
“Volkswagen” 20 faiz pay hədəfləyir
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
Hansılar təhlükəsiz, hansıları risklidir?
55 min iş məhkəmə tarixini gözləyir
Avropa bazarında Çin avtomobillərinin satışı iki dəfədən çox artıb
Yerli ziyarətçi sayı artıb, əcnəbilərdə isə azalma var
Əyalətlərdə artan maşın sayı böyük şəhərlərdə azalıb
Almaniya polisi şahid axtarır
AB üzvü olan bir ölkədə sürət həddi artırılır
Fransa istehsalı avtomobillərin əyləc sistemindəki nasazlıq nazirliyi hərəkətə keçirdi
Türkiyədə qeydə alınan avtomobil sayında “Renault” və boz rəng üstünlük təşkil edib
İsveçrədə sürət həddini aşan multimilyoner 500 dəfə çox – 95 min avro cərimələndi
50-lik yolda 77 km/s sürətlə gedən sürücüyə fantastik cərimə
Avropa mədəniyyəti deyildiyi kimi deyilmiş
Hava limanlarında tətillər, sığorta problemləri, kadr böhranı və gecikmələr sistemi iflic edir
Uçuş gecikmələri və ləğvlər nəyi göstərir?
Nazirlik iddia yalanladı
Almaniyanın lüks avtomobil istehsalçısı “Isdera”dan bəd xəbər gəldi. Şirkət iflas etdi.
“İsdera” üslub, dizayn və yarış üçün mühəndislik ofisini ifadə edir. Şirkət zərif avtomobillər dizayn edir. 1982-ci ildə əsası qoyulan indi Saarlandda yerləşən şirkət təəccüblü şəkildə Saarbrücken regional məhkəməsinə müflis olmaq üçün müraciət etdi. Bu barədə “Wirtschaftswoche” məlumat yayıb.
“Isdera”nın kökləri “Porsche”yə gedib çıxır. Keçmiş “Porsche” mühəndisi Eberhard Şulz şirkəti 1982-ci ildə qurub. Onun prinsipi kütləvi istehsal yox, kiçik seriyalarda əla fərdi məhsullar istehsal etmək idi. Şirkət həmçinin sənaye üçün inkişaf işləri aparırdı.
Şulz “116i” magistral kuryer, “Commendatore” və “Imperator” kimi brendlər yaratdı. Kapotun altında 620 at gücünə qədər olan “Mercedes” mühərrikləri var idi. Hər bir avtomobilin qiyməti 400 min avrodur. Bu macəra heç vaxt kommersiya baxımından nəticə vermədi.
Qurucu, 85 yaşlı Eberhard Şulz bir dəfə vəziyyəti belə təsvir etdi: “Şirkət 1982-ci ildə təsis edəndə “Porsche” mühəndisi idim. Brendi aydın bir fəlsəfə – seriya istehsalı yox, kiçik seriyalarda birdəfəlik xüsusi buraxılışlar əsasında qurdum”.