
Dollara dağ çəkilir
Hətta Asiya valyutalarının bahalaşdığı qlobal bazarlarda qasırğa başlayıb
Hətta Asiya valyutalarının bahalaşdığı qlobal bazarlarda qasırğa başlayıb
Tariflərin inflyasiyaya təsir etməməsi fırtına qabağı səssizlikdir
Psixoloji həddə 100 dollardan az qalıb
ABŞ fond bazarları kəskin ucuzlaşıb
Bir həftədə bütün zamanların ən yüksək artımı baş verib
İnvestorların ikinci istinad yeri səhmlərdir
Qlobal bazarlarda “tariflərdə fasilə” sevinci
PBOC yuanın devalivasiyasına əl atmayacaq
Qiymətli metal ilin əvvəlindən bəri 15 faiz bahalaşıb
Qlobal qazarlar qan gölünə döndü
Məşhur səhmdardan birja xəbərdarlığı
Qızılın qiyməti ilə bağlı proqnoz qaldırıldı
Trampın tarifləri ABŞ Mərkəzi Bankını çıxılmaz duruma salıb
Bütün dünya qızıl almağa başlayıb
Sürətlə növbəti psixoloji həddə yaxınlaşır
“Müharibə başlasa, bankdakı pulumuz necə olacaq?”
Ötən il Azərbaycan iqtisadiyyatı 1,1 faiz böyüdü və ölkədə 54,3 milyard manatliq milli gəlir istehsal olundu. Bu ildən isə ötən illə müqayisədə neftin qiymətləri əhəmiyyətli dərəcədə dəyişməsə də ölkədə tənəzzül başladı. İndiyə qədər açıqlanan ilk 2 ayın göstəricisinə görə Ümumi Daxili Məhsul 3,2 faiz azalıb. Bu azalmanı şərtləndirən obyektiv və subyektiv səbəblər vardır. Başqa şərtlər dəyişməz hesab edərək, diqqətinizi 2 subyektiv səbəbə yönəltmək istərdim. Heç kəsə sirr deyil ki, ölkədə iqtisadi siyasət koordinasiya olunmur. Neft gəlirlərinin bol olduğu dövrlərdə onun fəsadları çox hiss olunmasa da hazırkı dövrdə eyni yanaşma iqtisadi böhranın dərinləşməsinə xidmət edir. Belə ki, iqtisadi siyasətdə əhəmiyyətə malik olan 2 dövlət orqanının son 3 aydakı fəaliyyəti buna əyani misal ola bilər.
Birincisi, dövriyyədəki manat kütləsini məhdudlaşdıraraq buxovlayıcı monetar üsullara və inzibati tənzimləmə vasitələrinə üstünlük verən Mərkəzi Bank heç bir iqtisadi məntiqlə izah olunmayan məzənnə siyasəti yeritməklə iqtisadiyyatda manat qıtlığı yaradaraq yeni situasiya formalaşdırıb. Bu situasiya ilə inflyasiyanın cilovlanmasına çalışan Mərkəzi Bank hazırkı siyasəti ilə alıcılıq qabliyyətinin və işgüzar fəallığı aşağı salıb. Beləliklə də ÜDM artımın da buxovlayaraq, yeritdiyi siyasətlə onun aşağı düşməsini təmin edir.
İkincisi, dövlət büdcəsinin xərc hissəsinin icra səviyyəsini 1-ci rübdə 73 faizə endirən Maliyyə Nazirliyi məhdudlaşdırılmış fiskal siyasəti ilə bir tərəfdən büdcənin istehlak yönünü gücləndirilməsinə, digər tərəfdən də dövlət xərclərinin süni azaldılması hesabına işgüzar aktivliyin aşağı salınmasına xidmət edir.
Beləliklə hər iki mühüm iqtisadi institut öz sahələrində daha yaxşı görsənmək üçün manatı süni möhkəmləndirmək və büdcədə profisit formalaşdırmaq üçün çalışır. Onların hər ikisi də hazırkı yanlış siyasəti ilə ÜDM azalmasını şərtləndirir və böhranı dərinləşdirir. Bunun da başlıca səbəblərindən bri ölkədə Nazirlər Kabineti adlı strukturun koordinasiya edici funksiyasını yerinə yetirməməsi, kompleks və əlaqələndirilmiş proqramın olmamasıdır.