
200 milyardlıq 160 təyyarə
“Boeing”in tarixindəki ən böyük sövdələşmə
“Boeing”in tarixindəki ən böyük sövdələşmə
ABŞ NATO iclasında Avropa və Kanadadan planlaşdırmanı eşitmək istəyir
Tramp: “Pekini məcbur edəcəyik”
ABŞ prezidenti körfəz ölkələrinin sərmayəsinə göz dikib
“Dünən Ərdoğan, bu gün digər hörmətli dostları eyni tələblə çıxış etdi”
Tarixin ən böyük müdafiə müqaviləsi imzalanıb
Trampdan Türkiyə səfəri ilə bağlı yeni açıqlama
ABŞ prezidenti xüsusi ədviyyatlı Səudiyyə qəhvəsini içməkdən imtina edib
Qətərin Trampa bağışladığı 400 milyon dollarlıq “Boeing” təhlükəsizlik böhranına səbəb olub
Pentaqon “Chinook” helikopterlərinin və “F-16” hissələrinin satışını təsdiqlədi
ABŞ prezidenti səhər saatlarında Ər-Riyada gəlib
Tramp: “Suriyaya qarşı sanksiyaları ləğv etməyi düşünürük”
Meksika hökuməti “Google” şirkətini məhkəməyə verir
Danışıqların dördüncü raundundan Vaşinqtonun Tehrana növbəti zərbəsi
Çin və ABŞ qarşılıqlı tariflərin azaldılması ilə bağlı razılığa gəliblər
ABŞ prezidenti Roma papasını tənqid edən tərəfdaşının “qulağını çəkib”
ABŞ prezidenti Donald Trampın avtomobil idxalına 25 faiz rüsum elan etməsi Asiya avtomobil sənayesinin səhmlərinə ciddi təsir edir. Trampın ABŞ-da istehsal olunmayan avtomobillərə gömrük rüsumlarla bağlı sərəncamından sonra Asiyada avtomobil istehsalçılarının səhmləri kəskin ucuzlaşıb.
Yaponiya avtomobil istehsalçıları “Toyota” və “Honda” müvafiq olaraq 3,69 faiz və 2,91 faiz ucuzlaşıb. Meksikada iki zavodu olan “Nissan” 2,92 faiz, “Mazda Motor” isə 6 faizdən çox dəyər itirib. “Mitsubishi Motor” da 4,9 faiz ucuzlaşıb.
Meksikada istehsalat zavodu olan Cənubi Koreyanın “Kia Motors” şirkəti 2,76, Çin avtomobil istehsalçıları “Nio” və “Xpeng”in səhmləri müvafiq olaraq 3,94 faiz və 1,97 faiz ucuzlaşıb.
Bu yeni tariflər aprelin 2-də qüvvəyə minəcək. Ağ Evin müşaviri Uill Şarf izah edib ki, tariflər mövcud rüsumlara əlavə olaraq xarici istehsal avtomobilləri və yüngül yük maşınlarına da şamil olunacaq. Bəyanatın tam təfərrüatları qeyri-müəyyən olaraq qalır, çünki əksər avtomobillər bir çox ölkədən gələn hissələrdən ibarətdir.
Şarf, bu tariflərin ABŞ-a hər il 100 milyard dollardan çox yeni gəlir gətirməsinin gözlənildiyini söylədi.
“iSeeCars”ın analitiki Karl Brauer, “ABŞ-da avtomobil satan istehsalçıların çoxu Çindən gələn avtomobil hissələri üçün qlobal təchizat zəncirlərindən asılıdır”, – deyib.
“Heç bir ABŞ avtomobil satıcısı bu tariflərin təsirindən xilas ola bilməyəcək”.