vaxtlı-vaxtında oxuyun! Çərşənbə, 12 dekabr 2018
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7000 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.9326 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0255 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 2.1384 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.3191 AZN
Seyid Cəfər Pişəvəri (1892 - 1947)

«Haqqı almaq asan bir işdir, onu saxlamaq şərtdir»

Seyid Cəfər Pişəvəri (1892 - 1947)
CƏMİYYƏT  
14:50 | 21 noyabr 2018 | Çərşənbə Məqaləyə 775 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Növbəti stansiya qəbiristanlıq?!

.. Yaxud yeraltında bizi hansı təhlükə gözləyir?

Vüsal BAĞIRLI

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Metrodan hər gün yüz minlərlə adam istifadə edir. Şəhər əhalisinin əksəriyyəti ay ərzində onunla bu və ya digər şəkildə təmasda olur. Yolların, prospektlərin basabası, tıxacı fonunda bura indi paytaxtın bəlkə də ən vacib nəqliyyat vasitəsidir.

Fəqət,  yeraltı dünyada son zamanlar problemlərin, ekstremal vəziyyətlərin artması müşahidə olunur.

Metropolitendə mütəmadi qəza vəziyyətləri, kiminsə özünü relslərin üzərinə atması, hansı qatardasa nasazlıq baş verməsi, tuneldə ilişib qalması, bilinməz, naməlum səbəblərdən haradasa ləngiməsi,  metro keçidlərini su basması saytların gündəlik informasiya sütununun vazkeçilməz məlumatlarına çevrilib.

Elə noyabrın 19-u səhər saat 7 radələrində “Bakı Metropoliteni”nin Bənövşəyi xəttinin “Memar Əcəmi-2" stansiyasında yaşanan həyəcanlı anlar da bu tip hadisələrdəndir.

Xəbərə görə, “həmin saatda növbədə olan maşinist Rəmzi Rüstəmov qatarı “Avtovağzal” istiqamətində hərəkət etdirmək üçün platforma ilə sonuncu vaqona doğru hərəkət edərkən, sərnişin axınına məruz qalıb.

Bu vaxt maşinist iki vaqonun arasına düşüb. Xoşbəxtlikdən sərnişin və metropoliten əməkdaşlarının dərhal verdiyi reaksiya ilə R.Rüstəmov 825 voltluq təmas relsinin üstünə düşməkdən son anda qurtulmağı bacarıb. Hadisə yerinə təcili tibbi yardım briqadası cəlb olunub. İlkin məlumata görə maşinistin qolu qırılıb”.

Burada suallar meydana çıxır.

“Sərnişin axını” nə deməkdir?

Maşinistin qolu necə qırıla bilər axı?

Qatarları idarə etməyə, sərnişinləri sağ-salamat mənzil başına çatdırmağa məsul olan  şəxs də xəsarət alırsa burada hansı təhlükəsizlikdən danışmaq olar?

Bəli, ilk baxışdan belə tədbirlərin artığını müşahidə edirik. Bir çox yerlərdə, kameralar və müxtəlif müşahidə cihazları quraşdırılıb (hərçənd, onların nə dərəcədə saz və işlək vəziyyətdə olması naməlumdur). Hətta, qəza baş verdikdə, müvafiq təhlükəsizlik qüvvələrini xəbərdar etmək üçün “SOS” adlı qəribə qurğu da var.

Lakin, bütün bunlar insanlarda tam əminlik  hissi yaranmasına kifayət etmir.

Elə, giriş turniketlərinin yanında dayanan polis işçiləri də əllərində tutduqları qəribə səs çıxaran qurğularla nədənsə daha çox, gənc qadınların, cavan tələbə qızların çantalarını yoxlamağa meyl edirlər.

Yekun olaraq, bizə yalnız bunları demək qalır, “bəs bütün bunlara  nə vaxt son qoyulacaq?


   

şərhləri göstər

DİQQƏT!

Əziz oxucular. Mövzudan kənar, müəllifin şəxsinə və təhqir sözlər olan şərhlər yolverilməzdir. Sadaladıqlarımızdan savayı bütün fikirləriniz bizim üçün dəyərlidir.

Hələlik rəy yoxdur.

Şərh əlavə etmək

* Daxil edilməsi vacibdir
(göstərilməyəcək)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
 
1000 ədəd
 
Yeni şərhlər barədə mənim email ünvanıma məlumat göndər.
 
Mənim blankımdakı məlumatları bu kompüterin yaddaşında saxla.
 
Mən şərtləri. oxuyub tanış olmuşam və qəbul edirəm *
 
 

MÜƏLLİF

ANKET

Hökümətin ölkədə hansı sahəyə diqqətinin artırılmasını istərdiniz?

  • Elm-təhsil
  • Səhiyyə
  • Sosial Müdafiə
  • Ekologiya, təbii sərvətlər
  • Müdafiə-təhlükəsizlik
  • Mədəniyyət, incəsənət, ədəbiyyat
  • Kənd təsərrüfatı, aqrar sənaye
  • Sahibkarlıq, sənaye (zavod, fabrik)