vaxtlı-vaxtında oxuyun! Çərşənbə, 16 aprel 2025
1 ABŞ dolları 1 USD = 1.7 AZN
1 Avro 1 EUR = 1.6977 AZN
1 Rusiya rublu 1 RUB = 0.0272 AZN
1 İngiltərə funt sterlinqi 1 GBP = 1.9671 AZN
1 Türkiyə lirəsi 1 TRY = 0.0914 AZN
Hüseyn Cavid (1882 - 1941)

«İdealsız nicat ümidi-məhal...
«İttihad!» İştə ən böyük ideal!
Səni qurtarsa, qurtarır birlik,
Çünki birlikdədir fəqət dirlik!»

Hüseyn Cavid (1882 - 1941)
AVTO  
Hər maşının qiyməti 400 min avro idi 11:28 | 16 aprel 2025 | Çərşənbə Məqaləyə 94 dəfə baxılıb Şriftin ölçüsü Xəbərin şriftini kiçilt Xəbərin şriftini böyüt

Hər maşının qiyməti 400 min avro idi

Alman lüks avtomobil istehsalçısı müflis olur

FATEH

MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ

Almaniyanın lüks avtomobil istehsalçısı “Isdera”dan bəd xəbər gəldi. Şirkət iflas etdi.

“İsdera” üslub, dizayn və yarış üçün mühəndislik ofisini ifadə edir. Şirkət zərif avtomobillər dizayn edir. 1982-ci ildə əsası qoyulan indi Saarlandda yerləşən şirkət təəccüblü şəkildə Saarbrücken regional məhkəməsinə müflis olmaq üçün müraciət etdi. Bu barədə “Wirtschaftswoche” məlumat yayıb.

“Isdera”nın kökləri “Porsche”yə gedib çıxır. Keçmiş “Porsche” mühəndisi Eberhard Şulz şirkəti 1982-ci ildə qurub. Onun prinsipi kütləvi istehsal yox, kiçik seriyalarda əla fərdi məhsullar istehsal etmək idi. Şirkət həmçinin sənaye üçün inkişaf işləri aparırdı.

Şulz “116i” magistral kuryer, “Commendatore” və “Imperator” kimi brendlər yaratdı. Kapotun altında 620 at gücünə qədər olan “Mercedes” mühərrikləri var idi. Hər bir avtomobilin qiyməti 400 min avrodur. Bu macəra heç vaxt kommersiya baxımından nəticə vermədi.

Qurucu, 85 yaşlı Eberhard Şulz bir dəfə vəziyyəti belə təsvir etdi: “Şirkət 1982-ci ildə təsis edəndə “Porsche” mühəndisi idim. Brendi aydın bir fəlsəfə – seriya istehsalı yox, kiçik seriyalarda birdəfəlik xüsusi buraxılışlar əsasında qurdum”.