
“Heç kim zərər verməyəcək”
Əfqanıstandan vətəndaşlarına “geri qayıdın” çağırışı
Əfqanıstandan vətəndaşlarına “geri qayıdın” çağırışı
Süni intellekt hallüsinasiya görür
Azərbaycanın ilk Süni İntellekt Akademiyası dərslərə başlayır
İki ölkə münasibətlərinin gərginləşməsi Çinin maraqlarına ziddir
Tehran 400 kilometrlik təhlükəsizlik divarı inşa edəcək
Pentaqon ABŞ-ın Əfqanıstandan çıxan zamanı baş verənləri hadisələri araşdırmağa başlayır
Talibandan qorxduğu üçün adı gizli saxlanılan qadın Əfqanıstana deportasiya edilə bilər
Yeni kəşf piylənmə ilə mübarizə aparmağa kömək edə bilər
Hökumət universitetlərin irəli getməsini niyə istəmir?
Süni intellekt, yoxsa bugünkü dünya təhsil sistemi?
Artan dövlət dəstəyinin ardınca təhsilin keyfiyyətini artırmağa çağırış
“Sığınacaq müraciəti rədd edilən heç kim Almaniyada daimi qala bilməz”
... Yaxud elmə, təhsil və ziyalıya hörmətin qoyulmadığı mühit haqqında bir qeyd
Dərslər yalnız test kitabçalarına uyğun tədris edilir; təlim-tərbiyə prosesi yoxa çıxır
Dəyər yaradıcılığı ancaq doğma dilində düşünəndə alınır
“Oxumaq, yazmaq, hesablamaq uşaqlarımıza insan olmağa kömək edəndə vacib olur”
Azərbaycanda xeyli ağıllı yazan yazarlar peyda olub. Onların belə yaza bilməsində şəxsi istedaddan başqa elmin də böyük təsiri var, hətta aralarında ali məktəbdə pis oxumuşlar olsa da. Səbəb odur ki, elmin və kültürün “radiasiyalanmaq”, “şüalanmaq” bacarığı var və onlar çevrəyə gözəgörünməz dalğalar yayırlar. Onlara qulaq asmasan da, fikir verməsən də bir də görürsən ki, nələrisə onların verdiklərində qanırsan, qandırırsan. “Bu, necə baş verir, yəni elm və mədəniyyət necə qafalara dolayısı, şüursuz-bilincsiz təsir göstərir” sorusu ayrıca araşdırılmalıdır. Hələliksə onu deyim ki, Azərbaycan publisistikasının bir çatışmazlığı var, elmdən birbaşa deyil, dolayı gələn təsirlərdən təsirlənir, etgilənir, di gəl ki, elmin ideyalarını bəlliləndirib onların işığına gerçəkliyimizi tutmur. Ona görə də Azərbaycan publisistikası üçün elm sıra-sıra düzlənmiş pərdələr arxasındadır. Bax, bu durumda mən çalışıram ki, başqa modeldən itələnim. Elmi konstruktları, quramaları götürüb dünyamıza onların proyeksiyasından baxım və bütün bunlardan dolayısı yox, düzünəqulu təsirlər alım.