Dünyanın ən qədim metrosu ...
270 stansiya, 402 kilometr uzunluq, 3 milyon sərnişin
Azər QƏRİBOV
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
Britaniya ilə Fransa arasındakı fərq
Rəsmi London müstəmləkəsindən niyə imtina edib?
-
“Bu nifrət cinayətidir”
Şimali İrlandiya polisi müsəlmanlar əleyhinə olan plakatları yığışdırıb
-
“Birqütblü hökmranlıq” ittihamı
Şimali Koreya ABŞ-ın Sakit okeandakı strategiyasından narahatdır
-
PUA-larda süni intellekt
Alyans kvant texnologiyasına üstünlük verib
-
Milyarderlər gizli xəzinənin izində
300 milyardlıq sərvət üçün milyonlarla dollar xərclənir
-
Cinsi zorakılıq fotoları kolleksiyaçısı
Uşaq istismarında günahlandırılan məşhur aparıcıya həbs cəzası
-
“Qaydalar pozulub”
İngiltərədə 500 min funt-sterlinqlik qalmaqal
-
La-Manş boğazında faciələr bitmir
Qayığın batması nəticəsində 8 qanunsuz miqrant ölüb
-
... “Silah, yoxsa yağ?”
Avropanın acı dilemması ...
-
Moskvadan Londona casus ittihamı
Rusiya 6 britaniyalı diplomatın akkreditasiyasını ləğv edib
-
Londonda ictimai nəqliyyat sisteminə kiberhücum
5 min müştərinin şəxsi məlumatları və bank hesabları təhlükədə olub
-
Uzaq mənzilli silahlardan istifadə gündəmdədir
ABŞ 700 milyon dollar, Britaniya 600 milyon funt-sterlinq yardım edəcək
-
8 milyard funtluq sərmayə
“Amazon” Böyük Britaniya hökumətinə yaxşı başlanğıc üçün şans verdi
-
Şahzadə təqaüdlə dolanacaq?
Kral Çarlzın problem yaradan qardaşına səbri bitir
-
Əfqanıstanın London səfirliyi bağlandı
Səfirliyə 3 həftə, əməkdaşlara isə ölkəni tərk etmək üçün 3 ay vaxt verildi
-
Görünməmiş təhdidlərə qarşı-qarşıya
ABŞ və Böyük Britaniya kəşfiyyatı əməkdaşlığın vacibliyini qəbul edir
“Londona gələn turist mütləq qaydada Londonda keçirdiyi günləri London metrosu ilə birgə yaşamalı olur”.
Yox, əlbəttə turist oliqarx olarsa, fərdi limuzini ilə də gəzə bilər, amma oliqarx bir az pafosuna qalıb gələ bilsə, anlayar ki, Londonu gəzmək üçün ən salamatı elə metrodur.
İllər öncə Londona ilk dəfə gedəndə məni əvvəlcədən vahimə bürümüşdü, kimi görürdüm London metrosunun qəlizliyindən danışırdı.
“Sən azacaqsan, sən çaşacaqsan, itib qalacaqsan oralarda”, – bəlalı qulaqlarım daha nələr eşitmədi.
Amma atalarımız asudə vaxtlarında nahaqdan atalar sözlərini qoşmayıblar, 100 dəfə eşitməkdənsə, bir dəfə görmək yaxşıdır, deyiblər.
Gördüyüm isə o oldu ki, London metrosu həm çox müasirdir, həm də əzəldən qorunan ənənələrə saldıq.
Dəqiqdir, informativdir, hər şey aydın, hər şey rahat.
Xəttinin rəngini bildin, vəssalam, hər addım xəritə var, maşinist də məlahətli səsi ilə səni ayıq saxlamaq istəyir.
Amma mənfi cəhətləri də var London metrosunun, çox da göylə getməsinlər.
Məsələn, eskalator və lift heç də bütün stansiyalarda mövcud deyil.
Hava limanından şəhərə metro gəlir, hamı çamadanlı, bir də gəlib görürsən ki, nə lift var, nə eskalator. Məcbur olursan yükü belinə alıb pilləkənlə qalxmağa.
Lakin London metrosunda sıxlıq yoxdur, hər halda mən rast gəlmədim.
Ola bilsin sadəcə şanslı oldum, amma ola da bilsin ki, tez-tez gələn qatarlar, interval müddəti və vaqonların sayı öz sözlərini deyirlər.
Söz elədir, onu deməyə bacaran həmişə uduşda olur.
London metrosunun 270 stansiyası var, 402 kilometr uzunluğu, lakin bu kilometrlərin yalnız 45 faizi yerin altından keçir, qalanı qatar kimi yerlə gedir və ildə 3 milyon sərnişin daşıyır.
Açığı, bu sarıdan London metrosu bir qədər üzü kölgəlidir, dünyada cəmisi 11-ci yeri tutur.
Amma əvəzində tarix baxımından London metrosuna çatan yoxdur, onun iki stansiya birləşdirən ilk xətti 1863 ildə açıldı və beləliklə bəşəriyyətin ilk metrosu oldu.