
SEPAH-dan səfər öncəsi təxribat
Fars-molla rejiminin Pezeşkianın Bakıya gəlişi ərəfəsində anti-Azərbaycan tədbiri
Fars-molla rejiminin Pezeşkianın Bakıya gəlişi ərəfəsində anti-Azərbaycan tədbiri
Ana dilində təhsil haqqına fars-molla rejiminin əlaltılarının yanaşması
Bir beytlik şeir deyil, milyonlarla türkün boğulan səsi və pozulan haqları söylənməlidir
Quzeyin Güneyə dair hansı konsepsiyası var?
Səfər öncəsi verilən açıqlama Bakıda cavab manevrini genişləndirməyə hesablanıb
Molla Qulamrza Həsəni Sulduzda yaşadığı tarixi özü danışır
Kürd terrorçular şəhəri hücum edib qarşılarına çıxanı öldürürdülər
Pəhləvi dövründə Ərdəlan vilayətinin adı necə Kürdüstana çevrildi?
Əksəriyyəti Güney Azərbaycandan olan iş adamları və valilərdən ibarət 120 nəfərli heyət olacaq
Güney Azərbaycan Milli Azadlıq Hərəkatının ideoloji mahiyyəti və çağdaş reallıqlar
Azərbaycanda ana dilində təhsil tələbi hər küncdən səslənir
Kürd silahlıları regionda humanitar fəlakətlərin səbəbkarlarındandır
... Dünyanın indiki geopolitik konfiqurasiyasında böyük önəm daşımağa başlayır
İranı bombalamaq rejim dəyişikliyinə səbəb olmayacaq
Kürd imamın Ərdoğanı diktator adlandırması etirazlara səbəb olub
Günümüzün İranında maraqlı bir tendensiyanı müşahidə edirsinizmi?
Tehran Universitetinin bir qrup azərbaycanlı tələbəsi “C” proqramlaşdırma dili təlim kitabını Azərbaycan türkcəsinə tərcümə ediblər.
“C yazılım Daily” adlı bu kitab hazırda İranda türklərin ana dilində ilk proqramlaşdırma kitabı hesab olunur.
Qeyd edək ki, Tehran Universitetinin illərdir ki, təkdillilik siyasəti və panfars hərəkatının hökmranlığını möhkəmləndirən mərkəzlərdən biri kimi tanınır. Belə bir mühitdə çoxsaylı təzyiqlər və senzuraya baxmayaraq, bu universitetin türk tələbələri bu böyük uğura nail ola biliblər.
Layihənin tərcüməçilərindən biri deyib: “Biz bu işlə sübut etdik ki, dil kimliyimizə məhəl qoyulmayan bir mühitdə böyüsək belə, ana dilimiz elm və texnologiyanın dili ola bilər”.
Bu kitabın nəşri təkcə Azərbaycan türkcəsində elmi təhsil yolunda mühüm addım deyil, həm də qeyri-bərabər akademik strukturlardakı türk tələbələrin mədəni müqavimətinin və kimlik axtarışının simvoludur. Kitab Türk dilinin təhsil və bilik istehsalının ən yüksək pillələrində iştirak etməyə layiq canlı, elmi bir dil olduğuna dair açıq bir mesajdır.