
Distant təhsil müəmması
Hökumət universitetlərin irəli getməsini niyə istəmir?
Hökumət universitetlərin irəli getməsini niyə istəmir?
Süni intellekt, yoxsa bugünkü dünya təhsil sistemi?
Artan dövlət dəstəyinin ardınca təhsilin keyfiyyətini artırmağa çağırış
“Sığınacaq müraciəti rədd edilən heç kim Almaniyada daimi qala bilməz”
... Yaxud elmə, təhsil və ziyalıya hörmətin qoyulmadığı mühit haqqında bir qeyd
Dərslər yalnız test kitabçalarına uyğun tədris edilir; təlim-tərbiyə prosesi yoxa çıxır
Dəyər yaradıcılığı ancaq doğma dilində düşünəndə alınır
“Oxumaq, yazmaq, hesablamaq uşaqlarımıza insan olmağa kömək edəndə vacib olur”
... Yaxud duellərin sayını azaldan riyaziyyatçı
ABŞ-da dünya şöhrəti qazanan bacı, Rusiyada güllələnən qardaş Nyoterlər
Bütün təhsil prosesi bir nöqtəyə – bal toplamağa fokuslanıb
Eynşteyinin məşhur fotosunun və riyazi simvolun yaranma tarixi
İŞİD yaraqlısı Məhəmməd Şərifullah ABŞ-da mühakimə olunur
Talibanın 90 min kameralı müşahidə şəbəkəsi qurdu, üztanıma sistemindən də istifadə edilir
... Yaxud xalqı 3 illik vergidən azad edən qənimət
Taliban tərəfindən bağlanan qadın radiostansiyası yenidən efirə çıxıb
Azərbaycanda xeyli ağıllı yazan yazarlar peyda olub. Onların belə yaza bilməsində şəxsi istedaddan başqa elmin də böyük təsiri var, hətta aralarında ali məktəbdə pis oxumuşlar olsa da. Səbəb odur ki, elmin və kültürün “radiasiyalanmaq”, “şüalanmaq” bacarığı var və onlar çevrəyə gözəgörünməz dalğalar yayırlar. Onlara qulaq asmasan da, fikir verməsən də bir də görürsən ki, nələrisə onların verdiklərində qanırsan, qandırırsan. “Bu, necə baş verir, yəni elm və mədəniyyət necə qafalara dolayısı, şüursuz-bilincsiz təsir göstərir” sorusu ayrıca araşdırılmalıdır. Hələliksə onu deyim ki, Azərbaycan publisistikasının bir çatışmazlığı var, elmdən birbaşa deyil, dolayı gələn təsirlərdən təsirlənir, etgilənir, di gəl ki, elmin ideyalarını bəlliləndirib onların işığına gerçəkliyimizi tutmur. Ona görə də Azərbaycan publisistikası üçün elm sıra-sıra düzlənmiş pərdələr arxasındadır. Bax, bu durumda mən çalışıram ki, başqa modeldən itələnim. Elmi konstruktları, quramaları götürüb dünyamıza onların proyeksiyasından baxım və bütün bunlardan dolayısı yox, düzünəqulu təsirlər alım.