vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə axşamı, 10 oktyabr 2024
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Üzeyir bəy Hacıbəyov (1885 - 1948)

«Əgər asudəlik istəyirsənsə, vaxtını hədər yerə itirmə»

Üzeyir bəy Hacıbəyov (1885 - 1948)
AVTO  
18:52 | 14 sentyabr 2024 | Şənbə Məqaləyə 703 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Batareya texnologiyasında son sıçrayış

Yeni akkumulyator elektromobillərin məsafəsini 60 faiz artıra bilər

ELŞAD

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Alimlər istehsal xərclərini əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağa və elektromobillərin çeşidini artırmağa imkan verən yeni akkumulyator istehsal üsulu kəşf ediblər.

Boulder Kolorado Universitetindən olan bir qrup təkrar doldurulan litium-ion batareyalarının zamanla tutumunu niyə itirdiyini başa düşmək üçün güclü rentgen aparatından istifadə edib.

Universitetin Kimya və Biologiya Mühəndisliyi Departamentinin professoru Maykl Toni, “Biz litium-ion batareyalarının deqradasiyasına səbəb olan molekulyar səviyyədə prosesləri başa düşərək batareyaları təkmilləşdirməyə çalışırıq”, – dedi.

“Enerji infrastrukturumuzu qalıq yanacaqlardan uzaqlaşdırmaq və daha çox bərpa olunan enerji mənbələrinə çevirmək üçün daha yaxşı batareyaya sahib olmaq çox vacibdir”, – deyə Maykl Toni bildirib.

Tədqiqatçılar batareyanın elektrolitindəki hidrogen molekullarının litium ionlarının katoda doğru irəliləməsinin qarşısını aldığını və enerji istehsal etmək üçün cərəyan təmin etdiyini qeyd ediblər.

Bu tutum itkisinin qarşısını katodu xüsusi materialla örtməklə almaq mümkündür, beləliklə, akkumulyatorun performansını xeyli yaxşılaşdırmaq və elektromobillərin məsafəsini 60 faizə qədər artırmaq olar.

“Bütün istehlakçılar uzun sürmə məsafəsi olan avtomobilləri arzulayır. Aşağı kobalt tərkibli bu akkumulyatorlardan bəziləri daha yüksək sürüş məsafəsi təmin etmək potensialına malikdir, lakin biz onların qısa müddətdə zədələnməyəcəyinə əmin olmalıyıq”, – professor Toni bildirib.

Batareyaların sıradan çıxmasına nəyin səbəb olduğunu başa düşdükdən sonra, batareyaların dizaynında təkmilləşdirmələrin aparılmalı olduğu barədə ictimaiyyətinə məlumat verə bilərik.

Tədqiqat sentyabrın 12-də “Science” jurnalında “Laylı katodlarda həlledici vasitəli oksidin hidrogenləşməsi” başlığı ilə dərc edilib.

Bu son irəliləyiş İsveçin Çalmers Texniki Universitetinin tədqiqatçılarının dünyanın ən güclü batareyası olduğunu iddia etdikləri karbon lifindən hazırlanmış yeni akkumulyatoru elan etməsindən bir neçə gün sonra baş verib.

Material yükdaşıyan struktur kimi fəaliyyət göstərmək üçün kifayət qədər güclüdür, ona görə də o, məsafəni artırmaq və çəkisini azaltmaq üçün elektrik nəqliyyat vasitələrinin dizaynına daxil edilə bilər və ya hətta elektrik təyyarələrini gücləndirmək üçün istifadə edilə bilər.