağlı deyil; bu, davamlılığa doğru bir hərəkətdir və liderlik edənlər, lüks İsveçrə saatı və zərgərlik brendi Bernhard H.Mayer ilə yanaşı qlobal birbaşa satış gücü olan QNET-dir. Onların son şah əsəri “Insignia Collection” təkcə dəb deyil, özünü ifadədir.
Qlobal moda arenası davamlılığın mərkəzi mərhələyə keçməsi ilə həyəcanla səslənir. Ekoloji şüurun hər şeydən üstün olduğu bir dünyada QNET və Bernhard H. Mayer dəyişikliklərin önündə gəlirlər. “Insignia” Kolleksiyası incə sənətkarlığı ekoloji cəhətdən təmiz materiallarla birləşdirərək dəbdəbəni özündə vicdanla təcəssüm etdirir.
İkonik Bernhard H.Mayer zirvəsindən ilhamlanaraq “Insignia” Kolleksiyası özünü ifadə etmə təntənəsidir. Hər bir parça yalnız bəzəmək üçün deyil, həm də gücləndirmək üçün xüsusi diqqətlə hazırlanmışdır. Heç bir məhdudiyyət tanımayan və universallığı ilə seçilənlər davamlı modanı müdafiə edərkən öz fərdiliklərini nümayiş etdirirlər.
QNET-in Transformasiya və Reputasiya üzrə Baş direktoru Trevor Kuna təsdiqləyir: “26 ildir ki, QNET davamlılığı dəstəkləyir. Bernhard H.Mayer ilə tərəfdaşlığımız bizim öhdəliyimizin sübutdur. "Insignia Collection" nəinki istehlakçı tələblərinə cavab verir, hətta onları üstələyir, misilsiz keyfiyyəti və dizaynı təklif edir. Bizim incə zərgərlik məhsullarımızın əksəriyyətində sənayenin aparıcı etik standartı olan Məsul Zərgərlik Şurasının (RJC) üzvlərindən alınan təkrar emal edilmiş qızıldan istifadə olunur”.
Etik materiallar və ekoloji cəhətdən məsuliyyətli istehsal prosesləri ilə hazırlanmış “Insignia” Kolleksiyasındakı hər bir zinət əşyası istehlakçılıq hekayəsindən bəhs edir.
"Bu parçalar aksesuardan daha yüksək olması ilə özünü ifadə edir. Davamlılığı seçməklə biz gələcək nəsillər üçün daha yaxşı bir gələcək formalaşdırırıq”, — Kuna deyir.
Dünya modanın yeni dövrünü qəbul edərkən, QNET və Bernhard H.Mayer sizi hərəkata qoşulmağa dəvət edir. 2024-cü ilə stillə addımlayın və aksesuarlarınızın özünü ifadə etməsinə imkan yaradın.
QNET HAQQINDA
QNET, qlobal həyat tərzi və sağlamlıq şirkəti, insanlara öz sağlamlıqlarına, rifahına və həyat tərzinə nəzarət etməyə imkan verən unikal məhsulları tanıtmaq üçün birbaşa satış biznes modelindən istifadə edir.
1998-ci ildən etibarən QNET-in innovativ məhsulları və elektron ticarətə əsaslanan biznes modeli RYTHM – Bəşəriyyətə Kömək Etmək üçün "Özünüzü Yetişdirin" missiyası ilə idarə olunan məmnun müştərilər və mikro sahibkarlardan ibarət qlobal icmanın yaradılmasına kömək etmişdir. QNET-in təklif etdiyi məşhur məhsul brendləri arasında Bernhard H. Mayer lüks saatlar və zərgərlik məmulatları, “HomePure” evə qulluq məhsulları, “Amezcua Wellness” çeşidi, “Physio Radiance” fərdi qulluq seriyası və QVI markalı səyahət paketləri var.
QNET yüksək sənaye standartlarını qürurla nümayiş etdirir və dünya üzrə çoxsaylı Birbaşa Satış Assosiasiyalarının üzvüdür. Onun bir sıra qlobal idman sponsorluqlarında fəal iştirakı, o cümlədən “Mançester Siti” Futbol Klubunun (MCFC) və Afrika Futbol Konfederasiyasının (CAF) rəsmi birbaşa satış partnyoru rolu şirkətin mükəmməlliyə sadiqliyini vurğulayır.
www.qnet.net saytına daxil olaraq QNET ilə yeni imkanlar dünyasını kəşf edin.