
ABŞ və Çin rəqabətinin yeni cəbhəsi Myanma ola bilərmi?
Nadir torpaq elementlərinə çıxış uğrunda mübarizə qızışır
Nadir torpaq elementlərinə çıxış uğrunda mübarizə qızışır
Danışıqlarını üçüncü raundu gedir
Tramp: “Anlaşma istəmədilər, ...”
Avropa Birliyi Yaponiya kimi sərmayə vədi verməyə hazır deyil
ABŞ-ın 10 illik istiqrazlarının gəlirliliyi bir ara 4,41 faizədək yüksəlib
MAGA vicdanı ilə İsrailin nüvə qorxusu arasında
Baş nazir Mers iqtisadiyyatı ön plana çıxardı, İfo indeksində artım müşahidə olundu
“Soyutma qurğusu” adı ilə komponentlər göndərildiyi iddia olunur
ABŞ prezidenti odla-su arasından necə çıxdı?
Avropa Birliyi liderləri Si Cinpinin açıqlamalarına sərt cavab verdi
Yeni bir “Şimal limanı” və ya Pekin–Moskva oxunun sinir ucu
“Toplumsal cinsiyyətlə bağlı zarafatlara yol verilməyəcək”
Çin Tayland və Kambocanı xəbərdar etdi
Yaponiya mediasında yeni detallar
Kreml isə sentyabrda Çinə səfərində iki prezidentin görüşə biləcəyini deyir
ABŞ-lı senator Lindsi Qraham Rusiyadan neft alan Çin, Hindistan və Braziliyanı 100 faiz gömrük vergisi ilə hədələdi
Çinli sürətli moda pərakəndə satış şirkəti “Shein Group Ltd.” kiçik paketlərə tətbiq edilən tariflərdən əvvəl geyimdən tutmuş mətbəx qablarına qədər ABŞ-da satdığı məhsullarının qiymətlərini qaldırdı.
“Bloomberg News”un tərtib etdiyi məlumatlara görə, ABŞ-da qiymət artımlarının əksəriyyəti aprelin 25-də baş verib. Bəzi kateqoriyalar digərlərindən əhəmiyyətli dərəcədə yüksək artımlar görüb.
Gözəllik və sağlamlıq kateqoriyasında ən çox satılan 100 məhsulun orta qiyməti aprelin 24-dən etibarən 51 faiz artıb, bəzi maddələrin qiyməti iki dəfədən çox bahalaşıb.
Ev və mətbəx məhsulları və oyuncaqlar üzrə orta artım 30 faizdən çox olub. Bu artıma 10 ədəd mətbəx dəsmal dəstinin qiymətində 377 faiz kütləvi artım səbəb olub.
Qadın geyimlərində artım 8 faiz olub. Dünən ABC-yə danışan ABŞ Maliyyə Naziri Skott Bessent Tramp administrasiyasının Çindən başqa 17 əsas ticarət tərəfdaşı ilə ticarət danışıqları apardığını və danışıqların, xüsusilə Asiya ölkələri ilə çox yaxşı getdiyini bildirib.
Bessent, Çinin ABŞ-ın tətbiq etdiyi 145 faizlik tarif dərəcəsini ödəyə bilmədiyi üçün danışıqlar aparmağa məcbur olacağı ilə bağlı Ağ Ev ritorikasını təkrarladı: “Onların biznes modeli ABŞ-a ucuz, subsidiyalaşdırılmış mallar satmağa əsaslanır”.