vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə axşamı, 25 aprel 2024
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Məhəmməd Hüseyn Şəhriyar (1906 - 1988)

«Yetər İran odlarından
od ələndi başımıza,
Dur ayağa! Ya azad ol,
ya tamam yan, Azərbaycan!»

Məhəmməd Hüseyn Şəhriyar (1906 - 1988)
BANK, BİRJA, SIĞORTA  
11:21 | 4 oktyabr 2022 | Çərşənbə axşamı Məqaləyə 1538 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Hər 100 manatın 9-u istehsala

İş adamları bizneslərinin artımında niyə maraqlı deyil?

Vüqar BAYRAMOV

Mərkəzi Bankın məlumatına görə, bu ilin ilk 8 ayında cəmi kredit qoyuluşları 19 milyard 136 milyon manat olub. Vaxtı keçmiş kreditlərin həcmi isə 659 milyon manatdır. Kredit portfelinin strukturunda diqqəti çəkən məqamlardan biri hələ də bankların strateji sahələri maliyyələşdirməkdə maraqlı olmamalarıdır. Belə ki, banklar sənaye və istehsal sektoru üzrə 1 milyard 71 milyon manat ayırıblar ki, bu da ümumi kredit portfelinin cəmi 5.6 faizini təşkil edir. Bu o deməkdir ki, bankların verdiyi hər 100 manat kreditin hətta 6 manatdan azı sənaye və istehsal sektoruna yönəldilir.

Kənd təsərrüfatı sektorunda çalışanların da kredit payı aşağı olaraq qalmaqdadır. Kənd təsərrüfatı, meşə təsərrüfatı və balıqçılıq sektoruna 598 milyon manat kredit yönəldilib ki, bu da ümumi kredit portfelinin cəmi 3.4 faizidir. Nəqliyyat və rabitə, inşaat və tikinti sektorları da ayrı-ayrılıqda ümumi kredit portfelində bir rəqəmli paya malikdirlər.

Kredit portfelindən ən çox faydalanan ev təsərrüfatlarıdır. 10 milyard 328 milyon manat kredit məhz bu istiqamətə ayrılıb. Bu ümumi kredit portfelinin 54 faizini təşkil edir. Qeyd edək ki, bu istiqamətə yönəldilən vəsaitlərin əhəmiyyətli hissəsi istehlak kreditləridir. Bankların istehlak kreditləşməsinə daha çox meyllənməsi həm problemli kreditlərinin həcminin optimallaşmaması, həm də real sektorun maliyyə tələblərinin tam ödənilməməsi baxımdan arzuolunan deyil. Digər tərəfdən, istehlak kreditləşməsinə meyl bank sektorunda yeni çağırışlar yaradır və bu da sektorun dayanıqlığı baxımdan arzuolunan deyil.

Mərkəzi Bank tərəfindən biznes kreditləşməsinin təşviq edilməsi və istehlak kreditlərinin həcminin optimallaşdırılması ilə bağlı daha sistemli fəaliyyətlərin həyata keçirilməsinin məqsədəuyğun olardı. Stimullaşdırıcı metodlar ilə bankların biznes kreditləşməsinə marağının daha artırılmasına ehtiyac var.