
Açıq qapı olmayacaq ...
... Yaxud Vulfun davamçıları – “Yasamal qrupu”
... Yaxud Vulfun davamçıları – “Yasamal qrupu”
Yaxud poeziyanın sevgi və tənhalıqdakı aqibəti
“Anka” hekayəsindən danışanda nələrdən danışmalıyıq?
Özümü tanıyandan yazdığım kitab
Hər il bir roman haqqında bir cümləlik fikri olmayan minlərlə gənc 600+ bal toplayır
Hekayə
Bəlkə kimlər üçünsə maraqlı olar
Böyük yazıçı, alim və pedaqoq Mir Cəlal Paşayevin anadan olmasından 117 il ötür
Bu gün böyük yazıçımızın haqqa qovuşduğu gündür
Üç müəllif tanışdır
Osamu Dazai – “İnsanlığımı İtirərkən” əsərinin təhlili
Poeziya keçmişdə zamanda indini tapmaq sənətidir
Realiti-şouların, Tik-Tokun bu qədər dəbə minməsinin səbəbi ...
“Hamı əzbər bilir”, “hamı sevir”, “sadə dildə yazıb” fikirləri yaradıcı meyar deyil
“Poeziya – ilhamdır, nəfəsdir, bədənin tərbiyəsidir”
... Yaxud insan necə dəyişilir?
Sırf yaponlara aid bir incəlik var, elə bir incəlik ki, başqa heç harda rast gəlməzsən. Sakura çiçəklərinin tamaşasına duran, qüruruna toxunanda isə qılıncla özünə qəsd edən bir incəlikdən gedir söhbət. Köhnə yapon yazıçılarında bu incəliyin dərin ifadəsini görürsən – Akutaqavada, Kavabatada, Abedə. Müasir yapon yazıçısı Mieko Kavakami də bu incəliyi ifadə etməyə çalışıb. Çox tərifləyirdilər romanını, amma o deyil. Yaxşı məqamlar olsa da, ümumən səthi gəldi mənə.
Samballı roman odur ki, oxuyanda deyirsən, bunu yazmaq üçün hünər lazımdır. Hətta bəzən əsəbləşməli, qibtə eləməlisən ki, mən bunu qətiyyən yaza bilməzdim, gör necə yazıb! Bu hissi keçirmirsənsə, deməli, Kavakami kimi ortababla üz-üzəsən. Yeganə xoşuma gələn cəhəti dilinin poetikası oldu, yaradıcılığa şairə kimi başlayıb, yəqin, ondandı. Şair yazıçıların ənənəvi problemi – dil, üslub hadisəsi var, amma nəsr hadisəsi yoxdur. Bəli, nasir olmaq doğrudan da başqa meyarlar tələb edir. Necə ki, şair doğulursan, eləcə də nasir doğulursan. Bu qədər sadə.