“Ona qayıtmalı olacaqsan”
“M.Ə.Rəsulzadə söhbəti”nin yenidən güclənməsi təsadüfi deyil
Erkin QƏDİRLİ
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Cümhuriyyətin Ana Yasa arzusu
Konstitusiya iki hökumət arasında böhranın yaranmasına gətirib çıxara bilərdi
-
Cahandar ağanı içində yaşadan sənətkar
50-ci illərdə Məhəmmə Əmin Rəsulzadə haqqında düşünmək belə qəhrəmanlıq idi
-
İstiqlal bayramı – Müstəqillik Günümüz mübarək!
23 aylıq Cümhuriyyətin 104 yaşı
-
SSRİ-Türkiyə müharibəsinin qarşısı necə alındı?
Rəsulzadə Ankarada bütün türk dünyasından olan mühacirlərə sözü keçən şəxs idi
-
AXC-nin işğalında Türkiyə faktoru
Bəs Lenin niyə məhz bundan istifadə etdi?
-
Cümhuriyyət öz xilaskarını həbsdən necə qaçırdı?
Nuru Paşanın həbsdən qurtuluş hekayəti
-
Azadlıq Azmanı
Milli istiqlalımızın ilkinə bənzərsiz ictimai-siyasi çabalarıyla nail olmuş, bərpasınasa mənəvi-məfkurəvi ideyaları ilə zəmin yaratmış Məhəmməd Əmin...
-
“AXC Fələstindəki yəhudiləri dəstəkləyib”
Yəhudi tədqiqatçıdan Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti ilə bağlı maraqlı açıqlamalar
-
Mistik çalarlara ehtiyac yoxdur
Rəsulzadə regionun ən proqressiv, ən demokrat müsəlman lideri idi
-
Hamımızın adından - Rəsulzadəyə!
Məhəmməd Əminin həzzi (dərdi) və xalqı haqda
-
Sən bizimsən, bizimsən ...
Məhəmməd Əmin Rəsulzadənin anadan olmasından 135 il ötür
-
“...Onun adını daşıyacaq”
Mübariz Mənsimovdan Elçibəyə böyük jest
-
Bizi bağışlama, ya Rəsulzadə!
Barelyef qalmaqalına sözardı
-
“Cavad xan mövzusu sanki taleyimə çevrildi...”
Akademik Opera və Balet Teatrında Sərdar Fərəcovun "Cavad xan" baletinin premyerası olacaq
-
“Cümhuriyyətin yaranması regionda dönüş nöqtəsi olub”
İsrail lideri İlham Əliyevə məktub göndərdi
-
“İslam dünyasında ilk dünyəvi, parlamentli respublika”
“The Jerusalem Post”: “Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti milli azadlıq hərəkatı tarixində dərin və silinməz izlər qoydu”
Bu gün, 31 yanvar, M.Ə.Rəsulzadənin doğum günüdür.
Bu gün biz bu adamı tanıtdırmağın gərəkli olmadığının rahatlığını yaşayırıq. Hərçənd, cəmi 30 il və təbii ki ondan daha öncə, M.Ə.Rəsulzadəni, sözün hərfi anlamında, tanımırdıq. Ən yaxşı halda, adını eşitmişdik. Öz məktəb illərimi yaxşı xatırlayıram: M.Ə.Rəsulzadəni bizə ancaq mənfi, özü də Sovetlərin mənfi saydığı (“istismarçı-burjua sinfinin təmsilçisi”, “millətçi”, “Britaniyanın agenti”, və s.) anlamda göstərirdilər. Rəsulzadə bir yana, hətta Cəfər Cabbarlı kimi adamın “xırda-burjua, cığırdaş şair” kimi təqdim olunduğu dönəmlər olub.
M.Ə.Rəsulzadəni bu gün hər kəs anlamasa da, hamı tanıyır. Onun ideyalarına uyğunlaşa bilməyən indiki hökumət belə, onun adıyla hesablaşmalı olur. Tarix belədir – nəsə oldusa, var olaraq qalacaq. Mən ölümdən sonra həyata inanıram. Amma mənim inancım dini deyil. Mənim inandığım “ölümdənsonrakı həyat” nə cənnətdir, nə də cəhənnəm. Ölümdən sonrakı həyat – insanların yaddaşındadır. Sağlığımızda nəylə yadda qalacağısa, ölümümüzdən sonra da elə yaşayacağıq – insanların yaddaşında.
M.Ə.Rəsulzadə çoxdan ölüb, amma yaşayır – onun qurduğu millətin yaddaşında. Yaddaşımızı zorlayanlar çox oldu, bu gün də elələri var. Amma M.Ə. Rəsulzadəylə bağlı yaddaşa qarşı qəsdlərin heç birisi uğurlu ola bilmədi, çünki yaddaşın bir önəmli özəlliyi vardır – heç kəs qəsdən unuda bilmir.
M.Ə.Rəsulzadə Cümhuriyyəti düşünəndə, onu qurmağa girişəndə, bizim toplum siyasi olmayıb, siyasi düşünməyib. Ölkədə içəridən strukturlaşmış maraq çevrələri və onların maraqlarını ifadə edə, eləcə də qoruya biləcək qruplar yox idi. Siyasət maraqların deyil, söhbətlərin üzərində qurulurdu: sağ – sol, dindarlıq – dünyəvilik, İran – Turan -Rusiya (+ Avropa). “Maraqsız” siyasət idi, dünyada və bölgədə gedən proseslərdən doğmuş söhbətlərdən ibarət idi. M.Ə.Rəsulzadənin açdığı söhbət qalib gələ bildi. Sonradan o söhbəti başqa söhbətlərlə əvəzləməyə çalışsalar da, M.Ə.Rəsulzadənin söhbəti ölmədi.
Cümhuriyyətimizin 100-illiyində biz, toplum olaraq, yenidən “maraqsız” siyasət dönəmindəyik. Bizdəki siyasət ancaq söhbətlərdən ibarətdir. İçəridən strukturlaşmış maraq çevrələrinin olmadığına görə, onları ifadə edə, eləcə də qoruya biləcək siyasi qruplar da yoxdur. Ona görə də biz yenə köhnə söhbətlərə qayıtmalı oluruq: sağ – sol, dindarlıq – dünyəvilik, İran – Turan – Rusiya (+ Avropa). Bu söhbətlərin içində “M.Ə.Rəsulzadə söhbəti”nin yenidən güclənməsi təsadüfi deyil.
Bugünkü Azərbaycanda başqa bir hekayənin (söhbətin) özünə yer edə bilməsi obyektiv səbəblərdən mümkün olmayacaq. Nə düşünürsən düşün, M.Ə.Rəsulzadəyə qayıtmalı olacaqsan. Haraya gedirsən get, Musavatın yoluyla getməli olacaqsan. Buna “keçilmiş yoldan asılılıq” deyilir. M.Ə.Rəsulzadəyə doğru irəli!