

ABŞ Polşanın texnoloji şirkətlərə rəqəmsal vergi tətbiq etmək planına reaksiya verib
Tramp administrasiyası ABŞ-ın sığınacaq müraciətini ölkəni tərk etmə sisteminə çevirir
Trampa sui-qəsd cəhdində kömək edən Kurran ABŞ Məxfi xidmətinin rəhbəri oldu
İlon Maska dəstək üçün ...
Əlli din xadimi üç türkdilli dövlətin “İbrahim sazişin”nə əlavə olunmasını istəyir
Qubernator elektrik enerjisinin tamamilə kəsilməsi ilə təhdid edir
ABŞ Enerji Naziri: “Qlobal istiləşmə müasir iqtisadiyyatın yan təsiridir”
ABŞ-da kran suyunda flüoridin qadağan edilməsi üçün ilk addım atıldı
AB-nin mümkün strateji muxtariyyətində Cənubi Qafqazın yeri
“Tramp bir hərəkətlə hamısını zərərsizləşdirə bilər”
Trampın nifrət etdiyi proqnozlar
Siyasətdən təqaüdə çıxmaq: Rəngli corabları ilə məşhur olan Trüdo bu nöqtəyə necə gəldi?
Çin bəzi Kanada idxalına cavab tarifləri tətbiq edəcək, fond bazarları və yuan dəyər itirir
ABŞ və Rusiya BMT Təhlükəsizlik Şurasının iclasını çağırıb
Avropa səhiyyəsindəki təhlükəli boşluq müdafiə siyasəti strategiyasının ən böyük zəifliyidir
Kanadanın mümkün baş naziri Mark Karni kimdir?
Avropanın ən böyük ixracat iqtisadiyyatı Trampın tarifləri ilə üzləşdiyindən, Meksikadakı Alman avtomobil istehsalçıları da potensial ticarət müharibəsinin təsirini görəcəklər.
ABŞ prezidenti Donald Tramp üç gün əvvəl ABŞ-ın üç ən böyük ticarət tərəfdaşı ilə tarif müharibəsi başlatdı, Kanada və Meksikaya 25 faiz tariflər tətbiq etdi və Çinə idxal rüsumlarını iki dəfə artıraraq 20 faizə çatdırdı.
Tramp geri çəkilərək Meksika və Kanadadan bəzi idxal rüsumlarını təxirə saldı, lakin aprelin əvvəlində əlavə rüsumlar tətbiq edəcəyini vurğuladı.
Trampın tarifləri ilə alovlanan beynəlxalq ticarət müharibəsi ehtimalı, 2024-cü ildən ardıcıl ikinci il daralmağa hazırlaşan Almaniya iqtisadiyyatı üçün pis bir vaxta təsadüf edir.
Bir vaxtlar iqtisadi güc mərkəzi olan Almaniyanın 2025-ci ildə Avropa Birliyinin ən zəif performans göstərən ölkəsi olacağı proqnozlaşdırılır.
Bununla belə, ekspertlər deyirlər ki, Çin, Meksika və Kanada arasında tarif müharibəsi Almaniyaya məhdud təsir göstərəcək.
“Bielefeld” Universitetinin Beynəlxalq İqtisadiyyat professoru və Kiel Dünya İqtisadiyyatı İnstitutunun Ticarət Siyasəti Tədqiqat Qrupunun rəhbəri Culian Hinz bildirib ki, “ən azı ortamüddətli perspektivdə, məsələn, Çindən ABŞ üçün nəzərdə tutulan məhsulların indi Avropa bazarlarına daxil olması mənasında bəzi ticarət təxribatları gözləmək olar”.
Bununla belə, ABŞ Çin, Meksika və Kanadadan daha çox Avropadan idxal edə bilər. Hinz deyir: “Bu effektlər ümumi mənzərəni bir az bulandırır”.
