Daha 7-si ləğv edilməlidir
Azərbaycan kimi ölkələrə 12 nazirlik kifayətdir
Qubad İBADOĞLU
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Bakı metrosu sərnişinlər üçün bağlıdır
Avtobuslar isə pulsuz işləyir
-
...23 rayonda internet kəsiləcək
Sabah gecə 2-dən səhər 8-ə qədər...
-
33 şəhər və rayon internetsiz qalacaq
Texniki işlər gecə saatlarında aparılacaq
-
Naxçıvanda gedişhaqqı qaldırıldı
MR rəsmiləri ehtiyat hissələrinin satışındakı qiymət artımını bəhanə edir
-
«Həbsxana həyatı mənə biloloji ölümdür»
«Rabitə işi»ndə təqsirləndirilən şəxslər son söz deyib
-
Avtovağzalın sahibi bilindi
Elton Məmmədovun 80 milyon dollarlıq mülkünü kim aldı?
-
«WhatsApp» zəngləri bərpa edildi
Nazirlik açıqlama yaydı
-
Dünyanı lərzəyə salan kiber-viruslar...
... Və ya böyük dövlətlərin gizli maraqları
-
«Qadağandır!!!»
Azərbaycandakı bütün müxalifət saytları bloklandı
-
«Bu məsələni qaldırmağın özü yersizdir»
Bakı Beynəlxalq Avtovağzalı Elton Məmmədovdan alındı, bu dəfə nazirliyə verildi
-
Avtovağzal nazirliyin tabeçiliyinə qaytarıldı
«Kompleksin əvvəlki rəhbərliyi də yenidən öz iş yerinə bərpa edilib»
-
«Sübut eləsinlər, ödəyim»
Eldar Mahmudovun qohumu məhkəmədə ifadə verdi: «10 milyon mənimsəmə yazıblar, ...»
-
Ziya Məmmədov adı daha bir qalmaqalda
İsveçdə Azərbaycanla bağlı korrupsiya səs-küyü qalxır
-
Turizmin inkişafına vacib töhfə
Bakının mərkəzində pulsuz «Wi-Fi» xidməti işə başlayır
-
Eks nazir - dini ekspert
Ziya Məmmədov mütaliəyə başlayıb, Quranı təhlil edir
-
Ramin Quluzadə təftişə başladı
Nəqliyyat sektorunda yoxlamalar; Ziya Məmmədovun kardlarına son xəbərdarlıq
Bu gün Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fərmanı ilə Nəqliyyat Nazirliyi ilə Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi ləğv edilib və əvəzində yeni Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi yaradılıb. Bu çoxdan gözlənilən qərar siyasi hakimiyyətdaxili proseslərin nəticə olsa da, gec verilsə də iqtisadiyyatın idarəedilməsi strukturunun təkmilləşdirilməsi istiqamətində müsbət addım kimi dəyərləndirilə bilər.
Onsuz da Nəqliyat Nazirliyinin tənzimləyici səlahiyyətlərinin çoxu ondan alınmış və müxtəlif strukturlar arasında bölüşdürülmüdür. Əslində Azərbaycan kimi kiçik nəqliyyat şəbəkələrinə malik olan ölkədə ayrı-ayrı sahələr üzrə dövlət şirkətlərinin müstəqil fəaliyyət göstərdiyi halda belə bir nazirliyə ehtiyac da yox idi. Bu nazirlik tənzimləyici və kommersiya xarakterli fəaliyyətləri həyata keçirməklə büdcəyə əlavə yük idi. Onun mərkəzi aparatının saxlanılması və əmək haqqı xərcləri ayrılan büdcənin 80 faizindən çoxunu təşkil edirdi. Məlumat üçün qeyd edim ki, 2017-ci il üçün Nəqliyyat Nazirliyinə 2,62 milyon manat vəsait ayrılması nəzərdə tutulurdu. Belə olan halda bu istiqamətdə qərarların büdcə ili başlamamış və nazirliklərin büdcəsi bölüşdürülməmiş verilməsi daha məqsəduyğun olardı. Hesab edirəm ki, iqtisadiyyatın idarəedilməsi strukturunun təkmilləşdirilməsi islahatları davam etməlidir. Belə ki, bu günə qədər Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin sturkturuna 19 nazirlik, 9 dövlət komitəsi, 2 dövlət adminstrasiyası, 4 dövlət xidməti və 1 dövlət fondu daxildir və onların hamısı dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilir. Beləliklə də Kabinetin tərkibində müxtəlif adlarla yer alan mərkəzi icra strukturlarının sayı 35-ə çatır. Müqayisələr göstərir ki, Azərbaycanda dövlət nazirliklərinin sayı hətta Avropa ölkələri ilə müqayisədə belə çoxdur. Məsələn, dövlət nazirliklərinin sayı İtalıyada 14, Almaniyada və Belçıkada 11, İspaniyada 9-dur. ABŞ-da da nazirlik səviyyəsində olan 11 federal hökümət qurumu fəaliyyət göstərir. Həqiqətən də Azərbaycanda 19 nazirliyin olması dövlət idarəetmə xərclərinin optimallaşdırılmasının və idarəetmədə struktur islahatlarının aparılmasının potensialının yüksək olmasının göstərəcidir. Əslində Azərbaycan Nazirlər Kabineti Rusiya Federal höküməti təkrarladığından ölkədə şişman dövlət idarəetmə aparatı yaranıb. Fikrimizcə, bu istiqamətdə aparılmalı olan islahatların 1-ci mərhələsində Azərbaycanda 12 nazirliyin saxlanılması optimal hesab oluna bilər. Bunlar hansılar ola bilərlər.
1) Müdafiə 2) Daxili İşlər 3) Ədliyyə 4) Xarici İşlər 5) Maliyyə 6) İqtisadiyyat 7) Kənd təsərrüfatı və ərzaq 8) Səhiyyə, Təhsil və Rifah 9) Sənaye, Elm və Texnologiyalar 10) Nəqliyyat və Rabitə 11) Vergi və rüsumların tənzimlənməsi 12) Əmək Nazirliyi.
Hesab edirəm ki, bu il martın əvvəlində hökümət parlamentdə hesabat verdiyi zaman bu məsələlər üzrə də ciddi müzakirələr aparılmalıdır.