“Tesla” 13 min avtomobili geri çağırır
Batareyada tapılan qüsur qəza riskini artırır
23:28 | 2 may 2025 | Cümə
Məqaləyə 209 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
Batareyada tapılan qüsur qəza riskini artırır
Çin şirkəti təhlükəsizlik və batareya riskləri səbəbilə bu addımı atıb
“BMW” avtomobillərinin motorunda problem aşkarlanıb
Qərb və yəhudi bankirlər, yoxsa ...
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
Özü dünya turuna çıxıb
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
Avropa bazarında Çin avtomobillərinin satışı iki dəfədən çox artıb
Əyalətlərdə artan maşın sayı böyük şəhərlərdə azalıb
Almaniya polisi şahid axtarır
AB üzvü olan bir ölkədə sürət həddi artırılır
Fransa istehsalı avtomobillərin əyləc sistemindəki nasazlıq nazirliyi hərəkətə keçirdi
Türkiyədə qeydə alınan avtomobil sayında “Renault” və boz rəng üstünlük təşkil edib
İsveçrədə sürət həddini aşan multimilyoner 500 dəfə çox – 95 min avro cərimələndi
50-lik yolda 77 km/s sürətlə gedən sürücüyə fantastik cərimə
Avropa mədəniyyəti deyildiyi kimi deyilmiş
Elektrikli avtomobillər indi təkcə yeni avtomobil alıcılarının deyil, həm də ikinci əl bazarının diqqətini cəlb edir. İkinci əl elektrikli avtomobillərin siyahısı son bir ildə iki dəfə artıb. Lakin bütün bu artıma baxmayaraq, elektrik hələ də yeni sahəsini təmsil edir.
Almaniyada ikinci əl elektrikli avtomobil satışı yeni satışları üstələyib. Təklif artdıqca və qiymətlər azaldıqca bazar aktivləşib.
***
2025-ci ilin birinci rübündə Almaniyada 50 423 elektrik avtomobili sahiblərini dəyişib. Bu, ötən illə müqayisədə təxminən 61 faiz artım deməkdir. Həmin dövrdə fiziki şəxslər tərəfindən cəmi 34 433 ədəd yeni elektromobil alınıb. Belə ki, indi fərdi istifadəçilər yeni deyil, ikinci əl elektrik avtomobilləri alırlar. Bu, avtomobil bazarı araşdırması agentliyi DAT tərəfindən dərc edilən son təhlildə ortaya çıxdı.
Əvvəllər fərdi istifadəçilər tərəfindən yeni elektrik nəqliyyat vasitələrinin alınması tempi yüksək idi. İndi bu nisbət üçdə birdən aşağı düşüb və benzin-dizellə işləyən avtomobillərlə eyni səviyyədədir.
***
İkinci əl elektromobillərə tələbatın artmasının əsas səbəblərindən biri də bazarda avtomobillərin sayının sürətlə artmasıdır. Almaniyanın ən böyük ikinci əl avtomobil platforması olan “Mobile.de“nin məlumatına görə, 2020-ci ilin mart ayında yalnız 11.825 ikinci əl elektrikli avtomobil siyahıya alındığı halda, 2025-ci ilin mart ayında bu rəqəm 85.422-yə çatıb.
DAT-ın nəqliyyat vasitələrinin qiymətləndirilməsi üzrə direktoru Martin Vaysın sözlərinə görə, bu artım avtomobillərin icarə müddəti bitdikdən sonra bazara qaytarılması ilə bağlıdır. Bu avtomobillər yerli bazarda satılmalı olduğundan təklif artmaqda davam edəcək.
***
Üçillik elektrik avtomobilləri ilkin siyahı qiymətlərinin orta hesabla 51,5 faizinə satılır. Müqayisə üçün qeyd edək ki, bu göstərici dizellə işləyən avtomobillərdə 62,7 faiz, benzinlə işləyən avtomobillərdə isə 64 faiz təşkil edir. Başqa sözlə, elektriklə işləyən avtomobillər yeni olanda daha baha olsa da, indi istifadə olunduqda oxşar qiymətlərə malikdir. Qiymət mühüm amil olsa da, Vaysa görə, yeganə müəyyən edən amil deyil. Bundan əlavə, mövcud avtomobillər texniki cəhətdən daha təkmil olduğundan, qiymətlərin daha da düşəcəyi gözlənilmir.
***
Bütün bu inkişaflara baxmayaraq, ikinci əl elektrikli avtomobil bazarı hələ də kiçik bir seqmentdir. Bunun əsas səbəbi nəqliyyat vasitələrinin orta yaş fərqinin böyük olmasıdır. Mart ayında “Mobile.de” platformasında satılan elektrikli avtomobillərin orta yaşı 28,5 ay olduğu halda, bu müddət benzin və dizellə işləyən avtomobillər üçün 69,4 aya qədər yüksəlir. Vays qeyd edir ki, köhnə elektrikli avtomobillərin hələ də çatışmazlığı var, çünki yeni avtomobillər satışları 8-10 il əvvəl aşağı idi. Ona görə də bazarın sürətlə böyüməsi gözlənilmir.