
Xruşşovun baş tutmayan “DineyLand” istəyi
“Aya sizdən tez çatdıq, amma kolbasa istehsalında bizdən qabaqdasınız”
“Aya sizdən tez çatdıq, amma kolbasa istehsalında bizdən qabaqdasınız”
Tramp: “Zirvədən sülh çıxmasa, Rusiyaya sanksiya tətbiq edəcəyəm”
Kreml: “Tramp, ən ağır problemlərin həllində fərqli yanaşma sərgiləyir”
Tramp: “Zirvəyə Avropa liderlərini də dəvət edə bilərəm”
Ukrayna bütün görüşlərdə masada olmalıdır
Alyaska – ortodoks kilsələri, raket bazaları və siyasi mühacirlərin sığınacağı
AB liderləri Trampı Rusiyaya güvənməməyə çağırdı
Alyaska görüşü Hindistanı Ukraynadan daha çox maraqlandırır
ABŞ-ın Rusiyadan pulla aldığı torpaqlarda hər iki ölkənin prezidentləri üz-üzə gəlir
Alyaska görüşündə həmən ciddi irəliləyiş gözlənilmir
Tramp və Putin arasında barış görüşməsi
Dünya sabahkı görüşdə Trampın Putinə təkliflərini müzakirə edir
Avropa ölkəsi ABŞAvropa ölkəsi ABŞ ilə 3,8 milyardlıq müqavilə imzaladı ilə 3,8 milyardlıq müqavilə imzaladı
Kreml Tramp-Putin görüşləri ərəfəsində köhnə palan içi tökür
Leyen: “Avropa, ABŞ və NATO, Ukrayna üçün ortaq mövqeni gücləndirdi”
ABŞ-ın Yerin təbii peykində baza qurmaq planları
ABŞ prezidenti Donald Trampın avtomobil idxalına 25 faiz rüsum elan etməsi Asiya avtomobil sənayesinin səhmlərinə ciddi təsir edir. Trampın ABŞ-da istehsal olunmayan avtomobillərə gömrük rüsumlarla bağlı sərəncamından sonra Asiyada avtomobil istehsalçılarının səhmləri kəskin ucuzlaşıb.
Yaponiya avtomobil istehsalçıları “Toyota” və “Honda” müvafiq olaraq 3,69 faiz və 2,91 faiz ucuzlaşıb. Meksikada iki zavodu olan “Nissan” 2,92 faiz, “Mazda Motor” isə 6 faizdən çox dəyər itirib. “Mitsubishi Motor” da 4,9 faiz ucuzlaşıb.
Meksikada istehsalat zavodu olan Cənubi Koreyanın “Kia Motors” şirkəti 2,76, Çin avtomobil istehsalçıları “Nio” və “Xpeng”in səhmləri müvafiq olaraq 3,94 faiz və 1,97 faiz ucuzlaşıb.
Bu yeni tariflər aprelin 2-də qüvvəyə minəcək. Ağ Evin müşaviri Uill Şarf izah edib ki, tariflər mövcud rüsumlara əlavə olaraq xarici istehsal avtomobilləri və yüngül yük maşınlarına da şamil olunacaq. Bəyanatın tam təfərrüatları qeyri-müəyyən olaraq qalır, çünki əksər avtomobillər bir çox ölkədən gələn hissələrdən ibarətdir.
Şarf, bu tariflərin ABŞ-a hər il 100 milyard dollardan çox yeni gəlir gətirməsinin gözlənildiyini söylədi.
“iSeeCars”ın analitiki Karl Brauer, “ABŞ-da avtomobil satan istehsalçıların çoxu Çindən gələn avtomobil hissələri üçün qlobal təchizat zəncirlərindən asılıdır”, – deyib.
“Heç bir ABŞ avtomobil satıcısı bu tariflərin təsirindən xilas ola bilməyəcək”.