

Lüks sektorun azalmasına baxmayaraq, “Versace” almağı hədəfləyən Pradanın satışları artır.
Onun güclü qazancı lüks brendi “Capri Holdings”dən “Versace”ni almaq üçün daha güclü mövqeyə gətirib.
İtalyan moda nəhəngi “Prada Group”, “Versace”nin mümkün satın alınması ilə bağlı söhbətlər fonunda lüks sektorunda azalmanı geri çevirərək, ardıcıl dördüncü cüt rəqəmli artım nümayiş etdirib.
“Prada” və “Miu Miu” moda markalarının, həmçinin “Church's” ayaqqabılarının sahibi olan qrup, 2023-cü ildə 4,7 milyard avro gəlirinin keçən il yüzdə 17 artaraq 5,4 milyard avroya çatdığını bildirdi.
Bu dövrdə pərakəndə satışlar 18 faiz artaraq 4,6 milyard avroya çatıb.
Mənfəətin böyük hissəsini təşkil edən “Prada” markasının satışları 4 faiz, daha gənc “Miu Miu” isə təxminən iki dəfə artdığını bildirdi.
“Prada Group”un nəticələri maliyyə böhranından sonra ilk dəfə keçən il lüks sektoru bütöv bir müqavilə kimi görən bazar tendensiyaları ilə ziddiyyət təşkil edir.
“Prada Group”un Direktorlar Şurasının sədri Patrizio Bertelli, “Bu uğur məhsulun innovasiyasına, keyfiyyətinə, sənətkarlığına və müasirliyi oxumaq üçün unikal qabiliyyətinə sarsılmaz diqqətdən irəli gələn brendlərimizin davamlı aktuallığını vurğulayır”, – dedi.
“Prada” 2018-ci ildən bəri “Michael Kors” və “Jimmy Choo”nun da sahibi olan ABŞ-da yerləşən “Capri Holdings”ə məxsus rəqib “Versace”ni almaq imkanını nəzərdən keçirir.
Miuccia Prada keçən həftə “Prada”nın 2025-26 Payız-Qış kolleksiyasını təqdim etdikdən sonra “Məncə, bu, hər kəsin masasındadır”, – dedi.
Analitik konfransı zamanı “Prada”nın investisiya planları ilə bağlı sualı cavablandıran direktor Andrea Querra şirkətin əsas diqqətini mövcud markalarını inkişaf etdirməyə yönəltdiyini söyləyib, lakin əlavə edib ki, qarşısına çıxan fürsətləri ələ keçirməmək təkəbbürlü olardı”. Bunu deyərkən o, “Versace”nin adını çəkməyib.
İtalyan mediası, satışın “Versace”ni 1,5 milyard avro dəyərində qiymətləndirdiyini bildirib ki, bu, “Capri Holdings”in 2018-ci ildə ödədiyi 1,8 milyard avro ilə müqayisədə əhəmiyyətli endirimdir.
Onun hazırkı sahibi 1978-ci ildə əsası qoyulmuş və 20 ildən artıq Donatella Versacenin yaradıcı rəhbərliyi altında fəaliyyət göstərən qabaqcıl italyan moda brendinin yerini yüksəltmək üçün mübarizə aparır.
“Bernstein” lüks moda analitiki Luka Solka, “Prada”nın “Versace”ni “ucuz qiymətə” ala biləcəyini söylədi və “Versace”nin “Prada”nın mövcud markalarını tamamlayan məşhur bir ad olduğunu söylədi.
“Lakin uğurlu alınması üçün maneələr var”, – deyə o bildirib.
““Prada”nın çox pis birləşmə və satınalma tarixi var. “Versace'i canlandırmaq çoxlu pul, bacarıq, idarəetmə diqqəti və qısa müddətli fədakarlıq tələb edir”.