Bəy nökərliyindən Xalq yazıçılığına
Azərbaycanın ilk pianoçu xanımı ilə ailə həyatı quran, təqiblərə məruz qalan görkəmli ədib
09:57 | 8 may 2025 | Cümə axşamı
Məqaləyə 162 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
Azərbaycanın ilk pianoçu xanımı ilə ailə həyatı quran, təqiblərə məruz qalan görkəmli ədib
Bu ilin fəxri qonağı Filippinlərdir
Feminist olmaq evdə köməkçi saxlamaqla ziddiyyət təşkil edirmi?
Eşq və ilahi yolçuluq simvolu
Oxuma səviyyəsinin düşməsi Danimarkanı hərəkətə gətirdi
Bir neçə həftə sərgilənəcək kitab daha sonra satılacaq
Yaxud zirvədə tək qalan və oxucusu olmayan”Uliss”
... Yaxud Vulfun davamçıları – “Yasamal qrupu”
Yaxud poeziyanın sevgi və tənhalıqdakı aqibəti
“Anka” hekayəsindən danışanda nələrdən danışmalıyıq?
... Yaxud bir hərf xətasına belə güzəşt yoxdur
Özümü tanıyandan yazdığım kitab
Hekayə
Bəlkə kimlər üçünsə maraqlı olar
Dil, üslub hadisəsi var, amma nəsr hadisəsi yoxdur
Kağız formatda informasiyanı dəyişdirmək mümkün deyil
Azərbaycanda təhsilin ən ağrılı nəticələrindən biri: şagirdlərin bədii ədəbiyyatdan uzaqlaşması, test kitablarının və sınaq vərəqlərinin arasında sıxılıb qalmasıdır. Bu gün məktəblərdə yetişən yeni nəslin böyük bir hissəsi nə roman oxuyur, nə hekayə, nə də esse yazmağı bacarır. Onlar artıq təfəkkür etməyi yox, cavabı əzbərləməyi öyrəniblər (Guya yaddaş məktəbindən təfəkkür məktəbinə keçmişik). Ədəbi dil yoxa çıxıb, fikirlər qısalıb, dünyagörüş isə test variantlarının arasına sığışdırılıb.
Əgər bir şagird “1984” əsərini tanımırsa, “Əli və Nino”nu oxumayıbsa, “Əyyub peyğəmbər”in fəlsəfəsini anlamırsa o hansı cəmiyyətin vətəndaşı olacaq? Hər il minlərlə gənc 600+ bal toplayır amma bir roman haqqında bir cümləlik fikir bildirə bilmir. Əvəzində test kitablarının nəşr tarixinə qədər əzbərləyirlər. Bu nə inkişafdır, nə də maarifçilik. Bu beyinlərə edilən intellektual zülmdür.
Bədii ədəbiyyat insanın düşünmə qabiliyyətini, empatiyasını, daxili aləmini formalaşdırır. Ancaq biz məktəblərdə uşaqları yalnız “doğru cavab” tapmağa, səhv variantlardan qorxmağa, düşünmədən boyun əyməyə öyrədirik. Və sonra da soruşuruq: niyə oxuyan gənc azdır, niyə yaradıcılıq yoxdur, niyə sosial məsuliyyət zəifdir?
Çünki biz uşağa “fikirləşmə, əzbərlə” deyirik. “Oxuma, cavabı bil” deyirik. “Sual verə-verə imtahandan çıxarsan” deyirik. Nəticədə isə öz kitabını yazmayan, yalnız başqasının sualını əzbərləyən bir nəsil formalaşır. Və bu nəsil gələcəyimizi yazacaq…
Bu gedişlə biz cəmiyyət olaraq kitab oxumayan, amma testdə yüksək bal toplayan, lakin həyat suallarında aciz qalan “savadsız savadlılar”la dolacağıq. Və bu təhsilin yox, sistemli düşüncənin böhranıdır. Bu da bizim gələcək üçün ən böyük itkiyə çevriləcək.