Verstappenin “Honda” xatirəsi
“Formula-1” pilotu atasının sınaqdan çıxardığı sükanın arxasına keçib
Rahim ƏLİYEV
MÖVZU İLƏ ƏLAQƏLİ
-
“Honda” qayıdır
Necə və kiminlə?
-
Bir eranın sonu ...
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
-
Məlumun elanı…
... Şumaxerin yerinə Hülkenberq
-
Fetel gedir
O yaddaşlarda dəbilqəsiz pilot kimi qalacaq
-
113-cü sürücü ...
... Yaxud 140 yarışda ilk hadisə
-
Son 10 ilin ən fenomenal yarışı
Verstappen pilotaj anlayışını başqa səviyyəyə daşıyıb
-
“Mersedes”in siyasi oyunları
Alman markası öz qazdığı quyuya düşdü
-
ACEA-da böhran
Daha bir şirkət Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasını tərk edir
-
Qələbə seriyası davam edir
Ferstappen və Sayns gözəl tamaşa göstərdi
-
Günün adamı – Alonso
Ağılsızı isə Rasselldir
-
“Bakı halqası sürət sevənlər üçün idealdır”
Budəfəki yarışda tamaşaçılar üçün bulvar boyu tribunalar quraşdırılmışdı
-
“Formula 1” haqda bilmədikləriniz
Hamiltonun qələbəsi Şumaxerdən daha çoxdur
-
“Formula-1” həyəcanı başlanır
Sürət peşəkarları Qız qalasının başına 51 dəfə dolanacaqlar
-
Yarış həftəsi başlayır
Növbəti dəfə qəhrəman olacaq, yoxsa axmaq?
-
İkiqat çempionluğun səsləri ...
Ferstappen fürsətdən yararlanacaqmı?
-
24 yaşında 24-cü qələbə
Komanda əmri qalibiyyətə duz qatdı
1998-ci ildə “Honda” şirkəti “Formula-1”ə tam yeni komanda kimi qoşulmaq qərarı qəbul etmişdi. O zaman “Tyrrell” komandasının “BAR” şirkətinə satılmasından sonra işsiz qalmış əfsanəvi konstruktor Harvi Postletveyt “DALLARA” şirkəti ilə birlikdə yeni maşın üzərində işə başlayır.
1999-cu ildə Harvinin hazırladığı “Honda” RA099 şassisi “Xeres” testlərində hamını təəccübləndirir - yeni maşını İspaniyada sınamaq Yos Verstappenə həvalə olunmuşdu. Yos isə “Xeres”ə yaşyarımlıq oğlu Maksla birlikdə gəlmişdi.
Hazırda Harvi Postletveytin hazırladığı 4 şassidən biri qalıb – məhz 1999-cu ilin martında Yosun sürdüyü maşın Yaponiyanın Moteqi şəhərində “Honda”nın muzeyində saxlanılır. Bu gün Maks həmin muzeydə olub və 23 ildən sonra həmin maşının sükanı arxasına oturub.
P.S. Aprel ayında Harvi ürəktutmasından 55 yaşında dünyasını dəyişdi, bundan sonra “Honda” mövcud olan komandalardan birinə motor vermək barədə danışıqlara başladı. Davamı isə artıq başqa hekayədir...