Alman avtomobil şirkətləri, o cümlədən “Audi”, Meksikada istehsala başlayıb. Alman Avtomobil Sənayesi Assosiasiyasının (VDA) məlumatına görə, alman avtomobil istehsalçıları Meksikada əsasən ABŞ bazarı üçün 716 min avtomobil istehsal ediblər.
Hinz sözlərinə görə, Trampın tariflərinin Meksikada istehsal olunan Alman avtomobillərinin ABŞ-da satılmasının asan olmayacaq və ya daha bahalı olacaq.
Tramp sənaye liderləri ilə görüşlərdən sonra Meksika və Kanadadakı avtomobil istehsalçılarına bir aylıq tariflərdən azad oldu.
Amma alman iqtisadçısı Tomas Huçşeynroter deyir ki, bir ayın sonunda tariflər və daha sonra Meksikadan alman avtomobillərinə tələbin azalması Almaniya, Avropa və Meksika işçi qüvvəsinə təsir edəcək.
Ekspertlər xəbərdarlıq edir ki, Tramp fevralın sonunda təhdid etdiyi kimi Avropa Birliyinə tariflər tətbiq etmək qərarına gələrsə, mənzərə kəskin şəkildə dəyişə bilər.
“Bu, o deməkdir ki, ayrı-ayrı şirkətlər bütün dünya üzrə satışlarını diversifikasiya etməli olacaqlar. Başqa sözlə, onlar ABŞ bazarını prioritetləşdirməli və digər bazarlara daha çox üstünlük verməli olacaqlar. Bu, hazırda əksər alman şirkətlərində müzakirə olunur”, – Huçşeynroter bildirib.
“Amma problem ondadır ki, tariflər tətbiq olunanda siz o qədər tez reaksiya verə bilməzsiniz. Reaksiya vermək üçün daha çox vaxt lazımdır. Beləliklə, qısa müddətdə təsirlənəcəksiniz”.
Alman Ticarət və İnvestisiya Bürosunun (GTAI) rəqəmlərinə görə, xüsusilə təsirlənən sektorlardan biri 2023-cü ildə Almaniyanın ümumi ixracının 17 faizini təşkil edən avtomobil sənayesidir.
Almaniyanın avtomobil sənayesi keçən il böhranda oldu, “Volkswagen” kimi bir vaxtlar qüdrətli avtomobil istehsalçıları zavodlarını bağladılar və minlərlə ixtisar apardılar.
VDA prezidenti Hildegard Müller fevral ayında Trampın Avropa Birliyinə qarşı 25 faizlik rüsumlarla hədələməsinin “təxribat” olduğunu bildirib.
Müller, “Tariflər yanlış danışıqlar vasitəsidir. Dünya iqtisadiyyatına mənfi təsir göstərən qlobal ticarət münaqişəsi riski yüksəkdir”.
“Kiel” Dünya İqtisadiyyatı İnstitutunun simulyasiyalarına görə, artan tariflər həm AB, həm də ABŞ-da iqtisadi itkilərə və inflyasiyaya səbəb olacaq.
Almaniyada bu, avtomobil və maşınqayırma sektorlarına təsir edəcək. Avtomobillər üçün ümumi istehsalın 4 faizə qədər azalacağı bildirilir.
“Bu, onsuz da çətin olan sənaye üçün böyük rəqəmdir. ABŞ əsas ticarət tərəfdaşı olsa da, ixracın yalnız 10 faizi ora gedir”, –Huçşeynroter deyib.
“ABŞ-ın dramatik tariflər tətbiq etdiyi ən pis ssenaridə belə, AB idxalının əksəriyyəti Avropada qalır və ticarət ÜTT qaydaları və azad ticarət müqavilələri çərçivəsində yaxşı işləyən və əvvəlki kimi işləməyə davam edəcək bir çox digər ticarət tərəfdaşları var. Burada ən çox ABŞ özünə zərər verir”.