“Tesla” 13 min avtomobili geri çağırır
Batareyada tapılan qüsur qəza riskini artırır
11:28 | 16 aprel 2025 | Çərşənbə
Məqaləyə 298 dəfə baxılıb
Şriftin ölçüsü
Batareyada tapılan qüsur qəza riskini artırır
Üslub qaydalarını pozan deputata 4000, iclasa qatılmayan isə 300 avro cərimələnəcək
Çin şirkəti təhlükəsizlik və batareya riskləri səbəbilə bu addımı atıb
Regionda və dünyadakı sülhün möhkəmlənməsində Azərbaycanın rolu müzakirə olunub
Azərbaycan Prezidentinin köməkçisi Almaniyanın XİN-in dövlət katibi ilə müzakirələr aparıb
Hökumət sərbəst iş qrafiki ilə yanaşı iş müddətini artırmağı düşünür
“BMW” avtomobillərinin motorunda problem aşkarlanıb
Almaniya parlamentinin deputatının toxunulmazlığı qaldırıldı
Qərb və yəhudi bankirlər, yoxsa ...
Ekspertlər siyasəti günahlandırır
Sağlamlıq riski daşıyan məhsul mağazalardan yığılır
Özü dünya turuna çıxıb
2026-cı ildə kiçik elektrikli avtomobil seriyası bazara çıxacaq
Hansılar təhlükəsiz, hansıları risklidir?
55 min iş məhkəmə tarixini gözləyir
Avropa bazarında Çin avtomobillərinin satışı iki dəfədən çox artıb
Almaniyanın lüks avtomobil istehsalçısı “Isdera”dan bəd xəbər gəldi. Şirkət iflas etdi.
“İsdera” üslub, dizayn və yarış üçün mühəndislik ofisini ifadə edir. Şirkət zərif avtomobillər dizayn edir. 1982-ci ildə əsası qoyulan indi Saarlandda yerləşən şirkət təəccüblü şəkildə Saarbrücken regional məhkəməsinə müflis olmaq üçün müraciət etdi. Bu barədə “Wirtschaftswoche” məlumat yayıb.
“Isdera”nın kökləri “Porsche”yə gedib çıxır. Keçmiş “Porsche” mühəndisi Eberhard Şulz şirkəti 1982-ci ildə qurub. Onun prinsipi kütləvi istehsal yox, kiçik seriyalarda əla fərdi məhsullar istehsal etmək idi. Şirkət həmçinin sənaye üçün inkişaf işləri aparırdı.
Şulz “116i” magistral kuryer, “Commendatore” və “Imperator” kimi brendlər yaratdı. Kapotun altında 620 at gücünə qədər olan “Mercedes” mühərrikləri var idi. Hər bir avtomobilin qiyməti 400 min avrodur. Bu macəra heç vaxt kommersiya baxımından nəticə vermədi.
Qurucu, 85 yaşlı Eberhard Şulz bir dəfə vəziyyəti belə təsvir etdi: “Şirkət 1982-ci ildə təsis edəndə “Porsche” mühəndisi idim. Brendi aydın bir fəlsəfə – seriya istehsalı yox, kiçik seriyalarda birdəfəlik xüsusi buraxılışlar əsasında qurdum”.