
Demoqrafiya və iqtisadi artım
Böyük ehtimalla tezliklə dünya əhalisinin azalması müşahidə olunacaq
Böyük ehtimalla tezliklə dünya əhalisinin azalması müşahidə olunacaq
ABŞ-da qalma müddəti məhdudlaşdırılır
18 milyon dollara lüks hotelə çevrildi
Tətil dönüşündə ölkəyə gətirilməsi qadağan olunan əşyalar
Yaxud seks işçiliyi və qlobal sosial paradiqmaların böhranı
İqlim dəyişikliyinin gətirdiyi turist axını Qrenlandiyada sosial böhran yaradıb
“Ən yaxşı qiymət” tələbi illərlə davam edib – Avropa şirkətləri zərərin ödənilməsini istəyir
ABŞ vizası üçün depozit şərt tətbiq oluna bilər
Plan tutarsa, zəncirvari şəkildə bütün iş sektorlarını canlanacaq, ölkəyə ciddi pullar gələcək
Şirkət manipulyasiya yolu ilə müştərilərindən artıq ödəniş alıb
Həddindən artıq istilərlə əlaqədar 21 şəhər üçün həyəcan təbili
Hindistanda doğum nisbəti aşağı düşdükcə təhsil ocaqlarının sayı azalır
Dövlətin hər uşağa görə verdiyi stimul məbləğ çox vaxt xərclərə kifayət etmir
Asiya ölkəsində ölənlərin sayı yeni doğulanlardan iki dəfə çox olub
Turistlərin dörddə birindən çoxu paytaxtı tərk etmir
Səyahət qeydiyyatı saytında diqqətli olun, kredit kartı məlumatlarınız oğurlana bilər
Ölkə iqtisadiyyatı üçün istehlakçı yaradılmasının 3 yolu var: – Demoqrafiya – Miqrasiya – Turizm.
Bunlar da özlüyündə iki yerə bölünür:
– daimi istehlakçı
– müvəqqəti istehlakçı
1. Demoqrafik yanaşma (təbii artım yolu ilə)
Məzmunu: doğum səviyyəsinin artırılması, ailələrin daha çox uşaq sahibi olmasına şərait yaradılması.
Üstünlükləri:
– Daimi istehlakçıların formalaşması.
– Əhalinin milli kimliyi və mədəniyyətinin qorunması.
– Uzunmüddətli perspektivdə sabit və dayanıqlı demoqrafik artım.
– Cəmiyyətə daha asan inteqrasiya (hamı eyni sosial-mədəni mühitdə böyüyür).
Çatışmazlıqları:
– Effektini yalnız uzun müddətdən (15–20 il) sonra göstərməsi.
– Dövlət üçün böyük sosial xərclər tələb etməsi (pensiya, müavinət, təhsil, səhiyyə və s.).
– Müasir dövrdə insanlar az uşaq istədiyindən siyasətin uğuru zəif ola bilər.
2. Miqrasiya yanaşması
Məzmunu: xaricdən əmək qabiliyyətli, təhsilli və ixtisaslı insanların ölkəyə cəlb edilməsi.
Üstünlükləri:
– Daimi istehlakçıların formalaşması.
– Qısa müddətdə işçi qüvvəsi çatışmazlığının həll edilməsi.
– İqtisadiyyat üçün lazımi ixtisaslı kadrlara (mühəndis, həkim, İT mütəxəssisi və s.) tələbatın ödənməsi.
– İnnovasiya, yeni bilik və təcrübənin ölkəyə gətirilməsi.
Çatışmazlıqları:
– İnteqrasiya və adaptasiya çətinlikləri (dil, mədəniyyət, sosial uyğunsuzluq).
– Əgər miqrantlar keyfiyyətsiz seçilərsə, işsizlik və sosial yük arta bilər.
3. Turizm yanaşması
Məzmunu: ölkə iqtisadiyyatı üçün müvəqqəti istehlakçıların idxal edilməsi.
Üstünlükləri:
– Çox qısa müddətdə baş verə bilməsi.
– Dövlət üçün heç bir sosial yükün yaranmaması.
Çatışmazlıqları:
– Müvəqqəti istehlakçıların formalaşması.
Nəticə olaraq prioritetlik müəyyən edilməli olsa, birinci növbədə turizm, sonra miqrasiya, sonra isə demoqrafiya deyərdim.