vaxtlı-vaxtında oxuyun! Cümə axşamı, 21 noyabr 2024
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Heydər Əliyev (1923 - 2003)

«Fikir müxtəlifliyi təbii hadisədir. Hamı bir boyda ola bilmədiyi kimi, eyni fikirdə də ola bilməz»

Heydər Əliyev (1923 - 2003)
ENERGETİKA  
11:12 | 10 oktyabr 2022 | Bazar ertəsi Məqaləyə 1362 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

“Marşrutun potensialı tam reallaşdırılmayıb”

İki yol arasında fərq 500 km-ə yaxındır

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

“Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (TBNM) potensialı hələ tam reallaşdırılmayıb”. Bunu USAID-in Qazaxıstandakı rəsmi nümayəndəsi deyib.

Onun sözlərinə görə, Aktaudan Rusiyadan keçməklə Poti limanına qədər daxili marşrutun uzunluğu 1792 kilometr, Trans-Xəzər marşrutu isə 1300 kilometrdir.

“Xəzər dənizinə çıxış Qazaxıstan iqtisadiyyatı, eləcə də Mərkəzi Asiyadan yük tranziti üçün vacibdir. Qazaxıstanın mövqeyi nəzərə alınsa, bu ölkə Xəzər dənizində mühüm tranzit qovşağına çevrilə bilər, amma bunun üçün Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ilə inteqrasiya olunmuş səmərəli tranzit sisteminin inkişafı vacibdir”, – USAID nümayəndəsi bildirib.

Hazırda bu potensialın tam reallaşmadığını qeyd edən nümayəndə əlavə edib ki, Mərkəzi Asiya ölkələri Trans-Xəzər marşrutunun üstünlüklərini Avropa bazarına çıxmaqda görür.

“Qazaxıstan və Azərbaycan Transxəzər Dəhlizinə başlıca layihə kimi baxırlar, çünki Mərkəzi Asiya yükdaşıma şirkətləri ənənəvi olaraq yüklərin Avropaya daşınması üçün nəqliyyat dəhlizi kimi Rusiyaya etibar ediblər. İndi onlar tarixi İpək Yolu boyunca uzanan alternativ marşrutlar axtarırlar”, – deyə o bildirib.

Onun sözlərinə görə, Mərkəzi Asiya və Qafqaz ölkələri ümumilikdə bu layihəni dəstəkləyib. Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan və Türkmənistan daşımaları asanlaşdırmaq və sürətləndirmək üçün birgə işləyən şirkətlərdən ibarət yeni konsorsiumlar yaradıblar. (Trend.az)