
Fransada irqçilik şiddətlənir
Parisdə məscidlərin önünə 9 donuz başı atılıb
Parisdə məscidlərin önünə 9 donuz başı atılıb
Empatiya ölmüş hisslərin yenidən canlandırmağın yoludur
Almaniya islamlaşma ilə üz-üzədir
Almaniyada müsəlman dərnəklərinə milyonlarla avro dövlət dəstəyi
Allah olmaq istəyinə düşmək günahına salma məni
Fransada müsəlmanlara qarşı hücumlar artmaqdadır
... yaxud Quran müsəlmanlığı haqqında bir neçə qeyd
... Yaxud riyakar “konyunkturşiklər” haqqında
Böyük mədəniyyət tənəzzülə uğradan fətva
Belə davam etsə, İslam 10 il sonra ən çox sitayiş olunan din olacaq
... Yaxud Vulfun davamçıları – “Yasamal qrupu”
Kiminə çətindir, kiminə asan
“Allah hər kəsin dua və diləklərini, qurbanlarını qəbul etsin”
Yaxud poeziyanın sevgi və tənhalıqdakı aqibəti
“Anka” hekayəsindən danışanda nələrdən danışmalıyıq?
Səudiyyə Ərəbistanı icazəsiz zəvvarın həcc ziyarətinə izn vermədi
Ərəb dilində “Hcr” sözü “Bir yerdən ayrılmaq, köç etmək” kökündən gəlir.
Hicri: Məhəmməd Peyğəmbərin Məkkədən Mədinəyə köçünün başlandığı tarixdir;
Hicrət: Bir yerdən digər yerə köçmək
Hicran: Ayrılıq acısı
Mühacir: Köçəri
Tehcir: Zorla köçürtmə
Yəni, “Hcr” həm “ayrılmaq/köçmək”, həm də “qadağan olunmaq, uzaqlaşdırmaq” mənaları ilə zəngin bir semantik sahə yaradır.
“Hicr” kökü Füzuli və Hafiz poeziyasında çox işlənən motivlərdəndir.
Xüsusilə də hicran (ayrılıq) və mühacirət – köç anlayışı Füzuli və Hafiz üçün həm eşq, həm də ilahi yolçuluq simvoludur.
Füzuli divanında “hicran” kəlməsi demək olar ki, əsas mövzulardan biridir. Onun şeirlərində hicran həm sevgilidən ayrı düşməyin ağrısı, həm də ilahi həsrətin yanğısıdır:
Füzuli:
“Hicran günü bir an keçməz, ey dost, dərdsiz,
Hər ləhzə bir əsr olar, hicran odu sönməz…”
Hafizdə isə hicran yalnız məhəbbət ayrılığı yox, həm də sufi anlamda Allahdan ayrı düşməyin iztirabıdır:
Hafiz:
“Hicran gecəsi sonsuz uzanır, vəsl günü isə qısadır,
Sənin məhəbbətindən ağrı səhrasında bir çıraq yandı…”
Qısa müqayisə etsək:
Füzuli: hicran – eşq ağrısı, dərdsiz yaşamağın mümkünsüzlüyü, sevgi xəstəliyi.
Hafiz: hicran – həm eşq ayrılığı, həm də ilahi eşqdən doğan metafizik iztirab.