“Marşrutun potensialı tam reallaşdırılmayıb”
İki yol arasında fərq 500 km-ə yaxındır
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
İlk hal 11 il əvvəl yaşanıb
Ərazidəki insanlar sərxoş olub yatırlar
-
Qazaxıstan referenduma gedir
Ölkə başçısı AES tikintisi üçün xalqın razılığını istəyir
-
“Ölkəmiz buna öyrəşə bilməz”
İkinci Dünya Müharibəsindən sonra yaşanan ilk kansleri üzüb: “Bizim üçün də ağrılıdır”
-
Dombra – qəlb sazından çıxan səda
“Astana Opera”nın Bakıya qastrolu
-
... Bakıda Qazaxıstan filmləri nümayiş olunub
İki ölkə arasında diplomatik əlaqələrin 30 illiyi münasibətilə ...
-
Əliyev Tokayevi təbrik etdi
Azərbaycan Prezidenti Qazaxıstanlı həmkarına məktub göndərib
-
... Tokayev 7 ildə nələr edəcək?
“Ədalətli Qazaxıstan – hamı və hər kəs üçün” şüarıyla ...
-
Tokayev qalibdir
Qazaxıstan prezidenti səslərin beşdə birindən çoxunu qazanıb
-
“Bölgə ölkələri asılı olmamalıdır”
Vaşinqtonun nəzəri Mərkəzi Asiyadadır
-
Qazaxıstanın seçimi
Tokayev hərbi doktrinanı da dəyişdirib
-
Türk dövlətlərinin NATO-su
Bu təkcə Rusiyaya deyil, Qərb üçün də arzuolunan deyil
-
“Bölüşmədiyimiz dəyərlərin yayılması...”
Qazaxıstanda “Lightyear” filmi qadağan edilir
-
Qazaxıstanda etiraz
Aksiya iştirakçıları antihökumət mitinqlərinin dağıdılması zamanı həlak olanlar üçün ədalət tələb edir
-
Xəzərin dibi ilə neft kəməri
Tokayev neft tranzitini Rusiyadan yan keçirmək istəyir
-
Rusiya ilə Qazaxıstan arasında nə baş verir?
Tokayevin separatçıları Putinin yanında “kvazi dövlətlər” adlandırması Moskvada qıcıq doğurub
-
30 günlük fasilə
Rusiya Qazaxıstan neftinin Avropaya nəqlini dayandırır
“Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutunun (TBNM) potensialı hələ tam reallaşdırılmayıb”. Bunu USAID-in Qazaxıstandakı rəsmi nümayəndəsi deyib.
Onun sözlərinə görə, Aktaudan Rusiyadan keçməklə Poti limanına qədər daxili marşrutun uzunluğu 1792 kilometr, Trans-Xəzər marşrutu isə 1300 kilometrdir.
“Xəzər dənizinə çıxış Qazaxıstan iqtisadiyyatı, eləcə də Mərkəzi Asiyadan yük tranziti üçün vacibdir. Qazaxıstanın mövqeyi nəzərə alınsa, bu ölkə Xəzər dənizində mühüm tranzit qovşağına çevrilə bilər, amma bunun üçün Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə ilə inteqrasiya olunmuş səmərəli tranzit sisteminin inkişafı vacibdir”, – USAID nümayəndəsi bildirib.
Hazırda bu potensialın tam reallaşmadığını qeyd edən nümayəndə əlavə edib ki, Mərkəzi Asiya ölkələri Trans-Xəzər marşrutunun üstünlüklərini Avropa bazarına çıxmaqda görür.
“Qazaxıstan və Azərbaycan Transxəzər Dəhlizinə başlıca layihə kimi baxırlar, çünki Mərkəzi Asiya yükdaşıma şirkətləri ənənəvi olaraq yüklərin Avropaya daşınması üçün nəqliyyat dəhlizi kimi Rusiyaya etibar ediblər. İndi onlar tarixi İpək Yolu boyunca uzanan alternativ marşrutlar axtarırlar”, – deyə o bildirib.
Onun sözlərinə görə, Mərkəzi Asiya və Qafqaz ölkələri ümumilikdə bu layihəni dəstəkləyib. Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan və Türkmənistan daşımaları asanlaşdırmaq və sürətləndirmək üçün birgə işləyən şirkətlərdən ibarət yeni konsorsiumlar yaradıblar. (Trend.az)