
Türk tələbələrdən rejimin siyasətinə zərbə
Proqramlaşdırma kitabı Azərbaycan türkcəsinə tərcümə edilib
Proqramlaşdırma kitabı Azərbaycan türkcəsinə tərcümə edilib
Fars-molla rejiminin Pezeşkianın Bakıya gəlişi ərəfəsində anti-Azərbaycan tədbiri
Ana dilində təhsil haqqına fars-molla rejiminin əlaltılarının yanaşması
Bir beytlik şeir deyil, milyonlarla türkün boğulan səsi və pozulan haqları söylənməlidir
Səfər öncəsi verilən açıqlama Bakıda cavab manevrini genişləndirməyə hesablanıb
Molla Qulamrza Həsəni Sulduzda yaşadığı tarixi özü danışır
Kürd terrorçular şəhəri hücum edib qarşılarına çıxanı öldürürdülər
Pəhləvi dövründə Ərdəlan vilayətinin adı necə Kürdüstana çevrildi?
Əksəriyyəti Güney Azərbaycandan olan iş adamları və valilərdən ibarət 120 nəfərli heyət olacaq
Güney Azərbaycan Milli Azadlıq Hərəkatının ideoloji mahiyyəti və çağdaş reallıqlar
Azərbaycanda ana dilində təhsil tələbi hər küncdən səslənir
Kürd silahlıları regionda humanitar fəlakətlərin səbəbkarlarındandır
... Dünyanın indiki geopolitik konfiqurasiyasında böyük önəm daşımağa başlayır
İranı bombalamaq rejim dəyişikliyinə səbəb olmayacaq
Kürd imamın Ərdoğanı diktator adlandırması etirazlara səbəb olub
Günümüzün İranında maraqlı bir tendensiyanı müşahidə edirsinizmi?
Güneylilərlə quzeylilər mübahisə edəndə, biri digərini fars və ya rus təsirində olmaqla ittiham edir. Bir tərəf rus təsirində olmasını fərq etmədən, bunu normal sayaraq, digərini ittiham edir ki, “dilinizdə farsca sözlər çoxdur”. Mexanizm əksinə də işləyir.
Azərbaycanlı qadın əcnəbi ilə evlənəndə, uşaqları yoldaşının mədəniyyətinə əsasən böyüdür. Azərbaycanlı kişi əcnəbi qadınla evlənəndə əlləşir-vuruşur, ailəsini təmin edir, əcnəbi qadın uşaqları öz mədəniyyətinə görə tərbiyə edir.
Türklər ümumiyyətlə, ərəb, fars və rus mədəniyyətini üstün qəbul edir, assimilyasiya olur, o mədəniyyətə xidmət edirlər.
Səbəbi o ola bilər ki, biz türklər yazı-mətn mədəniyyətinə keçməmişik. Şifahi xalq ədəbiyyatı, folklorik çağda yaşayırıq. Öz mətnlərimizi-mədəniyyətimizi yarada bilmir, vaxtımızı başqa mətnlərin şərhinə həsr edirik.
Dombra musiqisiylə döyüş klipləri çəkir, Kürşatın Çin sarayını şturmla götürdüyü kimi, beynimiz çönəndə istədiyimiz qəhrəmanlığı edə biləcəyimizə inanırıq.
Quzeylilər umur ki, hər bir güneyli müstəqil olmaq və Şimala birləşmək istəsin.
Müstəqil Quzeyin Güneyə dair hansısa konsepsiyası varmı?
“Heydərbaba” , “Xudafərin körpüsü”, saz musiqiləri. Bunlar giriş üçün, motivasiya üçün, tədbir açılışı üçün çox lazımlıdır. Ancaq ilk mərhələdən sonra, ciddi söhbətə başlamaq üçün ciddi mövzumuz varmı?
Müstəqil Şimal güneylilərə də xitab edən, ortaq tarixə dair diskurs, sənədli film, ana dilində ciddi mətnlər ortaya qoyurmu?
“Münasibətlər yaxşı olanda sakit durun, münasibətlər gərginləşəndə sizə işarət verəcəyik”-bu strategiya deyil, taktiki addımdır və effekti getdikcə azalacaq.
Güneylilər modernizm davası edirlər, “Geyimə və inanca qarışmayın, ana dilində təhsil imkanı təmin edin” deyirlər.
Quzeylilər yeni və köhnə mollaları, saxta filosofları səfərbər edib, rus-fars-ərəb təbliğatına qoşulub “Qərb dəyərləri” adıyla modernizmə söyürlər.
Güneyli ordan bura baxanda, arada ciddi fikir fərqi görməyəcəkmi?
Bizim tariximizin ən parlaq səhifəsi modernizm istiqamətində ciddi addımlar atdığımız dövrdür. Modernizmi inkar etmək, bizi ərəb-fars-rus kültüründə əriməyə aparmırmı?
Türk mədəniyyəti qadın-kişi bərabərliyi, qurultayla qərar almaq, şamançılıqdakı ekoloji təfəkkür-xeyli modernist deyilmi?
Güneylilər müstəqil dövlətləri olan Şimala baxanda burda müzakirə olunan, bəşəriyyətin çoxdan həll etdiyi orta əsrlər problemlərinin müzakirə olunduğunu görəndə, nə düşünəcəklər?