
“Vərəq çevrilib”
Taymaz Urmulu: “Türk mədəniyyəti fars milliyyətçiliyinə maneədir”
Taymaz Urmulu: “Türk mədəniyyəti fars milliyyətçiliyinə maneədir”
Mirzə Rza Babinin gülləsindən Əbədi ziyalıların yalanlarına
Kəsdiyiniz qurbanlar, tutduğunuz arzular qəbul olunsun!
Fars-molla rejimi ideologiyasını qorumaq naminə sərvətimizi qəpik-quruşa Rusiya və Çinə satıb
Fransız diplomat İran Xarici İşlər Nazirliyinə çağırılıb
Azərbaycanda coğrafi adlar – Əralan
Güney Azərbaycanlı dissident kinorejissor İrandakı anti-demokratik təzyiqləri tənqid etməsi ilə tanınır
Farslar qədim türk kəndinin adını necə dəyişdilər?
İl ərzində üç-dörd gün ərzində yeyilə bilinən bitki
“Traktor”un kütləvi dəstəyi və çempionluq sevinci
Millətin Azadlıq səsini heç bir siyasi oyun, heç bir inkar siyasəti boğa bilməz
Fars şovinistləri qiyafətini dəyişər, xasiyyətini yox
Rejimin rəng korluğu psixoloji impotensiyadan qaynaqlanır
Qarasu çayı kimyəvi maddələrlə çirkləndirlir, əhalinin həyatına təhlükə
Çempion doğma meydana daxil olarkən təpədən-dırnağa Türklük ab-havası yarandı
Ərdəbildə cümə axşamı iş olmayacaq, iş saatları 6:00-13:00 aralığına çəkildi
Tehran Universitetinin bir qrup azərbaycanlı tələbəsi “C” proqramlaşdırma dili təlim kitabını Azərbaycan türkcəsinə tərcümə ediblər.
“C yazılım Daily” adlı bu kitab hazırda İranda türklərin ana dilində ilk proqramlaşdırma kitabı hesab olunur.
Qeyd edək ki, Tehran Universitetinin illərdir ki, təkdillilik siyasəti və panfars hərəkatının hökmranlığını möhkəmləndirən mərkəzlərdən biri kimi tanınır. Belə bir mühitdə çoxsaylı təzyiqlər və senzuraya baxmayaraq, bu universitetin türk tələbələri bu böyük uğura nail ola biliblər.
Layihənin tərcüməçilərindən biri deyib: “Biz bu işlə sübut etdik ki, dil kimliyimizə məhəl qoyulmayan bir mühitdə böyüsək belə, ana dilimiz elm və texnologiyanın dili ola bilər”.
Bu kitabın nəşri təkcə Azərbaycan türkcəsində elmi təhsil yolunda mühüm addım deyil, həm də qeyri-bərabər akademik strukturlardakı türk tələbələrin mədəni müqavimətinin və kimlik axtarışının simvoludur. Kitab Türk dilinin təhsil və bilik istehsalının ən yüksək pillələrində iştirak etməyə layiq canlı, elmi bir dil olduğuna dair açıq bir mesajdır.