
Trampdan mebel sektoruna tarif hədəsi
Vergilər Pekinə cavabdır
Vergilər Pekinə cavabdır
ABŞ-da ağac məhsullarına əlavə rüsum tətbiqinə başlanıldı
Oval kabinerin “qızıl çağı” – ABŞ prezidenti Ağ Evi qiymətli doldurmağa davam edir
Türkiyənin Rusiya enerjisindən imtina etməsi ehtimalına Moskvadan cavab
Əvvəl partlayış baş verib, sonra atışma olub
Kreml Moskva görüşü təklifini xatırlatdı
Trampdan kütləvi ixtisarla hədələdi
Tramp Biden administrasiyasının keçmiş rəsmisini işdən çıxarılmasını istəyir
Qlobal bazarlarda göstəriciləri gözləyir
Dərmanlara 100, mebellərə 50 faiz gömrük rüsumu
Ağır yük maşınlarının idxalına 25% gömrük rüsumu tətbiq ediləcək
Kremldən Trampa ironiyalı cavab: “Yaxınlaşma sıfır nəticə verdi”
ABŞ prezidentinin əleyhdarlarının növbəti aksiyası
FED sədri riskə işarə edir
ABŞ və Çin nümayəndə heyətləri danışıqlar üçün Madriddə bir araya gəlib
35 milyardlıq azalma var
ABŞ prezidenti Donald Trampın avtomobil idxalına 25 faiz rüsum elan etməsi Asiya avtomobil sənayesinin səhmlərinə ciddi təsir edir. Trampın ABŞ-da istehsal olunmayan avtomobillərə gömrük rüsumlarla bağlı sərəncamından sonra Asiyada avtomobil istehsalçılarının səhmləri kəskin ucuzlaşıb.
Yaponiya avtomobil istehsalçıları “Toyota” və “Honda” müvafiq olaraq 3,69 faiz və 2,91 faiz ucuzlaşıb. Meksikada iki zavodu olan “Nissan” 2,92 faiz, “Mazda Motor” isə 6 faizdən çox dəyər itirib. “Mitsubishi Motor” da 4,9 faiz ucuzlaşıb.
Meksikada istehsalat zavodu olan Cənubi Koreyanın “Kia Motors” şirkəti 2,76, Çin avtomobil istehsalçıları “Nio” və “Xpeng”in səhmləri müvafiq olaraq 3,94 faiz və 1,97 faiz ucuzlaşıb.
Bu yeni tariflər aprelin 2-də qüvvəyə minəcək. Ağ Evin müşaviri Uill Şarf izah edib ki, tariflər mövcud rüsumlara əlavə olaraq xarici istehsal avtomobilləri və yüngül yük maşınlarına da şamil olunacaq. Bəyanatın tam təfərrüatları qeyri-müəyyən olaraq qalır, çünki əksər avtomobillər bir çox ölkədən gələn hissələrdən ibarətdir.
Şarf, bu tariflərin ABŞ-a hər il 100 milyard dollardan çox yeni gəlir gətirməsinin gözlənildiyini söylədi.
“iSeeCars”ın analitiki Karl Brauer, “ABŞ-da avtomobil satan istehsalçıların çoxu Çindən gələn avtomobil hissələri üçün qlobal təchizat zəncirlərindən asılıdır”, – deyib.
“Heç bir ABŞ avtomobil satıcısı bu tariflərin təsirindən xilas ola bilməyəcək”.