
Qalib altılıq
Üç müəllif tanışdır
Üç müəllif tanışdır
Osamu Dazai – “İnsanlığımı İtirərkən” əsərinin təhlili
Realiti-şouların, Tik-Tokun bu qədər dəbə minməsinin səbəbi ...
“Hamı əzbər bilir”, “hamı sevir”, “sadə dildə yazıb” fikirləri yaradıcı meyar deyil
“Poeziya – ilhamdır, nəfəsdir, bədənin tərbiyəsidir”
... Yaxud insan necə dəyişilir?
Taleyin dramatik təqdimatını nümayiş etdirən əsər niyə qadağan edilmişdi?
... Yaxud Lenin babasının xələfləri
Dəli dahilər, yoxsa dahi dəlilər?
Ən güclü şeirlər canlı təsəvvür oyadanlardır
... yaxud uşaqlarımız nə oxuyur?
Gənc deyilsən artıq...
Ədəbiyyata gəlmək asan, davam gətirmək çətindir
Şəkillərdə yaxşı düşür uzaqlıq
... Yaxud nə vaxtsa adı sevgi olan şey
Amma bu “ağ ədəbiyyat” nədirsə sizi qıracaq
Yeni kitabın hazırlıqları başladı. Burada bir neçə il boyunca Azərbaycan Dillər Universitetində dünya poeziyasından oxuduğum müharizələrin genişləndirilmiş variantı, eləcə də ayrı-ayrı illərdə dünya poeziyası haqqında mətbuatda çap olunmuş esselərim olacaq – Homerdən Danteyə, Bodlerdən Rilkeyə, Mallarmedən Miloşa, Selandan Eliota, Oktavio Pasdan Derek Uolkota, Paundan Şeymas Xiniyə... təxminən 50 şairi əhatə edən yazılar, üstəgəl, keçmişdən bugünə poeziya nəzəriyyələri... Vətənə-millətə xeyirli olsun!
Poeziya bütün zamanların içində indiki zamanı tapmaq sənətidir. Şair keçmişin içindən bu gün üçün də keçərli olanı, gələcək fərziyyələrinin içindən indidən boyu görünəni, hətta indiki zamanın içindən belə alternativ indiki zamanı tapmağa çalışır.
Bir vaxtlar ilk şeir kitabının adını “Ripostes” qoyan Ezra Paund da, deyəsən, elə bunu deyirdi: “Ripostes” – həmlələr, əks-hücumlar deməkdir. Paund bu anlayışı eskrimdən (qılıncoynatmadan) götürmüşdü. Eynilə qılıncoynadanların maska taxması kimi, Paund bu şeirlərdə ayrı-ayrı maskaların (personaların) arxasından danışır və eynilə bu idman növündə olduğu kimi, irəli doğru hücuma keçməmişdən qabaq üçün əvvəlcə bir neçə addım geriyə çəkilir, təkanını klassikadan götürürdü...