
Ramazan İnsanlığın bayramıdır
Ürəklərə hərarət, düşüncələrə aydınlıq gətirir
Ürəklərə hərarət, düşüncələrə aydınlıq gətirir
Milyonlarla müsəlman iki məsciddə Qurani-Kərimin oxunmasını dinləyib
Səudiyyə Ərəbistanının 100 milyonluq serialı Misirdə və İraqda qadağan edilib
İfrat sağçı zorakılığın artması Britaniyada müsəlmanları narahat edir
2024-cü ilin birinci yarısında ötənilki statistika ilə müqayisədə 70 faiz fərq var
“Başına dolanım”, “qadan alım”, “qurban olum” sözlərinin kökü haradan gəlir?
Farslar bu təriqəti necə özəlləşdirdi?
Şəriət, təriqət, həqiqət üçlüyünün qısa və lakonik izahı
Qurbanlığın necə paylanması göstərişində hansı yanlışlıq var?
Prezident Ramazan bayramı münasibətilə xalqımızı və dünyadakı soydaşlarımızı təbrik edib
Fransa prezidenti məscidləri maliyyələşdirmək, imamlara isə maaş vermək istəyir
Din xadimlərinə maaş ödəməklə problemlər çözüləcəkmi?
Şərqin inkişafı bitən yerdə Qərbin inkişafı başlayıb
Rəsul Mirhəşimli: «Azərbaycandakı ateistlər ancaq müsəlmanlara qarşı yönəliblər»
«Uşaqların dini mərasimlərə cəlb edilməsi yolverilməzdir»
Peyğəmbəri sevirsən, nəvəsini təhqir edirsən, sən necə müsəlmansan?
İbrahim peyğəmbərin 86 yaşında bir oğlu dünyaya gəlir və o, əziz-xələf övladı İsmayılı tanrıya qurban vermək üçün dağa çıxır. Bıçağı oğlunun boynuna çəkməyə hazırlaşanda, tanrı ona bir qoç göndərir. Bu əhvalat danimarkalı filosof Sören Kierkaqoru dərindən sarsıdıb, yuxusuz qoyub: axı İbrahim peyğəmbər etiraz etmədən övladına qıymağa necə razı olub? Sören Kierkaqorun kiçik həcmli “Qorxu və titrəmə” kitabı bu suala cavab axtarır, İbrahimin oğlunu qurban etməyə gedərkən qət etdiyi yolu və həmin anı anlamağa çalışır. (Oxumağınız məsləhətdir.)
Kierkaqorun fikrincə, İbrahim imanı uğrunda hər şeyini - övladını, universal etik dəyərləri, həyat yoldaşını, bütün cəmiyyəti heçə sayır. Bu, ritual idi və bu ritualda dilin yeri yox idi, çünki İbrahim danışmır, susurdu. Derridanın dediyi kimi, insan danışırsa, artıq ictimaiyyətin içindədir, “zona”dadır, dialoqa girməyə məcburdur. İbrahim isə səbirlə susurdu və bu sükut testinin sonunda, oğlundan tamamilə vaz keçəndə, oğluna həqiqətən qovuşur. Kierkaqor yazır ki, iman bax bu paradoksdadır. Sənin üçün ən dəyərli şeyi qurban verməyi gözə almaq və qarşılıq gözləməmək!
Hamınıza səbrin və iradənin meyvəsini toplamağı arzu edirəm. Bayramınız mübarək!