
Cəriməsi 135 avrodur
Avropada 10 sürücüdən 6-sı təkər dəyişdirməyi bilmir
Avropada 10 sürücüdən 6-sı təkər dəyişdirməyi bilmir
Almanların sevimli maşını müəyyənləşib
Avtomobillər üçüm ən bahalı çimərlik dayanacağı 50 avrodur
Dəhşətin səbəbi elektrikli nəqliyyat vasitələri
Avtomobil satışları aylıq tendensiyasını 100 mindən yuxarı saxlayır
“Mercedes”in olmadığı siyahıda “Prius”un yeri hər kəsi çaşdıracaq
Qırmızı işıqda makiyaj etməklə təhlükəsizlik kəmərii taxmamağın cəriməsi eyni oldu
Ad günü kartını oxuyan gənc 3 ildir ki, yalanla yaşadığını anlayıb
“Volkswagen” və “Mercedes”dən sonra “BMW” də tənəzzüldədir
“Volkswagen” elektrik modelinə ciddi endirim etdi
Hərrac iyun ayında keçiriləcək
“Audi” yeni A6 modelinin sedan versiyasını təqdim edir
Avtomobillərdəki yeni işıqlandırma sistemləri sürücülər və piyadalar üçün risk yaradır
Alman lüks avtomobil istehsalçısı müflis olur
Yaşlı qadın cərimədən necə yayındı?
Qlobal elektrik avtomobil satışları birinci rübdə 29 faiz artıb
Elektrikli avtomobillər indi təkcə yeni avtomobil alıcılarının deyil, həm də ikinci əl bazarının diqqətini cəlb edir. İkinci əl elektrikli avtomobillərin siyahısı son bir ildə iki dəfə artıb. Lakin bütün bu artıma baxmayaraq, elektrik hələ də yeni sahəsini təmsil edir.
Almaniyada ikinci əl elektrikli avtomobil satışı yeni satışları üstələyib. Təklif artdıqca və qiymətlər azaldıqca bazar aktivləşib.
***
2025-ci ilin birinci rübündə Almaniyada 50 423 elektrik avtomobili sahiblərini dəyişib. Bu, ötən illə müqayisədə təxminən 61 faiz artım deməkdir. Həmin dövrdə fiziki şəxslər tərəfindən cəmi 34 433 ədəd yeni elektromobil alınıb. Belə ki, indi fərdi istifadəçilər yeni deyil, ikinci əl elektrik avtomobilləri alırlar. Bu, avtomobil bazarı araşdırması agentliyi DAT tərəfindən dərc edilən son təhlildə ortaya çıxdı.
Əvvəllər fərdi istifadəçilər tərəfindən yeni elektrik nəqliyyat vasitələrinin alınması tempi yüksək idi. İndi bu nisbət üçdə birdən aşağı düşüb və benzin-dizellə işləyən avtomobillərlə eyni səviyyədədir.
***
İkinci əl elektromobillərə tələbatın artmasının əsas səbəblərindən biri də bazarda avtomobillərin sayının sürətlə artmasıdır. Almaniyanın ən böyük ikinci əl avtomobil platforması olan “Mobile.de“nin məlumatına görə, 2020-ci ilin mart ayında yalnız 11.825 ikinci əl elektrikli avtomobil siyahıya alındığı halda, 2025-ci ilin mart ayında bu rəqəm 85.422-yə çatıb.
DAT-ın nəqliyyat vasitələrinin qiymətləndirilməsi üzrə direktoru Martin Vaysın sözlərinə görə, bu artım avtomobillərin icarə müddəti bitdikdən sonra bazara qaytarılması ilə bağlıdır. Bu avtomobillər yerli bazarda satılmalı olduğundan təklif artmaqda davam edəcək.
***
Üçillik elektrik avtomobilləri ilkin siyahı qiymətlərinin orta hesabla 51,5 faizinə satılır. Müqayisə üçün qeyd edək ki, bu göstərici dizellə işləyən avtomobillərdə 62,7 faiz, benzinlə işləyən avtomobillərdə isə 64 faiz təşkil edir. Başqa sözlə, elektriklə işləyən avtomobillər yeni olanda daha baha olsa da, indi istifadə olunduqda oxşar qiymətlərə malikdir. Qiymət mühüm amil olsa da, Vaysa görə, yeganə müəyyən edən amil deyil. Bundan əlavə, mövcud avtomobillər texniki cəhətdən daha təkmil olduğundan, qiymətlərin daha da düşəcəyi gözlənilmir.
***
Bütün bu inkişaflara baxmayaraq, ikinci əl elektrikli avtomobil bazarı hələ də kiçik bir seqmentdir. Bunun əsas səbəbi nəqliyyat vasitələrinin orta yaş fərqinin böyük olmasıdır. Mart ayında “Mobile.de” platformasında satılan elektrikli avtomobillərin orta yaşı 28,5 ay olduğu halda, bu müddət benzin və dizellə işləyən avtomobillər üçün 69,4 aya qədər yüksəlir. Vays qeyd edir ki, köhnə elektrikli avtomobillərin hələ də çatışmazlığı var, çünki yeni avtomobillər satışları 8-10 il əvvəl aşağı idi. Ona görə də bazarın sürətlə böyüməsi gözlənilmir.