«Coca-Cola» TV-lərə reklam verməyəcək
Şirkət 4 rus kanalı ilə əməkdaşlığı dayandırdı
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Şimali Koreyalı general Kurskda yaralanıb
Rusiyanın Qərbi qorxudan yeni raketi: “Soyuq Müharibə doktrinası sona çatdı”
-
Putin nüvə silahı demədi
Kreml təhlükənin miqyasının fərqindədir
-
36 illik ənənənin pozulması baha başa gəldi
“Namizədi dəstəkləmək yalnız müstəqil olmama hissi yaradır”
-
“10 əsgər göndərilib”
Pentaqon Şimali Koreyanın Rusiyaya canlı qüvvə ilə dəstək verdiyinə əmindir
-
“İkinci NATO” olmayacaq
Dehli Tokionun təklifi ilə razılaşmır
-
Hollivudda ikinci Epstein zəlzələsi
Çılğın ziyafətlərin qaranlıq tərəfləri – fahişəlik şəbəkəsi, zorakılıq...
-
... 20 milyon dollar mükafat
İranlı zabitin həbs olunmasına kömək edəcək məlumat üçün ...
-
Kiçik adada gəmirici həyəcanı
Hər yerdə siçovul ovuna çıxıblar
-
Qəddar, ağrılı və işgəncəli
Azot qazı ilə edam mübahisələrə səbəb olub
-
Vaşinqtondan Kiyevə silah icazəsi çıxmadı ...
... Amma Putinin nüvə təhdidinə daha ağır cavab verildi – kaset bombalar
-
NATO hazırlıqlarına başladı!
Alman ordusu xəbərdarlıq etdi – 3-cü Dünya müharibəsi qapının astanasında
-
78 PUA və 6 raketlə ...
... Rusiyadan Ukraynaya hava zərbəsi
-
Kremldən hədə dolu açıqlama
“Rusiyanın nüvə doktrinasında yeniliklər Qərbə siqnaldır”
-
Ədliyyəyə atılan çanta partladı
20 yaşlı şübhəlinin xəsarət almadığı hadisədə 6 nəfər yaralanıb
-
Ölümdən döndülər ...
... 2 nəfər yaralandı
-
Miqrantlar üçün konslagerlər
Avropa Birliyi ölkələri pulsuz müayinəni kəsib, ödəmələri dayandırıb, sərhədləri bağlayıb, ...
ABŞ-ın «Coca-Cola» şirkəti Rusiyanın 4 telekanalına reklam verməkdən imtina edib. Bu barədə «Kommersant» xəbər verir.
Qəzet bu qərarın ABŞ-ın və Avropa Birliyinin Rusiyaya qarşı sansksiyaları ilə bağlı olmasını istisna etmir.
«Coca-Cola» şirkəti «Ren TV», «Pyatiy kanal», «Domaşniy» və «Zvezda» telekanalları ilə əməkdaşlığı dayandırıb. İlk üç TV «Rossiya» bankına, «Zvezda» isə ölkənin Müdafiə Nazirliyinə bağlıdır.
«Coca-Cola» üçün reklam məhsulları hazırlayan şirkət isə bu addımı iqtisadi əsaslarla belə izah edib ki, reklamverən öz reklam büdcəsinə yenidən baxır.