
“Honda” qayıdır
Necə və kiminlə?
Necə və kiminlə?
4 qat gənc çempion və 9 ardıcıl qələbə rekordunu kimsə təkrarlaya biləsin ...
... Şumaxerin yerinə Hülkenberq
O yaddaşlarda dəbilqəsiz pilot kimi qalacaq
... Yaxud 140 yarışda ilk hadisə
Verstappen pilotaj anlayışını başqa səviyyəyə daşıyıb
Alman markası öz qazdığı quyuya düşdü
Daha bir şirkət Avropa Avtomobil İstehsalçıları Assosiasiyasını tərk edir
Ferstappen və Sayns gözəl tamaşa göstərdi
Ağılsızı isə Rasselldir
Budəfəki yarışda tamaşaçılar üçün bulvar boyu tribunalar quraşdırılmışdı
Hamiltonun qələbəsi Şumaxerdən daha çoxdur
Sürət peşəkarları Qız qalasının başına 51 dəfə dolanacaqlar
Növbəti dəfə qəhrəman olacaq, yoxsa axmaq?
Ferstappen fürsətdən yararlanacaqmı?
Komanda əmri qalibiyyətə duz qatdı
1998-ci ildə “Honda” şirkəti “Formula-1”ə tam yeni komanda kimi qoşulmaq qərarı qəbul etmişdi. O zaman “Tyrrell” komandasının “BAR” şirkətinə satılmasından sonra işsiz qalmış əfsanəvi konstruktor Harvi Postletveyt “DALLARA” şirkəti ilə birlikdə yeni maşın üzərində işə başlayır.
1999-cu ildə Harvinin hazırladığı “Honda” RA099 şassisi “Xeres” testlərində hamını təəccübləndirir - yeni maşını İspaniyada sınamaq Yos Verstappenə həvalə olunmuşdu. Yos isə “Xeres”ə yaşyarımlıq oğlu Maksla birlikdə gəlmişdi.
Hazırda Harvi Postletveytin hazırladığı 4 şassidən biri qalıb – məhz 1999-cu ilin martında Yosun sürdüyü maşın Yaponiyanın Moteqi şəhərində “Honda”nın muzeyində saxlanılır. Bu gün Maks həmin muzeydə olub və 23 ildən sonra həmin maşının sükanı arxasına oturub.
P.S. Aprel ayında Harvi ürəktutmasından 55 yaşında dünyasını dəyişdi, bundan sonra “Honda” mövcud olan komandalardan birinə motor vermək barədə danışıqlara başladı. Davamı isə artıq başqa hekayədir...