
Almaniya avtomobil sektoru böhran içində
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
“Premier Lig”in keçmiş referisi Kute uşaq istismarında günahlandırlılr
Keir Starmer: “İngiltərənin Polşaya dəstəyini açıq şəkildə bildirdim”
Özü dünya turuna çıxıb
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
Uçuş dayanmayanda ayağa qalxan sərnişinlərə cəza
Avropa bazarında Çin avtomobillərinin satışı iki dəfədən çox artıb
Uçuş zamanı uzanan təyyarə istismardan niyə çıxarıldı
Əyalətlərdə artan maşın sayı böyük şəhərlərdə azalıb
Almaniya polisi şahid axtarır
Qiymət gününə davam gətirəcək 5 ölkə
AB üzvü olan bir ölkədə sürət həddi artırılır
Fransa istehsalı avtomobillərin əyləc sistemindəki nasazlıq nazirliyi hərəkətə keçirdi
Türkiyədə qeydə alınan avtomobil sayında “Renault” və boz rəng üstünlük təşkil edib
İsveçrədə sürət həddini aşan multimilyoner 500 dəfə çox – 95 min avro cərimələndi
50-lik yolda 77 km/s sürətlə gedən sürücüyə fantastik cərimə
İngiltərə kraliçası Viktoriyа Sultan Əbdülməcidə İstanbuldа bir kilsə tikdirmək istəyini bildirdi. Əbdülməcid bu istəyini qəbul etdi, ingilislərə Tunel ilə Topxana arasında yer verdi. Kilsənin tikintisi 10 il çəkdi.
Kilsə 1868-ci il oktyabrın 22-də ibadətə açılacaqdı.
Lakin həmin ildə Sultan Əbdülməcid vəfat etmiş, taxta Sultan Əbdüləziz çıxmışdı. Kraliça Viktoriya kilsənin açılışı münasibətilə Əbdüləzizə ən müasir bir avtomobil hədiyyə etdi. Osmanlı sarayından bir nəfərə də avtomobil sürməyi öyrətdilər. Bu, İstanbulun gördüyü ilk avtomobil idi.
Lakin bir problem ortaya çıxdı – xalq avtomobili görəndə şeytan görmüş kimi qaçırdı. Qaçanların ən önündə də mədrəsə müəllimləri və tələbələri olurdu. “Zatü’l-Hərəkə” (Öz-özünə hərəkət edən zat) deyilən bu vasitənin “şeytan işi olduğu” xəbəri qulaqdan-qulağa bütün İstanbula yayıldı.
Bundan narahat olan Sultan Əbdüləziz Şeyxülislam Hacı Məhəmməd Rəfiq Əfəndidən fətva istədi. Ancaq həftələrlə yuxusuz qalan Şeyxülislam ayələrdə, mövzu ilə bağlı axtardığı dəlili hədislərdə tapa bilmədi.
Nəhayət “Bu şeytan işidir” fətvasını verib, avtomobili dənizə atdılar.
Bu fətvadan sonra İstanbula 40 il avtomobil girmədi. Bəzi varlılar, xüsusilə yəhudilər gizlicə avtomobil gətirdilər, amma II Əbdülhəmid “Yollar xarab olar, qəzalar baş verər” qorxusu ilə bu avtomobillərin istifadəsinə qadağa qoydu.
Görəsən, Əbdülhəmid Şeyxülislam Hacı Məhəmməd Rəfiq Əfəndinin “şeytan işi” fətvasındanmı qorxmuşdu?
Sükan arxasına keçdiyinizdə “Osmanlını kim yıxdı?” sualı ağlınıza gəlsə, verdiyimiz bu məlumatları xatırlayın.
Osmanlını Qərb yıxmadı, ittihadçılar yıxmadı, yəhudi bankirləri yıxmadı – məhz bu tərəqqiyə, elmə qapalı, mədrəsələrində təbiət elmləri olmayan dini fanatizmin yer aldığı zehniyyət yıxdı.