

Təbrizli millət vəkili: “Məsələ yenidən müzakirəyə çıxarılacaq”
İranlı deputatlar məktəblərdə ana dilində tədrisə niyə “yox!” dedilər?
İlk uşaq kitabının müəllifi, yazıçı, Təbrizdə ilk lal-kar uşaq bağçasının yaradıcısı Cabbar Əsgərzadə
Beynəlxalq Ana dili günü Təbrizli uşaqların ruhumuzu bədənimizdə oynadan ifasından sonra gözlərimiz yaşlı qaldı
Bütöv Azərbaycan naminə çox böyük uğurlara imza atma zamanı
... Yaxud aşağılıq kompleksi bizdən nələri və necə alır?
Güney Azərbaycan taleyinə özü qərar verdiyi zaman həqiqi mənada “baş” ola bilər
Yaxud “Heydərbabaya salam” şeirinin gücü...
Bəs, birləşməyimiz üçün nə etməliyik?
Qaçaq Kərəm necə vəfat edib və harada dəfn edilib?
Güneyli fəal İran futbol komandasının azarkeşlərimin türkləri təhqir etməsinə cavab verib
Aqşin Ağkəmərli Təbrizdə qəflətən yoxa çıxıb
Fars-molla rejimi Güney Azərbaycanda repressiyaları gücləndirib
Təhlükəsizlik qüvvələri iki gənci saxlayıblar, bir tələbə isə aylardır qeyri-müəyyən vəziyyətdə həbsdədir
Dünya Evin zindanında saxlanılan 72 məhbusların taleyindən narahatdır
Rabitə işçiləri yenidən etiraza qalxıblar
Bu gün İran parlamentində ölkə konstitusiyanın 15-ci maddəsinin ikinci hissəsinə əsaslanan etnik və yerli xalqların dil və ədəbiyyatının tədrisi layihəsi müzakirəyə çıxarıldı. Lakin müzakirələrdən sonra, layihənin ümumi müddəaları 246 iştirakçı millət vəkilindən 104-nün lehinə, 130-nun əleyhinə və 5-nin isə bitərəf qalması ilə qəbul edilmədi.
Layihənin əleyhinə çıxış edən Məclisin Milli Təhlükəsizlik və Xarici Siyasət Komissiyasının üzvü Məhəmməd Mehdi Şəhriyari iddia etdi ki, ölkə məktəblərində yerli və etnik dillərin ədəbiyyatının tədrisi layihəsinin icrası hazırkı şəraitdə məqsədəuyğun deyil, çünki bu mövzu ölkənin ərazi bütövlüyünü və “milli birliyini” təhlükə altına ala bilər.
47 il ərzində ilk dəfə bu layihənin parlament müzakirəsi və qəbul edilməməsi bir daha İran rejiminin qeyri-fars millətlərə qarşı davam etdirdiyi ayrı-seçkilik siyasətinin iç üzünü dünyaya göstərmiş oldu.